wonderwomen

Hoi meiden,

Lief dat jullie allemaal aan mij denken. We zijn er helemaal klaar mee. Dus ik blijf nog wel af en toe meelezen, maar voor nu hebben we besloten dat we niet meer voor een derde gaan. Het weegt niet meer op tegen de emoties van zou het lukken deze maand of niet. Het ging ook teveel tussen ons in staan.Liever nu even verdrietig dat we er niet meer voor gaan, maar dat krijgt ook wel een plaats, dan iedere maand spanning. We hebben tenslotte een mooie zoon lopen en een prachtzoon in ons hart.
Dus meiden, bedankt voor alle steun. Ik blijf zoals ik zei wel af en toe meelezen, want ik ben erg nieuwsgierig hoe het met iedereen zal gaan de komende maanden qua zwanger zijn en worden.

liefs, keesje

En Carina? hoe was het? Ben echt heel erg nieuwsgierig!

@ Keesje,....ik kan het me helemaal voorstellen. Ook deze beslissing zal zwaar zijn geweest maar het zal ook wel een eind opluchten. Het valt niet mee als het zo tegen heeft gezeten. Geef idd meer stress dan wat anders....
Hopelijk laat je af en toe wat horen hoe het is he.

@ Wanda, meid hoe is het met je, ik zie je niet meer bij de forumhoppers. Jammer joh. Ben echt wel benieuwd hoe het je vergaat allemaal.

@y, hoe staat het ervoor met jou?

Groetjes en liefs Peet

hier ben ik dan eindelijk...

na een kort gesprekje, kregen we de echo

een klein wit dotje, met een knipperend stipje.. het hartje!

ik ben helemaal blij! over 2 weken (17 juli) mag ik weer voor een 2de echo. als ik zolang kan wachten. als ik me onzeker voel oid. dan mag ik altijd bellen.

groetjes!!!

Hee Carina,
Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn!! Geweldig nieuws en vast een enorme opluchting!
Fijn dat je snel weer mag voor de volgende echo.
Ik hoop dat je nu, ondanks alles, toch  kunt genieten van je zwangerschap!
Groetjes Laura

Terug
Bovenaan