Wupsie/M.L

Hoi

Je kunt het fruit gewoon rechtstreeks uit het potje geven ,ik doe het altijd wel in een ander bakje.
Je hoeft het niet te te verwarmen maar ik geef het ook nooit gelijk uit de koelkast lijkt mij zo koud.

Nick heeft niet een echt vast ritme wat slapn overdag betreft dan wel iedere avond rond 8 uur ligt hij er in.
En de laatste2 weken is hij om 6 wakker wel erg vroeg ik maar ja als hij later gaat is hij ook vroeg wakker.

Zijn tijden wat betreft eten
ongeveer 7 uur fles
tussen 9 en 11 fruit net wanneer hij wakker is.
ongeveer 12 uur fles (Nick krijgt al een heel potje fruit dus dan is 11 fles te vroeg)
16 uur potje groenten en daarna halve fles
20.00 fles met pap.

Je zou ook op het k.d.v kunnen vragen wat hun gewoonte is, hoelaat ze daar fruit krijgen bij ons is dat in de ochtend dus daar om krijgt Nick dit in de ochtend.

Hoop dat ik duidelijk ben.
Groetjes
 
hoi, nou, het is goed gegaan hoor!
Ik heb m een paar lepeltjes uit het bananenpotje gegeven en lachen dat ie deed.Hij maakte echt zon eet-beweging met zn mondje.Mn man heeft het gefilmd, leuk hoor.
Na een paar lepeltjes was het ook weer genoeg;hij ging toen echt een zuur gezicht trekken.
As weekend ga ik het weer eens doen, voorlopig even alleen banaan dus.

Alles goed bij jullie??Hier is het heerlijk buiten   nun.Op mn werk was het gisteren nog 25 graden, zweten dus.
Vanaaf werk ik tot half 10, weer in die warme ruimte, dus ben dan blij weer thuis te zijn.Ik begin pas laat hoor.

groetjes!!
 
..nog even een vraagje, ik heb Dominique dus vorige keer banaan gegeven.Wil het dit weekend weer gaan geven, maar zie dat ik appel-banaan heb gehaald.Is dit ook goed om mee te beginnen of is dit een stuk zwaarder??IK heb het dus nog maar 1 keer gegeven tot nu toe, alleen banaan.


groetjes
 
Hoi
Appel banaan is niet zwaarder hoor dat maakt niet uit.
Maar er wordt meestal begonnen met een soort fruit om te kijken of je kindje er allergiesch op reageert.
En daarom dus een paar dagen achter elkaar.

Gaat alles goed bij jullie?
Bij ons wel alleen dat vroege wakker zijn is minder maar ja gaat ook over denk ik dan maar weer.

Nog een weekje en de schoolvakanite is weer voorbij koem we met zijn alle weer in ons normale ritme.
Fijn weekend

Groetjes
 
Hoi,
ja gaat snel he vwb de schoolvakanties.Hier duurt het nog lang hoor, want de vakanties begonnen hier later.
Hier gaat het verder echt lekker hoor.Het is goed weer, dus dan wandelen we lekker stukjes.Nouja, ook regenachtig, maar dat vergeet ik altijd weer snel.

Vraagje; Nick zit toch al een tijdje in de kinderwagen ipv in de bak??
Dominique ligt al een tijdje bijna vast in die bak.hhaha, dus we zijn m net gaan ombouwen.Nu vind ik eigenlijk dat de riempjes over zn schoudertjes te lang zijn..en is het wel goed dat ie nu al in die wagen zit, hij kan natuurlijk nog niet echt zitten.Of wil je eens een foto meesturen van Nick in de wagen.Dan vergelijk ik die houding even met   Dominique.We hebben een Quinny speedy, we hebben m zo plat mogelijk staan nu.


Groetjes en werkse weer he morgen
 














Hoi Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is deze foto's zijn van de vakantie dus al wel weer 2 maanden geleden.
Ging het goed met zijn fruithap?
Van hoe laat tot hoelaat slaapt jullie ventje 'snachts die van ons is echt gruwelijk vroeg wakker  en maakt ds echt niet uit hoelaat hij de laatste fles krijgt.

Werk ze weer komende week .

Groetjes
 
Hoi!!
haha, wat leuk zeg, die fotos!!!Nou, ik denk dat Dominique ongeveer hetzelfde in de wagen hangt/zit.Maar zitten de bandjes over de schoudertjes van Nick ook zo los??

Met het bananenhapje gaat het prima hoor.Hij doet lekker zn mondje open en eten maar.haha

Dominique slaapt best goed hoor, alleen vandaag heeft ie schijnbaar maar een uurtje hooguit geslapen op het KDV.Daar slaapt ie echt weinig hoor, dus is ie echt moe als hij thuiskomt.'s MOrgens hoor ik de kleine soms ook al erg vroeg.Helaas ben ik dan gelijk wakker en kan niet meer slapen.Maar normaal halen we m er rond 7.45 uit.Als ik moet werken ,m dan om 7.00 anders ben ik niet op tijd.Hij gaat er ook pas laat in hoor.Om 20.00 ongeveer de laatste fles en dan om uiterlijk 22.00 zn bedje in.Ik begreep van jou, dat Nick er al veel vroeger inligt.We geven de fles om 20.00 ongeveer, dan in badje, in box en naar bedje.

groetjes
 
Terug
Bovenaan