wonderwomen

Gossie Patricia, wat verschrikkelijk nieuws weer!!
Ik had zo gehoopt dat het goed ging komen...

Hopelijk kun je donderdag toch gewoon terecht voor je curretage, kan me voorstellen dat je zo niet langer rond wilt lopen(tenminste had ik wel).

Heel veel sterkte en probeer de moed erin te houden...

Veel liefs Wanda

@ Pat,

Jeezus wat een k*t nieuws zeg! Ik snap dat je je zwaar klote voelt.....
Ik hoop dat ze je snel kunnen helpen dan kun je daarna gaan verwerken...

Lieve meid ik leef met je mee en sla me armen om je heen

Heel erg veel succes met dit slechte nieuws

hoi hoi

nu op het februariforum de eerste meiden zich melden met een miskraam, word ik helemaal onzeker.
ik ben toch altijd degene met slecht nieuws?
ik ben toch altijd degene die af moet haken op zo'n forum?

het is nog heel onwerkelijk, het feit dat het misschien deze keer wel goed gaat, het feit dat het kindje blijft groeien, het feit dat ik misschien toch wel mama mag worden.

Hi meiden,
ben hier (helaas) voor het eerst. Ben in april geopereerd aan een bbz en was gelukkig al weer supersnel zwanger. Helaas vandaag de eerste echo gehad (morgen 7 weken) en het blijkt een leeg vruchtzakje te zijn en dus geen embryo. Ben echt vreselijk verdrietig en boos. Had echt zo het gevoel dat het nu goed zat. Was nu verder dan de vorige keer zonder buikpijn en bloedingen. Moet volgende week terug voor een echo en dan hoor ik meer. Heb echt alleen maar zitten huilen. Gelukkig heb ik echt een supervriend die echt geweldig is.
Groeten, Y

ik ben bang...
bang dat het niet goed meer zit.

het lijkt wel of sinds gisteren de klachtjes met de noorderzon aan het vertrekken zijn.
ik hoop zo dat het nog goed zit, maar ben niet misselijk, en mijn borsten zijn ook niet gevoelig op dit moment.
brrrr

HELP!

Terug
Bovenaan