Ziekenhuis

Hé Patrica

Hé nee hé wat is dit nu vervelend, ik begrijp dat dit een enorme teleurstelling is, want je wilt zooooo graag en doet er je best voor, en dan komen die stomme RD's.
Verdorie!!
Hopelijk lukt het inderdaad binnen 6 maanden, nou ik ga voor je duimen.
En tot die tijd blijf je maar gezellig bij ons, hebben we teminste wat steun aan elkaar.
Succes en sterkte met het verwerken van dit rot nieuws.

Groetjes van Kyra

Ik ben vanmiddag ff lekker terug gegaan naar mijn bedje, had er zo'n hoofdpijn van gekregen, al dat gedoe. Voel me eigen alweer iets beter. Heb vanmiddag ook nog ff met mijn manetje gepraat en hij heeft me ff opgepept. Ik ga gewoon door met ronde 11, maar ga ook proberen om me eigen er niet zo mee bezig te houden. Ga lekker genieten van mijn dochter, want daar haal ik mijn kracht vandaan en daar geniet ik ontzettend van. Ben zo blij dat ik haar al heb anders had ik er denk ik echt doorheen gezeten. Het viel me vanmorgen echt zo ontzettend tegen, had echt gedacht dat het raak was. Zeker ook omdat ik veel klachten had. Maar goed ik moet gewoon uit mijn dip komen en met goede moed mijn 11de ronde ingaan, dus dat ga ik dan ook maar doen.

Nou meiden succes allemaal en het gaat ons lukken
Liefs Patricia

oh Patricia, ik lees net pas dat je ongie is gearriveerd!!!!! Wat balen meid. Ik had zo'n goeie hoop dat het gelukt was deze ronde voor jou. En zo onverwacht, dat maakt het nog rotter.
Wel fijn dat je de clomid in eigen gebruik mag gaan gebruiken. Zo ben je een stuk minder mee bezig, dan wanneer je iedere keer naar het ziekenhuis moet. En nu maar hopen dat je je daar alleen nog maar hoeft te melden als je inderdaad zwanger bent!!!!
Meid, we komen er wel .We moeten alleen heel veel geduld hebben.

Ik ben naar mijn werk, ik kom vanavond nog ff kijken hoe het met iedereen is. Fijne dag allemaal!

Liefs Jane

Hee meiden, ik had vanmorgen mijn echo, maar helaas.... geen ei in de maak...

Aan de grootte (1 cm) kon ze zien dat ik de eerste 4 dagen ook zowieso geen eisprong krijg, maandag dus weer terug. Dan een paar dagen later nogmaals + bloedonderzoek. Als niks rijpt tegen eind vlg week, dan menstruatie opwekken en aan de Clomid.

Ik hoopte tegen beter weten in wel een beetje op een rijpend eitje!

Maar ja, don't we all?! Succes meiden,  probeer een beetje te genieten van de leuke dingen buiten zwanger worden om en van je mannetje dan  doe ik dat ook!  

Hallo net getrouwd

Het is wel wat hé dat wachten steeds, bij mij duurde het de vorige cyclus erg   lang en wilden ze de cyclus bijna 2x afbreken.
Ik had uiteindelijk op ongeveer de 25e dag pas een eisprong.
Nu mag ik as maandag weer voor een echo, dan is het de 10e dag, blijft toch weer iedere keer spannend en soms een teleurstelling.
Maar goed we zien wel weer, in ieder geval succes!!!

Groetjes van Kyra

Hoi Meiden,

@net getrouwd, Wat rot nou dat je nog geen goede ei had, hopelijk krijg je maandag beter nieuws. Ik ga voor je duimen!!!! En inderdaad we moeten wel blijven genieten van alle leuke dingen om ons heen.

@Kyra, Ik ga voor jou ook duimen voor maandag, hopelijk krijg jij ook goed nieuws. Voel je je goed met de Clomid of heb je bijwerkingen??

@Jane, hoe gaat het met je?? Geen bijwerkingen???

Dit is ff mijn laatste berichtje, want ik moet nog een hoop doen van het weekend. Ga namelijk een maandag naar Landal met mijn dochter en mijn schoonmoeder. Alle was moet ik nog wegdraaien, want mijn mannetje blijft thuis.

Vanavond ga ik weer beginnen met mijn kuurtje Clomid, hopelijk heb ik weer geen last van de bijwerkingen. Mijn ongi is alweer bijna weg, snap er niks van dit is pas dag 3. Wel was ik dag 1 en 2 heel erg ongi. Had wel vandaag erg last van mijn rug en benen.

Nou tot eind volgende week maar weer. Fijn weekend!!! En voor de gene die moeten klussen, heeel veeel plezier!!!!!!

Liefs, Patricia

hoi Patrica

Ik heb wel wat bijwerkingen v/d clomid, nl erge hoofdpijn en soms een beetje draaïerig gevoel in m'n hoofd.
Maar dat is vooral de 1e 3 dagen dan zakt het weer af, dus volgens mij mag ik niet klagen.
Veel plezier in Landal en succes met de voorbereidingen thuis.
Ik laat maandag wel weten hoe het was, ik heb 10.30 een afspraak.

Goetjes Kyra

Hoi meiden,

hier weer even een berichtje van mij.
Gelukkig gaat het weer wat beter, zat echt ff in een dipje een aantal dagen.
Ben nog wel erg zenuwachtig dit keer, weet ook niet waarom het dit keer zo "anders" aanvoelt?
Aan de ene kant heb ik het gevoel dat er iets niet goed is, heb al dik een week last van mijn onderbuik, maar aan de andere kant heb ik dit keer wel duidelijk last van zwangerschapskwaaltjes zoals pijnlijke borsten en tepels en dat heb ik nog nooit zo gehad?!
Wel heb ik constant het gevoel dat ik ongi ga worden, dus helaas moeten we het nog ff volhouden dat wachten. (testen durf ik nog niet, heb er wel een hier liggen, maar ben zo bang dat het te vroeg is of voor een echte negatieve uitslag )
A.s. donderdag heb ik een belafspraak met de gyn. Dan krijg ik de uitslagen van de bloedonderzoeken.
Ook heb ik die dag mijn NOD als ik uit kan gaan van de gegevens van het verloop van deze cyclus. D.m.v. mijn temp. curve, gyn onderzoek en waarschijnlijke gevoelde eisprong is het donderdag precies 14 dagen na mijn ei.
Zeker nog 3,5 dag afwachten dus...

@Kyra, ben erg benieuwd hoe je afspraak bij de gyn net gegaan is? Hoop op goed nieuws  zal voor je duimen!

Iedereen een fijne dag vandaag.

Groetjesss,
Ashley.

Terug
Bovenaan