Hoi Meiden,
Wat is het hier stil zeg vandaag. Heb eigenlijk ook niks te melden hoor, maar dacht ach laat ik eens een berichtje tikken. Dus hier een klein berichtje van mij.
Heb vanmorgen heerlijk uitgeslapen en lekker geluierd tot de middag. Na de boterham zijn we met zijn 3en (man, kind en ik) naar de kinderboerderij gegaan. Kon die kleine ff lekker achter de geitjes en de schaapjes aanrennen. Voor de rest eigenlijk niks gedaan. Vind de zondaggen altijd zo saai.
@Kyra, normaal gesprokken had ik inderdaad ook allang een test gedaan, maar eigenlijk durf ik niet zo goed. Ben zo bang om weer teleurgesteld te worden. Ook heb ik natuurlijk de ervaring gehad met mijn 1ste zwangerschap dat de test het ook pas na 6 wkn zwangerschap aangaf. En wat rot dat de RD's bij jouw zijn gekomen. Hopelijk de volgenderonde!!!
@Jane, ik las dat je weer met Provera bent begonnen, geen last van bijwerkingen hoop ik?? En ff over dat zaadonderzoek, dat hebben ze bij mijn man ook niet gedaan. Ze hebben hem zelfs nog nooit gezien. Ik ga namelijk altijd alleen naar het ziekenhuis toe, dat vind ik fijner. Het weekend is gelukkig bijna om nog een paar uurtjes.
Morgen hebben wij nog 1 rustig dagje en dan begint voor onze dochtertje de school weer. Ze gaat vanaf een dinsdag 4 dagdelen naar school toe. Hopelijk vind ze het nog wel leuk. Aanstaande dinsdag en donderdag neem ik een vriendje van haar mee naar huis. Hij is er 1 van een tweeling en zijn moeder is weer in verwachting. De tweeling is gesplits op school, als de een sóchtends moet dan moet de ander s'middags. Lijkt me echt vervelend, heb je gewoon helemaal geen vrijetijd meer.
Nou mijn berichtje is toch iets langer geworden dan gepland.
Liefs Patricia