wonderwomen

@ Carina,,,

Jeetje wat een vreselijke spanning maar gelukkig toch een positieve echo! |Ben heel blij voor je! Nou nog 2 dagen en dan mogen we allebei voor de echo..Ik hoop zo dat we allebei goed nieuws krijgen donderdag...als ik er aan denk krijg ik toch wel de zenuwen hoor! Hoop zo op een keer een goede echo,, met een kloppend hartje

Hoorde zaterdag dat me nicht zwanger is....beetje een domper ben natuurlijk wel blij voor haar...maar het kindje is niet gepland, ze heeft geen stabiele relatie en dan denk ik waarom!   Ze kwam er pas met ruim 10wk achter dus is ook nog eens zo door de onzekere weken heen gekomen...

@ Pat,
Pfft meis echt vervelend dat je blijft bloeien..zo kan je het helemaal niet afsluiten en idd lekker actief bezig zijn om je gedachten te verzetten...ik duim voor je dat het vloeien snel stopt.
Ik snap het helemaal hoor dat je het moeilijk vind dat anderen wel zwanger zijn! Had ik ook, je kan niks aan die gevoelens doen en zijn heel natuurlijk!

Liefs voor iedereen

@ souzen... succes morgen!
ik kom zeker even kijken hoe het bij jou gegaan is..
ik heb er nu voor mezelf weer alle vertrouwen in, maar er hoeft maar iets te gebeuren en ik schrik me te pletter...

groetjes en tot morgen

Heey Carina,

Jij ook heel veel succes morgen. ja ik ben bij ieder pijntje ook bang en angstig maarja wat doen je eraan..
Ben errug zenuwachtig voor morgen maar ik denk dat alles wel goed zit!

Hoe laat mag jij? ik om half 12

Liefs

he Carina,
ja van dat drinken is inderdaad zo. Maar ik zorg altijd dat ik 1,5 liter per dag drink, dus in die zin drink ik genoeg. Meer drinken gaat lastig, want dan wil ik 0,5 l tegelijk naar binnen gieten en bij hoofdpijn gaat mijn maag raar doen en dat lukt dan niet...........

Verder wist ik ook niet van dat bloedverlies na een curretage hoor. Ja ik had wel iets verwacht. Maar het is bij ieder dus anders. Gister weer behoorlijke stolsels verloren, dus vanmorgen de verpleegster weer gebeld, maar het schijnt te kunnen. Als je weer meer gaat doen. Beter dan dat er erin blijven zitten. Dus ik ga er maar vanuit dat het geen kwaad kan. Heb al wel gezegd dat als het aanhoud, ik weer aan de telefoon hang en dat vond ze geen probleem. haha en anders......

Succes morgen, jij ook Souzen,

groet,
Patricia mama van Bas*

Hoi meiden,

Veel succes morgen he Carina en Souzen. Ik ben benieuwd. Ik duim en hoop op goed nieuws!

@ Pat, wat raar dat je zoveel stolsels verliest...waarom hebben ze je in vredesnaam dan gecurreteerd vraag je je af toch? Ik heb er geen ervaring mee met een curretage maar ik heb nog niet eerder gehoord dat je daarna dan zoveel bloed verliest eigenlijk en we zitten toch echt al een tijd met zijn allen op het mk forum he. Nou ja...ik hoop voor je dat het heel snel over is dan kan je eindelijk weer verder! Veel sterkte nog meid, ik vind het zo naar voor je.

Knuf

Peet

ik mag om 10:45...
daarna ga ik met mijn moeder boodschappen doen, dus verwacht me niet om 12 uur alweer hier hoor!

maar ik zal zodra ik thuis ben even een berichtje achterlaten!

hei meiden
ben net terug uit het ziekenhuis en van het boodschappn doen.

we hebben de eerste foto van ons kleintje in handen.
bijna identiek aan de echo die we vorig jaar hadden.

het hartje klopt, dat hebben we duidelijk kunnen zien.
de grootte vond ik wat minder fijn.. 8 weken en 3 dagen. ipv de 8 weken en 6 dagen die ik had moeten zijn na de eerste echo.
de gyn vond het neiut verontrustend omdat de eerste echo nog zo klein was, dat het moeilijk meten is dan.

vorig jaar hadden we ook een goede echo, maar was het kindje ook wat kleiner dan de datum die ik zou moeten zijn toen.
dus je snapt het.. ik ben nog niet gerust.

over 2 weken mag ik weer terug. maar dan niet bij de gyn maar bij de verloskundige. dan krijgen we weer een echo. ik denk dat ik het pas vertrouw als dan alles goed is.

groetjes

Hoi hoi,

Mag ik hier mee komen schrijven?
De dames die zwanger zijn; Proficiat!!
Voor de dames die aan de klus zijn; Hou de moed er in!!

Ik heb hier eerder geschreven onder de naam Lente88, maar de meiden van het andere forum hadden me gespot en heb graag hier wat privacy. Vandaar een andere naam.. Ik ben nu net, na 2 miskramen, weer net 6 wk zwanger en ben, net als de rest hier, érg bang dat het weer mis gaat.  Ik durf de VK nog niet te bellen of het ziekenhuis. Eerder ging het steeds mis op de dag van de afspraak of de dag erna. Ik ga er nu wel iets minder spastisch mee om omdat ik nu zoiets heb van; als het mis gaat gaat het toch mis, daar helpt stilliggen etc toch niet bij. Maar in mijn achterhoofd heb ik erg veel onrust en ben ik best gespannen/bang. Mijn vorige miskramen waren bij de 7 wk, dus die wil ik even afwachten.. of is dat stom.. Zucht.. Ben zo bang voor teleurstelling dat ze niks zien of dat het niet goed is.
Daarbij zijn we al met al een jaartje bezig (incl 2 mk). Ik heb een onregelmatige cyclus dus was het steeds geluk hebben. Deze keer eens na mijn miskraam ovulatiestrips gehaald en warempel.. Mijn eisprong is later dan normaal! Nu zijn we dan ook meteen zwanger geraakt wat voor ons nog heel onwerkelijk is.. Eerder stonden die strips me altijd tegen, maar nu weet ik ook waarom het nooit zo wilde vlotte. Dus voor de dames die het nog niet hebben geprobeerd, doen!

Liefs, Kretzer

Terug
Bovenaan