wonderwomen

Hee Carina,
Nee, het zal toch niet!!! En donderdag heb je pas de volgende echo toch??
Meid, heel veel sterkte, probeer er niet aan te denken en probeer afleiding te zoeken!! Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het.....
Ik hoop zo dat het allemaal meevalt en dat jullie kindje nog gewoon lekker aan het rondzwemmen is!!
Groetjes Laura

hoi,
Carina, jeetje zeg. Net als jij toen bij mij, vind ik het best moeilijk dat je zwanger bent, (net als, zo lijkt het op dit, moment alle andere vrouwen van de wereld) Ik hoop echter niet dat deze zwangerschap weer misgaat. Hopenlijk maakt je lichaam gewoon even de balans op en heb je morgen weer klachten te over. Je voelde je zo zeker. Kut he, dat je niet onbezorgd meer zwanger mag zijn. Je let gewoon op ieder signaaltje van je lichaam. De vorige keer schreef je volgens mij ook dat je een gevoelsmens bent, balen dan dat het nu zo eng aanvoelt......

Y, helaas welkom hier. Dit lijntje is niet meer zo heel actief, de meesten mochten weer zwanger worden. Balen dat ze een leeg vruchtzakje gezien hebben. Ik had dat ook en heb afgelopen donderdag een curretage gehad. Mijn 3e zwangerschap die ik niet mag voldragen. Het is zwaar!!
Is er een kans dat je minder ver zwanger bent? Ik weet niet met hoeveel weken je de echo had?

liefs
Patricia mama van Bas*

groot gelijk Carina! En als ze je niet willen zien, dan maar via de huisarts proberen. Al geloof ik niet dat ze je de deur zullen wijzen. Daar hebben ze spoedartsen (gyns) voor!!

Sterkte meis!

hey Carina,

O jeetjemieneetje.........ik leef erg met je mee. Wat een vreselijk gevoel. Morgen snel bellen en ik hoop voor je dat je morgen naar het ziekenhuis mag voor een echo!!
Denk aan je.

Grtz Linda

hoi meide de afspraak staat. vandaag on half 12 (nog 2,5 uur)mword ik bij de echoscopiste verwacht.

de gyn is er zelf niet... maar mij maakt het niet uit wie er kijkt. als ik maar weet hoe het zit.

mijn vriend en ik hebben het er gisteren ook over gehad wat nou als... wat nou als het niet goed is... nou dan stoppen we er even mee. in een jaar tijd 4 miskramen dat is niet te verwerken. dan maar even geen kinderen. dan maar alles even aan de kant schuiven.
onze relatie en mijn gezondheid gaan natuurlijk voor!

ik hoop niet dat het zover gaat komen. ik hoop dat dit kleintje gewoon blijft zitten.
tot straks

het carina, lees vaker hier mee reageer meestal niet, maar wil je even sterkte wensen!!!! Hoop echt heel erg dat het goed zit voor je!!!!!
Veel sterkte meid!!!! Hopelijk lezen we vanmiddag goed nieuws!!!!
Denk aan je!!

Terug
Bovenaan