quote: carina1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-07-2008 12:53:48&apos
);
ik hoop het met je mee meid...
het moet ook bij jullie een keer goed komen!
ben je trouwens weer helemaal hersteld van de curretage??
ik ben nu 8 weken en 3 dagen ongeveer... donderdag wordt er weer een meting gedaan, maar omdat een kleintje in het begin nogal opgekruld kan liggen, is het moeilijk meten. een mm verschil maakt alweer een dag uit.
als alles over 2 weken nog goed is, ben ik mijn magische grens voorbij. het zullen 2 spannende weken zijn, maar gelukkig zijn er heel veel mensen om me heen en hier op het forum die me er doorheen slepen!
groetjes
hoi,
ik ben nog niet helemaal hersteld van de curretage. Heb nog veel last van hoofdpijn, zal wel door de narcose komen. Ik moet veel drinken volgens mijn moeder, maar daar heb ik niet altijd zin in....
Daarbij houdt het bloedverlies ook nog aan. Zondagavond behoorlijk veel stolsels achter elkaar. Heb maandag maar even het ziekenhuis gebeld. Zolang het niet meer is dan een menstruatie maakt het niet uit. Ja, maar bij een menstruatie heb ik niet van die stolsels. Nou ja rustig aan was het advies. Dus dat probeer ik aand e ene kant, aan de andere kant denk ik, het moet er toch uit, dus dan kan ik beter wat actiever zijn. Dus dat wissel ik nu maar af.
Verder merk ik dat ik minder geconcentreerd ben, maar de tranen blijven weg....
Deze week ben ik sowieso nog thuis, volgende week moet ik weer naar de bedrijfsarts, pff kan die man niet meer zien. Maar ja, omdat ik denk dat ik het werk door mijn slechte concentratie niet meteen volledig aankan, zal ik wel moeten....
Qua grootte van je kind. Je telt toch 'gewoon' vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie?? Dat meten komt daar altijd wel in de buurt. Kan een dagje schelen, maar nooit veel. Anders blijf je schuiven met je uitgerekende datum.
Bij Bas* scheelde het met de 9,5 week echo (had er toen echt veel) 5 dagen geloof ik, maar toen ik vroeg wanneer ik dan uitgerekend zou zijn, bleef dat toch op dezelfde dag staan, gerekend van die 1e dag van laatste menstruatie. De gyn zei toen dat als er geen week tussen zit, het goed is.
Ik begrijp dat al jouw miskramen plaatsvonden voor de 11e week? Spannend hoor dan, hopelijk blijft het goed gaan.
liefs
Patricia mama van Bas*