Wupsie/M.L

Hoi

Nick was dus goed gegroeid weegt nu 7730 en is 67 cm , alles was ok hij doet het volgens de vpk.
Hier nog ff een vakantie foto van mijn twee kanjers

Groetjesns het boekje erg vrolijk en grappig ventje volgens de vpk
 
Jee wat een leuke fotos zeg! En wat is ie al gegroeid ja!!
Heb je die foto van Dominique nog gezien op het andere forum een tijdje geleden?
Alles goed verder??We komen net terug uit Vlissingen;mn neefje is jarig en mn zus woont dus daar.
Morgen lekker heel de dag samen met Dominique,.Mn man is de hele dag weg.
Fijn weekend!
 
Hoi

Foto gezien hoor leuk hoor ook een echt ventje he.

Hier alles ok hoor Nik was al een paar dagen aan het draaien maar miste steeds het laatste stukje maar nu sinds vandaag draait ie dus echt.

Weekend weer voorbij .

Groetjes
 
Haha, leuk he dat draaien.Dominique is ook druk aan het oefenen.Hij is echt druk bezig, als hij in de box ligt.En hij neemt zn vingertjes of ook weleens een doekje of speeltje in zn mondje.
We zijn trouwens met rijstebloem begonnen, 1,5 week geleden.Hij wordt echter al meerdere nachten wakker, huilen..met name zaterdag op zondag; we wisten m echt niet stil te krijgen.Gisteren alleen melk gegeven zonder rijstebloem en hij sliep lekker door.Nou hebben we hem ook altijd voeding gegeven tegen krampjes, dus wie weet ligt het daaraan.Weet het ook niet.

Nou, een prettige week.later in de week wordt het weer lekker warm.Donderdag ga ik naar de krabbefoor.Ken je die ook, in bergen op Zoom??
 
Hoi
Ik ken krabbefoor niet , wat is dat?

Het kan zijn dat de rijstebloem te zwaar valt beginnen met 1 lepel in de fles en dit per week opvoeren met een lepel, doe je de rijstbloem wel in de omneo of ben je overgestapt op andere  voeding?

Nick is zo weg met een grote fles van 210 water 7 schepjes en 3 lepels nutrix.

Vandaag lag hij al om 19.00 op bed hij is echt doodmoe als hij de hele dag naar kdv is geweest en vanmorgen was hij om 6 uur al wakker ben wel benieuwd morgen vroeg maar ja we zien wel na het bad kon hij zijn oogjes echt niet meer open hoden.

Op dit moment is Nick zijn zus in zeeland en die gaan we donderdag halen vrijdag dagje strand en 's avonds naar Tarzan met een vriendin.

Hier gaat het echt lekker wel druk op het werk maar krijg ik toch ook energie van.
Ga nu mijn strijkje weg werekn

Groetjes Marielle
 
hoi marielle,
en, hoe laat was je boef uit bed??
Dominique viel net ook weer na een uur wakker zijn in slaap, dus maar snel weggebracht naar zn bedje.
IK heb m nu vanmorgen een lepel rijstebloem gegeven, in de fles.En het bureau gebeld om even te overleggen over eea.

De krabbenfoor is een grote braderie in Bergen op Zoom, daar ga ik al ruim 30 jaar heen.Dus ben morgenmiddag vrij en ga er lekker heen.Een s kijken voor wat leuke kleren.Zullen wel kleren voor de kleine worden ipv vor mezelf.Haha

Leuk zeg, naar Tarzan!!!Echt super mooi!
Ik ben afgelopen donderdag met mn man naar Ilse de Lange geweest.Weet niet of ik dit al verteld heb.Had kaartjes gewonnen .Maar 150 mensen waren er, in een tipi-tent op het strand van renesse, met bbq.Leuk hoor


Groetjes, geniet lekker van het zonneke
 
Terug
Bovenaan