wonderwomen

Heey Carina

Wat fijn!! een goede echo! en heel erg prettig dat je altijd mag bellen en over 2wk de je gupje alweer mag bewonderen..alleen gaat de tijd zo langzaam als je je ergens op verheugd he

Over 2wk mag ik zelf ook voor de eerste echo, als het goed is ben ik dan 7wk4dgn...
17 juli om precies te zijn maar duurt voor me gevoel nog zoooo lang.
maar we kunnen er samen naar toe leven!

Nogmaals echt super voor je! (en je partner natuurlijk)

wat toevallig ook op 17 juli.. ik ook!
spannend he!
maar je ziet de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

nu maar hopen dat het hartje ook blijft werken!!!
want voor ons komt de spannendste tijd nog.

heb je al veel last van klachtjes??

@ alle meiden... bedankt voor al jullie steun de afgelopen tijd. het heeft me echt goed gedaan! ik kruip zo lekker tegen de toekomstige papa aan... lekker bijkomen van een enerverende dag!

liefs Carina

Heey carina,

Ja toevallig he, op dezelfde dag!

Nee heb nog niet veel kwaaltjes alleen mijn borsten doen zeer en zijn keihard! En ben wel vreselijk moe! Maar verder niet misselijk oid.
Ben vandaag precies 6wk dus denk dat de kwaaltjes deze week wel iets meer zullen gaan komen..
Had bij mijn 1ste zwangerschap ook weinig kwaaltjes was toen wel misselijk alleen maar 3dg...daarna is het waarschijnlijk mis gegaan..
Aan de ene kant wil ik graag kwaatlje...is toch een teken maar miss ben ik ook wel 1 van de gelukkige die bijna nergens last van heeft.

Voor alle meiden: Een prettig weekend!!

hoi hoi

ik merk dat nu ik vakantie heb, ik me toch wat meer zorgen maak.
ik slaap nu uit, dus ben minder moe. eet wanneer ik trek heb, dus ben minder misselijk.
voel nu regelmatig aan mijn borsten of die nog wel gevoelig zijn.

volgens mij kan ik het maar beter druk hebben hahaha

hoi meiden,
helaas is er bij ons geen hoop meer. Geen hartje, geen kindje. Als het goed is krijg ik donderdag een curretage als er een bed is. Dit weet ik morgen.
Wat mogen wij toch een enorm fijn jaar beleven. Zo krijg je echt het vertrouwen dat je nog wel eens een levend wondertje in je armen mag sluiten.......
Patricia mama van Bas*

@Patricia. Wat een afschuwelijk nieuws moet jij nu voor de zoveelste keer krijgen. Ik vind het echt verschrikkelijk en wil jou (jullie) heel veel sterkte toewensen!
Liefs van Laura

@ Pat,

nee he, wat een rottig nieuws. Heel veel sterkte joh. Wat een rotjaar he pfff. Nu moet het echt een keer ophouden. Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat het toch snel nog goed mag komen allemaal.

Liefs en een dikke virtuele  knuffel vanuit zeeland.

Peet

Terug
Bovenaan