Ziekenhuis

Hoi patrica

Zoals ik het lees lijkt het er wel heel erg op dat het gelukt is en dat je dus zwanger bent.
Spannend hoor, ik vind het knap dat je kan wachten, volgens mij had ik allang een test gedaan.

Groet   Kyra

Patricia wat spannend!!! Als ik het zo hoor kan het bijna niet mis zijn. Ben benieuwd wat de huisarts er van zegt. En wat knap dat je zelf geen test meer hebt gedaan. Ik hoop het zo voor je.Het is je gegunt!! Was het weekend maar weer om.
En Kyra wat vervelend dat de rode duivels zijn gekomen. Je hebt al zo'n rare ronde gehad, die je al een paar keer bijna moest stoppen. Al die echo's en onderzoeken in het ziekenhuis iedere keer. Dan toch een eisprong en dan is het niet gelukt. Echt balen meid!! Blijf je nu wel op 100mg Clomid zittenof gaan ze die toch verhogen? Ik ben vandaag weer met Provera begonnen. Op de 50 mg Clomid kreeg ik geen eisprong en nu ga ik dus ook aan de 100 mg beginnen. Ik hoop dat ik hier geen bijwerkingen van krijg, want dat had ik met de 50 mg eigenlijk niet.
Wat ik wel raar vind is dat ze bij jou mannetje nog geen zaadonderzoek hebben gedaan. Dat werd bij ons gelijk gedaan, zodat je niet voor niets al die medicijnen in je lijf krijgt. Mocht het zaad niet goed zijn dan.
Dames allemaal een fijn weekend en voor wie er in de klusweek zit, veel klusplezier!!

Liefs Jane

Hallo Jane

De gyn heeft in juni plan van aanpak uitgelegt.
1e maand 1 tbl clomid en echo's, als het niet werkt:
2e maand 2 tbl clomid en echo's als dat niet werkt:
3e maand 3 tbl clomid en een zaadonderzoek.

De gyn denkt zelf dat het niet aan mijn man ligt omdat we (spontaan) al 2 kinderen hebben gekregen, maar om echt alles uit te sluiten zouden we de 3e maand toch een zaad onderzoek doen.
Toch twijfelde 1 gyn wel een beetje over clomid, als ze kijken hoe de traagheid van de cyclus is zeggen ze meteen je moet nu beginnen met 3 tbl, maar omdat ik al 2 kinderen heb twijfelde hij.
Je hebt nl met meer tbl clomid ook meer kans op een meerling.

Als het deze maand niet wil, dan gaan we iets anders proberen, maar wat dat is weet ik niet, ik heb wel iets gelezen over injecties.

Jane dat andere middel wat je gebruikt ken ik niet wat is dat?
De sterkte van clomid weet ik niet uit m'n hoofd, heb de doosjes al weg gegooid, maar het was volgens mij wel beide hezelfde alleen de hoeveelheid tbl zijn verhoogt (dan dus eigenlijk ook de sterkte hahahaha)

Groetjes van Kyra

Hallo.....

Heb al een paar keer gekeken vandaag, maar heb nog niets nieuws gezien.
Ik ben zo benieuwd hoe het met iedereen gaat.

Groet Kyra

Hey Kyra,

Ik heb een drukke dag gehad vandaag en heb net pas ff kunnen kijken op onze topic. Het andere medicijn dat ik gebruik heet Provera. Je gebruikt het 10 dagen, 1 tablet per dag. En het is om je menstuatie mee op te wekken, zodat ik daarna weer met de clomid kan beginnen.
En voor de andere meiden: Hoe gaat het met iedereen? Heeft er al iemand nieuws?

Liefs Jane

Hoi Meiden,

Wat is het hier stil zeg vandaag. Heb eigenlijk ook niks te melden hoor, maar dacht ach laat ik eens een berichtje tikken. Dus hier een klein berichtje van mij.
Heb vanmorgen heerlijk uitgeslapen en lekker geluierd tot de middag. Na de boterham zijn we met zijn 3en (man, kind en ik) naar de kinderboerderij gegaan. Kon die kleine ff lekker achter de geitjes en de schaapjes aanrennen. Voor de rest eigenlijk niks gedaan. Vind de zondaggen altijd zo saai.

@Kyra, normaal gesprokken had ik inderdaad ook allang een test gedaan, maar eigenlijk durf ik niet zo goed. Ben zo bang om weer teleurgesteld te worden. Ook heb ik natuurlijk de ervaring gehad met mijn 1ste zwangerschap dat de test het ook pas na 6 wkn zwangerschap aangaf. En wat rot dat de RD's bij jouw zijn gekomen. Hopelijk de volgenderonde!!!
@Jane, ik las dat je weer met Provera bent begonnen, geen last van bijwerkingen hoop ik?? En ff over dat zaadonderzoek, dat hebben ze bij mijn man ook niet gedaan. Ze hebben hem zelfs nog nooit gezien. Ik ga namelijk altijd alleen naar het ziekenhuis toe, dat vind ik fijner. Het weekend is gelukkig bijna om nog een paar uurtjes.

Morgen hebben wij nog 1 rustig dagje en dan begint voor onze dochtertje de school weer. Ze gaat vanaf een dinsdag 4 dagdelen naar school toe. Hopelijk vind ze het nog wel leuk. Aanstaande dinsdag en donderdag neem ik een vriendje van haar mee naar huis. Hij is er 1 van een tweeling en zijn moeder is weer in verwachting. De tweeling is gesplits op school, als de een sóchtends moet dan moet de ander s'middags. Lijkt me echt vervelend, heb je gewoon helemaal geen vrijetijd meer.

Nou mijn berichtje is toch iets langer geworden dan gepland.
Liefs Patricia

Hoi meiden,

het weekend is weer voorbij!
Hier hebben we het lekker rustig aan gedaan, we zijn bij mijn ouders op visite geweest en verder lekker gerelaxed

@Kyra; hè wat vervelend voor jullie, toch die rot rode duivels weer. Succes en sterkte in de volgende ronde! Dikke knuf x
@Jane; Ook jij natuurlijk veel succes en sterkte in de aankomende ronde! Reageert jou lichaam goed op de provera en clomid? Bijwerkingen?
@Patricia; jeetje meid, wat spannend!!! Ben zo benieuwd, ik leef helemaal met je mee  Het klinkt allemaal iig erg positief hoor! Hoop zo voor je dat het raak is

Nog even een vraagje aan alle meiden die clomid gebruiken...
Hebben jullie ook last ven tussentijds bloedverlies?
Ik had dit normaal nooit, maar deze ronde dus wel?! Mijn gyn zegt dat dat wel vaker voorkomt bij vrouwen die clomid gebruiken, maar ik moet toegeven dat ik er wel een beetje onzeker door wordt  

Nou, iedereen een hele fijne dag nog vandaag

Liefsss,
Ashley.

Hee hallo, wat wordt er veel geschreven! Wel gezellig hoor! Ik wil alleen maar even zeggen tegen iedereen: succes deze week weer! Ik moet donderdag weer voor een inwendige echo en ik hoop zoooo dat ze een eitje zien rijpen... spannend...! Anders aan de Clomid!

groetjes Lot

Terug
Bovenaan