Wupsie/M.L

Wauw wat een mooi kereltje zeg, Bij Nick heh ik de bovenste bandjes nog niet vast gemaakt dit zag er niet erg comfortabel uit hij ligt wel goed vast met de heup gordeltjes en zodra hij gaat zitten leg ik hem hlemaal vast.

Zo heb lekker weekend nu ,
Nick had afgelopen dagen koorts denken dat er een tandje aan komt maar ja wie zal het zeggen, hij bleef wel vrolijk lachen dus hij zal niet heel erg beroerd geweest zijn denk ik.

Gelukkig draait hij sinds een twee weken ook terug van buik naar rug dus dat scheelt weer in het op en neer lopen naar de box.
Hij kan dit volgens mij omdat hij zich behoorlijk overstrekten hij valt dan gewoon op zijn zij dit ziet er wel maf uit moet ik zeggen.

Fijn weekend
 
hoi,
grappig he, hoe ze dat doen, dat draaien..
Dominique draait nog niet terug hoor.Net 1 keer, maar viel eigenlijk meer terug dus ik hoorde een flinke bonkkkk.
Ben je al weleens met de kids naar centerparcs geweest??Misschien heb je het al verteld, maar weet het niet meer.Wat moeten we zoal niettt vergeten als we gaan?En hoe zit dat met die boxen daar..zijn dat er veel??IK heb het idee, dat we elke keer maar even gaan zwemmen en dan weer naar het huisje en dan evt nog een keer terug gaan die dag.Lijkt me niks om daar te blijven hangen.De boxen zullen allemaal wel bezet zijn overdag.
As donderdag gaat mn man met Dominique naar het bureau, das erg lang geleden dan, dus ben benieuwd hoe het er nu voorstaat met onze boef.
Ik stuur nog even een foto mee, deze heb ik gisteren gemaakt..maar vind m zo lief erop!

Fijne zondag en tot mails
 
Hoi

Nou zeg ik heb ik gisteren een heel stuk zitten tikken en ineens weg grrrr,

Boxen staan er genoeg hoor in cp maar een hele dag vind ik ook wel erg lang wij gaan meestal een paar uurtjes en die kleintjes zijn vaak na een half uur zwemmen al moe.
Maar twee keer per dag vind ik ook veel wat betreft het aan kleden in die hokjes pfff lekker warm.

Dingen die je niet moet vergeten ja de dagelijkse dingen die je gebruikt voor Dominique speentje badcape.
Maar dat is het voordeel van Nederland op vakantie  alles wat je normaal gebruikt hebben ze in de winkel daar ook mogelijk ietsjes duurder maar ja .
En in een dorp of stad in de buurt zijn ook winkles zoals ah he.

Ik wil altijd wel voldoende kleertjes mee hebben , ik heb een hekel aan handwasjes.

Nick  draait ook vaak terug met een boinkkkk hoor volgens mij draait hij  terug omdat hij zich overstrekt..
Verder is hij al een paar dagen aan jengelen  na zijn avondeten , en ik geloof nu toch echt dat er tandjes in aan tocht zijn.

Groetjes Marielle      
 
hoi,
ik kan steeds niet goed inloggen, raar he??
bedankt voor je tips!Zou je ook het wippertje meenemen?
We gaan toch met een grote auto.haha Ik heb mn eigen auto vorige week verkocht en we hebben en nieuwe, 5 deurs besteld.Ik verwacht m volgende week te hebben.Dus as weekend pakken we de auto van mn schoonouders.
Deed jij Nick in zo;n band of gewoon zonder?Ik heb een leuke bij het kruitvat gekocht en m in ons bad uitgeprobeerd.Haha hij vond het echt leuk, maar je moet toch gewoon 1 beentje li en een re erin stoppen.Leek wel alsof het een beetje snijdt bij de beentjes.
Krijgt Nick trouwens al brood van je??Ben benieuwd as donderdag, morgen, wat het cb te vertellen heeft.
Dominique ligt nu lekker te kletsen in bed, hij krijgt om 12.00 de fles.laat jij dan Nick ook liggen, of haal je m bij wakker worden uit bed.Ik niet hoor.

Groetjes en werkse weer


 
Hoi

Nick ging in Frankrijk in zo'n band niet zo'n dure maar gewoon bij de d.a drogist gekocht.
Kun je er de scherpe randjes niet afknippen.

Als Nick wakker is haal ik hem er niet altijd gelijk uit ik kijk eerst hoelang hij geslapen heeft.
Rustig op zijn kamer liggen brabbelen vind ik ook niet altijd een reden om uit bed te halen hoor.

Jullie gaan dus het weekend naar cp , of begrijp ik het verkeerd?
Leuk en nieuwe auto , hadden jullie er 2 .
Wij hadden vorig jaar net een nieuwe gekocht voor dat we wisten dat we zwanger waren dus die moet nog wel even mee hoor.

Ik zal ff een foto op zoeken van Nick in zijn band.

Groetjes, Marielle
 
Oh en nee Nick krijgt nog geen brood , wel geprobeerd maar hij begon te kokhalzen dus daar wachten we maar even mee.
Leuk weer donderdag naar het c.b wij pas 22 sept weer.
Nog een keer de groetjes
 
Jee wat ben jij lekker bruin zeg!Leuke foto hoor.
Ja, we vertrekken as vrijdagmiddag naar Loohorst.Kunnen pas om 1500 binnen, dus gaan pas laat weg.Dominique heeft om 1600 zn fles, dus ik hoop dan iig de sleutel te hebben, maar kan hectisch zijn begrijp ik.We hebben een e-ticket uitgeprint, dat gaat sneller.
Mn man heeft ook een auto en een bedrijfswagentje, dus das makkelijk nu.En de auto van mn schoonouders kan ik pakken; no problem.
We hebben nu een suzuki sx4 gekocht.,had ik nog niet verteld denk ik, we hebben de 4x4 look gekocht, dus niet van binnen maar puur voor het uiterlijk.Hebben we in nl niet echt nodig he.
Ben net trouwens helemaal platgeregend.Was naar het dorp gelopen en het begon me effe te hozen.Ben na een tijdje maar gaan lopen, maar was niet echt een superidee.Ik heb het regenscherm nog niet in gebruik nl.
Heb jij toevallig ook een quinny want dan heb ik wat vraagjes;oa over het inklappen en wat te doen met de slaapzak, die is nu nog veel te groot, dus ik klap m van boven in, naar binnen, maar is dat wel het handigst??
Groetjes!
 
Terug
Bovenaan