Wupsie/M.L

Hoi

Was het leuk op de krabbefoor? wij zijn vrijdag nog lekker ff naar het strand geweest ook erg fijn .
Tarzan was erg leuk alleen laat thus voor mijn doen dan half een op bed en dan om 6,30 weer wakker   is niet mijn ding maar ja , wakker is wakker bij Nick en ach dat gaat ook wel weer over dat vroege wakker zijn .

Hier verder alles ok wel heel erg benoauwd zo dit weer maar ja niks aan te doen he hopelijk wordt het ietjes minder zodat we weereenwat kunnen doen.

Groetjes
 
Hi!
ja, de krabbenfoor was echt gezellig en ergg warm .pffff leuke dingen gekocht.Wilde ook wat voor Dominique kopen, maar dat viel me tegen;maar 1 echter babyzaak gezien.
Verder alles prima hier.
Het is echt een lieveke zeg, die kleine.Wist niet dat ik nog een s verliefd zou worden.haha

Werkse weer en groetjes
 
Hoi

Ongelooflijk he hoeveel dat je van zo'n klein ding kunt houden en ik dacht altijd dat ik van de tweede nooit zo zoveel kon houden als van nr 1 maar toch wel.
Van mij mogen ze alles hebben maarvan mijn kindjes moeten ze afblijven.

pffff wel warm he  moet deze week 5 dagen werken maar daarvan drie halve dagen dus 'smiddags maar naar het zwembad met die twee.

Bedenk me net dat we vorig jaar ongeveer rond deze tijd begonnen zijn met mailen hier is wel grappig eigenlijk.

Fijn weekend alvast .

Groetjes
 
Jee, is dat alweer een jaar geleden??Ik kwam op dit forum, kort nadat ik wist dat ik zwanger was.

Ik heb nog een vraagje; wij geven Dominique nog steeds alleen maar melk en smorgens in de eerste fles 2 eetlepels rijstebloem.Nou vind ik dat ie afentoe een beetj eaan het smakken is en als de fles leeg is gaat ie huilen (heel kort).Misschien is het een idee, om een potje te gaan geven.Op het bureau zeiden ze dat het wel ok was om een paar lepeltjes te geven als we willen.Ik heb hen gebeld, want is al ruim 1,5 maand geleden dat we geweest zijn.Moet je dan met fruit beginnen??Enne is het een idee, om een beetje uit het potje in een ander bakje op te warmen, want wil maar een paar lepeltjes geven om te beginnen.En dan evt de dag erna de rest??

Wat is het nog steeds heerlijk weer he??IK zat net nog even buiten, want overdag komt het er toch minder van.
Goed weekend en tot mails weer.
 
Hoi

De eerste dagen at Nick ook maar een paar lepeltjes de rest bewaarde ik in de koelkast voor de volgende dag.
Een potje kun je 24 uur open bewaren dus.
Ik ben begonnen met fruit met banaan eerst een paar dagen daarna peer ook weer een paar dagen dit om te zien of er evt allergische reactie kwam.
Nu krijgt hij alles met uitzondering van kiwie, als ik thuis ben krijgt hij vers fruit en op het k.d.v ook alleen als we onderweg zijn krijgt hij potjes fruit.

Een paar dagen later begonnen met groente je kunt het best beginnen met worteltjes of bruine bonen deze zijn wat zoeter van smaak, de andere vindt Nick nog steeds niet zo lekker hij eet ze wel maar niet makkelijk als de eerste twee.
Dit heb ik nog niet vers geprobeerd dat komt later wel.

Ik zit toch geregeld buiten hoor donderdag middag lekker thuis in de tuin een badje opgezet voor Lisa , Nick in bed en wij lekker in de tuin.
Alleen kan  ik niet zo tegen de warmte nu was na de zwangerschap van Lisa ook .

Hier is het nu ook stralend weer de verwachtingen waren minder maar zijn tot nu toe nog niet uit gekomen.
Zo meteen even  wat boodschappen doen en dat weer lekker de tuin in.

Fijn weekend en succes met zijn eerste hapjes      
 
even een vraagje...als ik banaan geef, is dat dan zo uit het potje?Dus niet opwarmen bedoel ik??En als je ermee begint hoef je het toch niet dagelijks te geven??

Thanks alvast..
 
..en wanneer geef je zn fruithapje; Dominique slaapt namelijk normaal gesproken van half 10 tot 12.00 en van 14.00 tot 16.15 , en krijgt steeds de fles als hij er uit komt...
 
Terug
Bovenaan