wonderwomen

hoi meiden...

het was heerlijk even een extra slaapje en wat wandelen met de hond.
kon echt even tot mezelf komen.

morgen moet ik maar een ochtendje werken. ik heb gezegd dat ik wel kom, maar gelijk om 12 uur naar huis ga. geen naschoolse dingetje voor mij deze week.

en dan is het zo woensdag.. pff wat ben ik zenuwachtig voor de afspraak zeg!!!
groetjes Carina

jeetje meiden,

een paar dagen niet gelezen en het kost me gelijk een uur. Wat veel ontwikkelingen zeg.
Ik ben nu te moe om overal op te reageren, maar hopelijk lukt het me woensdag even.
Van het weekend weer ongesteld geworden, gatver de gatver. Toch iedere maand weer die stille hoop. Nou ja, komende maand weer nieuwe kansen zullen we maar zeggen.

groetjes, keesje

ja dat kletsen gaat wel goed hier haha

@Keesje: balen dat je weer ongesteld bent geworden.... tuurlijk heb je elke maand die hoop weer! Ben benieuwd wanneer je weer helemaal bij gelezen en geschreven bent

@Dattig: lekker gevoel of niet dat die weer heftig positief was. Kan me echt niet voorstellen dat het nog oude hormonen zijn als die nu nog zo snel positief kleurt. Blijf het raar vinden dat de gyn niet even wou kijken bij je nacontrole (maar daar verander je niks meer aan)

@Carina: goed dat je je ziek gemeld hebt en goed bijgeslapen hebt en even verwend bent. Je kan maar zoveel aan en op een gegeven is het even op hoor. Dan moet een lijf bij gaan tanken (en een geest ook natuurlijk).

Hier helaas niet ongesteld worden... zou dat dan toch morgen gebeuren een kwartier nadat ik bij de gyn ben geweest?!?! Zo stom toen ik daar 3 week geleden was en alles er goed uit zag was ik er echt heilig van overtuigd dat het wel zelf zou komen, had er een goed gevoel bij, maar nu toch nog weer heen voor een afspraak.
Ben ook erg benieuwd wat hij verder nog kan doen behalve nogmaals kijken en dan kijken of er iets veranderd is of niet. En dan maar hopen dat de gyn hier toch wel van plan is middels een kuurtje oid de boel op gang te krijgen.... kan niet zeggen dat ik er naar uit kijk, maar oké, tis voor een goed doel zullen we maar zeggen.

groetjes,
Marije

hey meiden,

carina wat goed dat je naar jezelf heb geluisterd en thuis ben gebleven!
doe het lekker rustig aan!

wanda en jessica rijen en tilburg is niet heel ver van mij vandaan  +/-  30 tot 45 min. met de auto,ik woon tussen breda en roosendaal in.

hoeveel rondes zit iedereen nu ongeveer na de miskraam? en hoe lang hebben jullie er allemaal over gedaan? ben best wel benieuwd omdat ik zo onzeker van mezelf wordt.
wij hebben er voor de miskraam 12 rondes over gedaan en nu alweer 2 x ongesteld geworden na de miskraam.

xxx mier

hey mier,

Hier technisch gezien nog in ronde 1 na de curettage op 14 januari.... ben nog niet ongesteld geweest en ook niet zwanger, morgen weer naar de gyn. Dan is de curettage dus 11 weken geleden... ben nu net zo lang niet ongesteld geweest als dat ik zwanger was op het moment van de echo .

Wil het trouwens amper als een ronde of een maand rekenen.... voor de mk/ curettage was ik de eerste maand al zwanger.... dus tja stiekum hoop je dan straks op weer heel snel... nou ja eerst maar ongesteld zien te worden al dan niet met een beetje hulp van de gyn en dan zien we wel eens verder.

groetjes,
Marije

nou mier hier komt mijn rijtje...

1e keer zwanger in ronde 5.
2de keer zwanger weer in ronde 5
derder keer zwanger gelijk na  de 2de miskraam.

het zwanger worden is dus niet echt het probleem....
ik heb zo eens de maanden terug geteld, 3 miskramen in 7 maanden.
we zijn 1 jaar en 3 maanden bezig.

@ marije...
succes morgen bij de gyn.. je laat toch wel horen wat hij bedacht heeft he...

slaap lekker!

@Carina: Dat is niet niks 3 miskramen in 7 maanden tijd!!!
Neem echt even de tijd om het te verwerken, en wanneer je er weer klaar voor bent, dat kan alleen' jij' maar aangeven...
Andere mensen denken er vaak wel eens iets te licht over naar mij zin, maar het is echt heftig...

Staan de nieuwe plantjes leuk in huis?

@Marije; heel veel succes vandaag! Ben erg benieuwd naar de reactie van de gyn.

@ Mier: Wat toevallig dat jij in Rijen woont!! Zijn we eigenlijk een soort van  buren, woon in de reeshof hahaha...

Ga hier nog even aan de poets, en dan lekker met dochterlief   de efteling WEER on veilig maken

Veel liefs Wanda

He dames,

@wanda, ik denk dat je mij bedoeld ipv mier haha, ik woon in rijen en mier tussen breda en roosendaal. Tja dan zijn we bijna buren want ik woon aan de kant in rijen die bijna grenst aan de reeshof, is 5minuten rijden. Wat grappig zeg.. Hoop niet dat je nu in de Efteling zit want het regent nu..

@carina, hoe is het werken gegaan vanmorgen? Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor morgen. In elk geval heel veel succes morgen!

@marije, hoe was het bij de gynecoloog? Ben je iets wijzer geworden en ben je nog opgesteld geworden of krijg je iets om het op te wekken?

@keesje, balen dat je ongesteld bent geworden. het is elke maand maar weer afwachten he, ik was deze maand gewoon 4 dagen overtijd omdat ik dacht zwanger te zijn. Wat kan je lichaam rare dingen doen met je. En idd nieuwe ronden nieuwe kansen!

Hier dan mijn rijtje:
1e keer zwanger in ronde 1 (gezonde dochter van bijna 3)
2e keer zwanger in ronde 2 (bbz)
3e keer zwanger in ronde 2 (missed abortion)
En nu zitten we inmiddels in ronde 5, en elke maand is er 1 teveel voor mijn gevoel omdat de andere keren zo snel is gegaan, dus niet gek dat je dan gaat twijfelen..

Liefs Jessica

Terug
Bovenaan