Wupsie/M.L

hoi,
best leuk hoor marktplaats.IK zet er erg veel op, kleding die ik niet meer draag enzo.
De ene keer verkoop je snel en de andere keer kom je er echt niet vanaf.

Heb je al vakntie nu??wanneer vertrekken julie precies??Of ben je al wg.hihi
Ik hoop, dat je dit mailtje nog leest, want ik wil je en superr leuke vakantie toewensen!!!
Ik hoor graag hoe het gegaan is, wie weet gaan wij ook nog...

Dominique ligt trouwens nog in de bak hoor, maar past hier ook niet lang meer in.
Hij heeft al 5 nachten zonder doeken geslapen, en het CB had gezegd, dat als het snachts zonder doeken een week goed gaat, mogen we overdag ook stoppen.Dus morgen de hele dag en nacht zonder doeken voor het eerst!!

Nou, veel groetjes en tot na je vakantie


 
Hoi

We zijn nog thuis hoor , we vertrekken vanacht om ongeveer 4 uur alles is al zo ver mogelijk in gepakt auto vol hoor met twee kindjes.

Nu nog even met de dweil over de vloer en klaar ben ik , dat is wel een verschil hoor met en of twee kindjes wil de een niks dan wil de andere het wel maar ja het is gelukt.
Heb zelfs nog even onder de zonnenbank gelegen.

Fijn dat het goed gaat zonder de doeken gaat overdag ook vast lukken.

Ik laat horen hoe het was hoor en als ik jullie was gewoon lekker gaan nu zijn zenog makkelijk hoor vanaf dat ze gaan lopen zijn ze meer bewerklijk.

Groetjes Marielle
 
Hoi Hoi

Weer even terug van weg geweest morgen nog een weekje naar zeeland.
De reis ging prima en het verblijf in frankrijk ook een caravan met zo'n kleine is echt ideaal je hebt alles bij de hand hij kan slapen in een bedje en jij kunt van je zonnetje genieten.

Gaat alles goed met Dominique?
et Nick gaat het prima ligt nu heerlijk in zijn eigen bejde te slapen.

Volgende week laat ik nog wel meer horen ga nu gauw aan de was en strijk , zag net ook je vakantie topic mijn advies is gewoon doen!!

Groetjes Marielle
 
Hoi Marielle,
leuk, dat je me even tussendoor gemaild hebt.Jee, morgen weer lekker weg,Niet verkeerd zeg.
Het gaat hier ook supergoed hoor.Heb inmiddels een weekendje Centerparcs geboekt (haha) om te oefenen, zeg maar.We zien daarna wel of je nog een keer gaan, maar dan vliegen.
veel plezier in zeeland he!!!


groetjes
 
Hoi

We gaan vanmiddag pas weer weg heb geen zin in te haasten heb tenslotte vakantie he.

Maar vliegen is met zo'n kleine ook goed te doen hoor, wij willen volgend jaar ook weer gaan vliegen ik vind dat niet zo vermoeiend als auto rijden .
En wij vinden turkije erg leuk maar dat is met de auto wel heel ver.

Als ik jullie was zou ik zeggen gewoon doen komt echt goed.

Hoe gaat het met Dominique zonder inbakeren?

Tot over een weekje groetjes
 
HOI

Vakantie weer voorbij ook de week in zeeland was nog erg lekker, maar ik had het zonnetje in Frankrijk niet willen missen.

Met de kindjes ging het allemaal goed ook de reis er naar toe en terug.

Donderdag naar het buro benerg benieuwd wat Nick weegt volgens mij is hij flink gegroeid.

Morgen weer aan het werk pff wel weer wennen nu geen vakantie in het vooruit zicht .

Groetjes
 
Hoi,leuk dat je er weer bent.Toch beetje saai anders..hahah
De vakantie is dus super geweest?En nu weer gelijk aan het werk..dat valt weer even tegen zeker?
Dominique is ook lekker aan het groeien.Alles gaat hier prima, Hij had alleen afgelopen week 2 dagen koorts.Ik denk van de tandjes, maar weet het eigenlijk niet zeker.Hij mocht donderdag niet naar de kinderopvang daardoor.
Er zit trouwens tussen de laatste en de volgende afspraak bij het bureau 2,5 maand..is dat normaal rond deze leeftijd of denk je dat er een foutje is gemaakt?IK ben de laatste keer niet zelf geweest met Dominique en mn man heeft er iegenlijk niet zo op gelet.

Sinds 4 dagen geven we in de laatste fles 3 scheppen rijstebloem erbij, omdat we het idee hadden dat ie n iet genoeg had aan zn fles alleen.En degene van het bureau had gezegd, dat we   een maand geleden met rijstebloem mochten beginnen.

Kunnen we weer gezellig bijkletsen nu.haha
Groetjes!!
 
Hoi

Nick krijgt ook de nutrix volgens ij zien ze dat niet als bijvoeding hoor dat is alleen het fruit en de groente.
Dit eet Nick sinds deze week erg goed en hij vind het volgens mij ook wel lekker.

Tandjes zou kunnen bij Nick nog niks te zien maar zijn zusje kreeg ze ook pas met 13 maanden.

Tussen de 4 en 6 maanden zit altijd twee maanden het eerste jaar moet je 8 keer naar het buro .
En met vier maanden hebben ze even geen prikjes meer pas weer met de elf maanden geloof ik.
Ik moet donderdag maar ben met de 4 maanden niet geweest.

Werken gaat weer hoor moet er wel weer in komen maar vind het nog steeds erg leuk en heb er nog wel plezier in .
Nick heeft honger zo te horen zal maar eens gaan kijken.

Groetjes en tot mails
 
Terug
Bovenaan