wonderwomen

Heey Allemaal,

Yes! Yes! Yes! We hebben eindelijk een kloppend hartje gezien, ooww mensen wat was ik blij zeg! Ik voelde me 10kilo lichter.
Volgens de echoscopiste was het een perfect vruchtzakje en het hartje klopt zeer regelmatig!! Jullie zulllen wel begrijpen dat ik helemaal in de zevende hemel ben!
Ben precies 7 weken en 5 dagen zoals ik zelf had uitgerekend. Ik voel nu ook voor het eerst dat hele blije gevoel net als bij de1ste keer dat ik zwanger was.
Mag 9 augustus opnieuw op controle, Blijf zoiezo tot de 12wk onder behandeling van de Gyn en als alles goed is daarna naar de verloskundige.

@ Carina,
Meis fijn dat de echo goed was! Maar snap goed dat je toch niet 100% gerust bent...dat deze 2weken maar heel snel voorbij mogen gaan en dat je dan wel helemaal gerust gesteld kan worden! Kom je hart luchten he!

@ Kretzer,
Als 1ste van harte gefeliciteerd met  je zwangerschap!!!!!
Je onzekerheid en angst is heel goed te begrijpen! En nee ik vind het helemaal niet stom dat je zoiezo de 7wk wil afwachten, dat is voor jou toch de cruciale grens.
Ik zou gewoon lekker w88 en daarna de verloskundige/gynacoloog bellen voor een echo om gerust gesteld te worden, en ondertussen hier lekker je hart luchten als je dat wil het help echt!
Heel erg veel succes en verwen jezelf!

Liefs

Carina en Souzen gefeliciteerd met de goede echo's.
Kan me je onzekerheid voorstellen Carina, het lijkt net als de vorige keer te gaan. Dat stomme meten ook.....

gr.
Patricia mama van Bas*

Hey wat fijn om goed nieuws te lezen meiden.  Die laatste weken moeten gewoon omvliegen!  

Aan deze kant blijf ik duimen voor jullie! Ook voor de rest overigens he!

Ik ben vanaf morgen met vakantie dus tot over een tijdje maar weer. Ik hoop dan alleen maar leuke goeie dingen te lezen.

Groetjes en liefs van mij

Peet

kijk pat.. je snapt me precies.. het is net of de geschiedenis zich herhaald.
pfffff
gek he.. ik hoor blij te zijn, maar het ik voel me eerder sjago en verdrietig.. ik had gewoon gehoopt dat het kindje de grootte van 9 weken zou hebben.. ipv 8 weken 3 dagen.

weer dat commentaar.. het is wat klein, maar alles is goed. dat het ik vorig jaar begin juli ook te horen gekregen van de vk.

op dit moment kan ik echt niet zeggen dat zwanger zijn leuk is.
ik weet dat ik blij moet zijn, maar waarom voel ik me dan zo klote??!!

nou ik kan me goed voorstellen hoor Carina, dat je nu gek van onzekerheid bent.
Raar he hoe je gevoelens lopen. Twee weken geleden (ofzo) schreef je nog dat je echt een goed gevoel over deze zwangerschap had en dat het nu wel goed zou gaan. Toen het weekend natuurlijk spanning of het wel goed zou zitten.
Maandag blijdschap omdat het inderdaad nog goed gaat.
En nu lijkt het goed te gaan, maar ben je toch superonzeker, de geschiedenis zal zich toch niet weer herhalen.
Jij kan echt pas rustiger adem halen na die 11 weken.
Ik hoop dat die snel voorbij gaan. Wat zullen de komende twee weken lang gaan duren zeg....... Sterkte meis!!!

Petra fijne vakantie, geniet ervan meid.

gr.
Patricia mama van Bas*

Carina en Souzen,
Fijn om te horen dat alles goed is! Carina, hou de moed erin!! Ik kan me je gevoel voorstellen, maar blijf er in geloven dat het ook voor jullie is weggelegd!!

@Kretzer, fijn om te horen dat je alweer zwanger bent! Ik begrijp je bezorgdheid en ongerustheid of alles wel goed zal komen. Probeer ook jij de moed erin te houden.

Ik duim voor jullie allemaal!!

Groetjes Laura

Hey Carina hoe gaat het er mee vandaag de dag? Ik heb je niet meer bij de hoppers gezien vandaar dat ik maar even hier kom.  Ik ben een weekje weggeweest en benieuwd hoe je je voelt. Wanneer mag je weer voor een echo? En zit je al bijna in de 10e week?

Groetjes Petra

hoi petra...

ik durf nog niet zo geod veel bij de hoppers te typen.
omdat ik nog steeds neit heel zeker van mijn zaak ben.
maar wil ook niet teveel hier zijn, ook al heb ik hier veel steun gehad, de verhalen hier maken het me neit makkelijker.

het gaat tot nu toe nog goed met me.. 9 weken en 6 dagen vandaag. als het kindje het nu nog doet, dan bven ik verder dan vorig jaar, maar dat weten we donderdag pas. dan heb ik weer een echo.
gelukkig heeft mijn vriend nu ook vakantie en gaat hij dus lekker met me mee.
we wilen nu aletwee dolgraag een kindje met wat armpjes en beentjes zien. verder dan beginnende stulpjes zijn we nooit gekomen.
Als het dan ook nog een beweginkje voor ons wil maken.. dan zijn we helemaal gelukkig!

gelukkig voelt alles heel anders dan vorig jaar.. moet nu ook 's nachts naar de wc, moet echt op tijd eten, ben van een middag bezig zijn al doodop. vorig jaar was dit allemaal veel minder.

hoe is het met jou? alles goed?

Terug
Bovenaan