wonderwomen

alles was gelukkig goed.
we zagen een klein hoopje mens.
de grootte is nog moeilijk te bepalen zo vroeg, daarom is er altijd later nog een echo, maar volgens de echoscopiste was het groot genoeg.

we hebben het hartje ook gehoord. en ik zag het weer knipperen.

de afspraak van donderdag blijft gewoon staan. en dan krijg ik ook een fotootje mee.
maar ben blij dat nu alles goed was. mijn hart klopte in mijn keel.

groetjes Carina

ennuh.. pat.. ik weet hoe moeilijk het nu voor je is, vooral om goed nieuws berichten te lezen. Bedankt voor je steun en lieve berichtjes!

gelukkig maar. Hoe ver ben je nu dan?

enne het is inderdaad moeilijk, dat zal het blijven ook tot ik mijn eigen kind in mijn armen mag houden. Hopenlijk is dat binnen een jaar zo....

liefs
Patricia mama van Bas*

ik hoop het met je mee meid...
het moet ook bij jullie een keer goed komen!
ben je trouwens weer helemaal hersteld van de curretage??

ik ben nu 8 weken en 3 dagen ongeveer... donderdag wordt er weer een meting gedaan, maar omdat een kleintje in het begin nogal opgekruld kan liggen, is het moeilijk meten. een mm verschil maakt alweer een dag uit.

als alles over 2 weken nog goed is, ben ik mijn magische grens voorbij. het zullen 2 spannende weken zijn, maar gelukkig zijn er heel veel mensen om me heen en hier op het forum die me er doorheen slepen!

groetjes

Hoi Cariena,

O WAT EEN GOED NIEUWS!!! Wat ontzettend spannend en fijn om vandaag een echo te hebben gehad en dat je je kleintje hebt gezien. En dat het hartje klopte.....heerlijk om zo'n bericht te lezen. het is niet allemaal kommer en kwel hiero op het forum. Veel plezier donderdag met het bewonderen van je kleine!!

Grtz Linda

Carina ben echt heel blij voor je!!!!
Fijn datje een keer goed nieuws hebt!!!!
Geeft ons ook weer hoop vind ik!!!
En fijn dat je donderdag weer mag!!
Groetjes, marieke

quote: carina1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-07-2008 12:53:48'));

ik hoop het met je mee meid...
het moet ook bij jullie een keer goed komen!
ben je trouwens weer helemaal hersteld van de curretage??

ik ben nu 8 weken en 3 dagen ongeveer... donderdag wordt er weer een meting gedaan, maar omdat een kleintje in het begin nogal opgekruld kan liggen, is het moeilijk meten. een mm verschil maakt alweer een dag uit.

als alles over 2 weken nog goed is, ben ik mijn magische grens voorbij. het zullen 2 spannende weken zijn, maar gelukkig zijn er heel veel mensen om me heen en hier op het forum die me er doorheen slepen!

groetjes

hoi,
ik ben nog niet helemaal hersteld van de curretage. Heb nog veel last van hoofdpijn, zal wel door de narcose komen. Ik moet veel drinken volgens mijn moeder, maar daar heb ik niet altijd zin in....
Daarbij houdt het bloedverlies ook nog aan. Zondagavond behoorlijk veel stolsels achter elkaar. Heb maandag maar even het ziekenhuis gebeld. Zolang het niet meer is dan een menstruatie maakt het niet uit. Ja, maar bij een menstruatie heb ik niet van die stolsels. Nou ja rustig aan was het advies. Dus dat probeer ik aand e ene kant, aan de andere kant denk ik, het moet er toch uit, dus dan kan ik beter wat actiever zijn. Dus dat wissel ik nu maar af.
Verder merk ik dat ik minder geconcentreerd ben, maar de tranen blijven weg....
Deze week ben ik sowieso nog thuis, volgende week moet ik weer naar de bedrijfsarts, pff kan die man niet meer zien. Maar ja, omdat ik denk dat ik het werk door mijn slechte concentratie niet meteen volledig aankan, zal ik wel moeten....

Qua grootte van je kind. Je telt toch 'gewoon' vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie?? Dat meten komt daar altijd wel in de buurt. Kan een dagje schelen, maar nooit veel. Anders blijf je schuiven met je uitgerekende datum.
Bij Bas* scheelde het met de 9,5 week echo (had er toen echt veel) 5 dagen geloof ik, maar toen ik vroeg wanneer ik dan uitgerekend zou zijn, bleef dat toch op dezelfde dag staan, gerekend van die 1e dag van laatste menstruatie. De gyn zei toen dat als er geen week tussen zit, het goed is.

Ik begrijp dat al jouw miskramen plaatsvonden voor de 11e week? Spannend hoor dan, hopelijk blijft het goed gaan.

liefs
Patricia mama van Bas*

jeetje patricia.. ik dacht eigenlijk dat met een curretage het bloedverlies wel meeviel.
dat omdat ze al een heleboel weggehaald hebben.
maar blijkbaar heb ik dat dan verkeerd begrepen.

veel drinken helpt zeker bij hoofdpijn! misschien toch maar een beetje naar je moeder luisteren?

ik zal donderdag weleens vragen aan de gyn welke datum ik volgens hem aan moet houden. het staat ook zo raar als je tegen iemand moet zeggen: ergens rond de 20ste februari.

voor mij is 11 weken een punt dat het voor mij makkelijker gaat worden er van te genieten, tenminste dat verwacht ik wel.
al blijft het natuurlijk tot op het eind een wonder dat er een helemaal gezond kindje uit je komt.

gisteren beseften mijn vriend en ik ineens dat het misschien nu wel eens goed zou kunnen blijven gaan. dat heen zwangerschap bij ons ook zou kunnen eindigen met een baby ipv een miskraam. een heel raar idee nog, want het lijkt wel of dat niet bij ons past. alsof wij gedoemd zijn miskramen te krijgen.
een hele rare gewaarwording was dat gisteren....

bedankt meiden voor alle steun en lieve berichtjes! dat moet me meer goed dan jullie misschien denken!

Terug
Bovenaan