wonderwomen

quote: s77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-03-2008 16:03:16'));

wonderwomen kalender:

28-3
29-3
30-3
31-3
1-4   Marije afspraak met de gyn om  13.45 uur
              Misschien NOD Keesje (is precies 14 dagen na eisprong)
2-4   Carina afspraak met de gyn om 11 uur.
3-4
4-4
5-4
6-4
7-4
8-4 Sabine 1e termijnecho, dan 8 weken
9-4
10-4
11-4 mier nod dag 27 (24/27 dagen) 3e ronde na miskraam (daarvoor 12 rondes)
12-4
13-4 Carina rond deze tijd NOD. moet nog eens tellen hoeveelste ronde inmiddels
14-4
15-4
16-4
17-4
18-4
19-4
20-4

Hoi allemaal,

Hoe was jullie dag vandaag geweest?
Wij zijn vandaag lekker naar de efteling geweest, gelukkig bijna geen regen gehad hier!

@ Mier: Ik kom uit tilburg en jij?

Veel liefs Wanda

ik voel mijn eitje eraan komen.. vandaag ook wat meer afscheiding...
gisteren had ik zin om mijn ventje te verleiden (ik ben altijd extra g**l rond mijn eisprong), maar ik durfde gewoonweg niet. tja dat zegt dan genoeg.

als ik de komende dagen het wel aandurf, dan gaan we ervoor. anders slaan we een maandje over. (met pijn in mijn hart.. pff wat is dit gevoel dubbel!)

na mijn eerste miskraam snapte ik niet hoe vrouwen ermee om konden gaan.. meerder miskramen. en nu zit ik in hetzelfde schuitje. ik had (en heb nog steeds) zoveel respect voor die meiden. en nu het mezelf betreft... vind ik mezelf maar een mietje.
erg he

Hey Carina,

Ik begrijp je volkomen...ik ben (wij zijn)  er dit weekend ook nog maar ff tegenaan gegaan maar in mn hart ben ik ook wel bang hoor. Stel dat ik ineens zwanger ben pfff best wel eng na een miskraam! En dat jij je zo voelt na meerdere kan ik me heel goed voorstellen. Dus meid er is niks mis mee om een maandje te wachten misschien en ff tot jezelf te komen. Misschien durf je het daarna wel beter aan toch?

Succes en sterkte en doe wat je voelt he.

Liefs Petra

hoi petra

ik heb vandaag voor het eerst in weken echt naar mijn gevoel geluisterd.
heb me ziek gemeld.

ben gelijk weer in slaap gevallen en mijn vriend belde me om half 11 wakker om te vragen hoe het met me ging. (de lieverd)
mijn moeder is even langsgekomen met een grote beker vers geperst sinaasappelsap.
ben nu toch blij dat ik weer lekker in zeeland woon hoor!

ik moest vandaag echt even bijkomen. even stilstaan bij wat er allemaal gaande is.
onze onderzoeken, zwangeren in de familie maar ook de verbouwing en mijn nieuwe baan. in 3 maanden is er toch wel veel gebeurt.

groetjes Carina

Joh meid neem eventjes lekker rust. Je kunt niet altijd op volle toeren blijven draaien he. Soms moet je ff tot jezelf komen. En zeker na zoveel dingen achter elkaar. Ga lekker rusten en je acu opladen dan komt het allemaal weer goed!

En groot gelijk dat je heerlijk bent gaan slapen. Dat zal je vast goed doen. Nu vanmiddag even de zon in en wat energie op doen. Lekker je gedachten laten wegzweven en een pauze inlassen. De wereld om je heen is af en toe zo druk dat je het niet meer kan bij houden he pff. Ik ben ook erg blij dat ik in zeeland woon haha...heerlijk he die rust!

Groetjes liefs en sterkte, komt goed met je!

Petra

Laat je maar goed verwennen hoor! Ook door jezelf. Sterkte ermee...

Heb toch maar net weer een test gedaan... sorry... alweer/nog steeds positief. Kan me niet voorstellen dat het nog gaat om oud hcg... voel me zo anders... Ik ga toch maar aandringen op een afspraak bij de gyn, wil het zien! Vind het stiekem best eng...

Ik blijf duimen voor iedereen!

Liefs
D

Zo het weekend is weer voorbij. Wat vliegt de tijd zeg.. Dit weekend veel gefeest. Vrijdag was mijn mannetje jarig. Zaterdag 40-jarige bruiloft van een oom.. Fijn met de kleine erheen geweest. Komt ineens een nicht naar me toe die ik al lang niet gezien had.. Zo heb jij er nog steeds maar 1?! Ja antwoorde ik bot nummer 2 en 3 bleven helaas niet zitten.  Was best beetje boos en verdrietig zeg. Oke zij kon ook niet weten wat we mee hebben gemaakt maar toch, sommige mensen denken dat het zo vanzelfsprekend is het zwanger worden..

@mier/wanda, ik woon in rijen, tussen breda en tilburg. Dus wanda wij wonen vlakbij elkaar, wat is de wereld toch klein he..

@carina, goed te horen dat je je een beetje heb kunnen ontspannen in de intratuin. Ik word meestal best vrolijk van al die kleurtjes die ik om me heen zie. Hoop dat dat bij jou ook een beetje geholpen heeft. En ja planten zijn nu eenmaal best duur. Wij hebben in de tuin twee grote plantenbakken staat á 150 euro per stuk, gelukkig kregen we 50% korting, maar ze zijn gewoon errug mooi   En ik kan me goed voorstellen dat je niet goed durft te vrijen uit angst om zwanger te worden.. Niet niets wat je mee hebt gemaakt. Misschien heb ik er overheen gelezen of het al een keer gevraagd (bij deze alvast sorry)  maar wanneer krijg je de uitslagen van het onderzoek of moet je nog? En wat een heerlijke moeder heb, laat je maar lekker verwennen en idd luister naar je gevoel..

@y1972, heb je al met je vriendinnetje gebeld? Helemaal niet raar dat je dat uistelt. Wat jezelf al zegt, het is niet makkelijk om weer verder te gaan. Maar wie weet begrijpt je vriendinnetje het wel als je de situatie uitlegt en waarom je haar uit de weg gaat.

Ik ga weer fijn aan het werk en voor iedereen die het nodig heeft een

Liefs Jessica

Terug
Bovenaan