Ziekenhuis

Hai mensen

Nou ben bij de gyn geweest.
Ik heb laatst een goede menstruatie gehad, dat kon ze zien want de baarmoeder zag er goed uit (was goed schoon geworden) en het slijmvlies is nog erg dun, dus weer in een vroeg stadium v/d cyclus.
Links zit een eitje die iets groter is, 10mm , ze zei dat ze goede hoop heeft en donderdag moet ik weer terug komen.
Verder heb ik ongeveer sinds 2 weken een branderig en jeukend gevoel bij de buitenste randen van beide schaamlippen, dit blijkt een schimmelinfectie te zijn.
Ik heb nu een 1 daagse kuur gekregen een vaginale capsule dat ik voor het slapen  moet inbrengen.

Nou asley spannend hoor  dus we hebben allebei donderdag een afspraak,ik zal voor je duimen   Deze 3 dagen duren voor jou denk ik wel erg lang.

Morgen ga ik na een vriendin die over 3 weken uiterekend is van haar 3e kindje, we gaan aardig gelijk op dat is wel grappig.
Mijn oudste is in 2003   geboren, haar oudste in 2004, toen ik v/d 2e in 2005, zij v/d 2e in 2006, zij nu v/d 3e in 2007 en ik hopelijk van de 3e in 2008...........?????

Nou tot horens en verder iedereen veel succes met wachten.
daag Kyra

Hoi dames,

Hier weer ff een update van mij. Ik was aan de provera om mijn ongie op te wekken en zou deze t/m donderdag nog in moeten nemen. Maar ik ben al ongesteld! Dus ik heb er maar 5 van ingenomen. Vandaag zit ik al op dag 3, dus begin ik vanavond braaf met mijn Clomid tabletjes. Ik moet/mag nu de dubbele dosering van 100 mg. En ben erg nieuwsgierig hoe ik hier op ga reageren. Met de 50 mg heb ik niet echt klachten gehad en hoop dat het nu ook mee zal vallen.
Ashley wat fijn dat het weer beter met je gaat. En wat spannend dat je NOD er al bijna aankomt. En met al die klachten klinkt het op een goede kans op een zwangerschap.
Kyra wat fijn dat er een eitje aan het groeien is. Nou maar hopen dat het goed gaat groeien!
Patricia je zult al wel op vakantie zijn, maar toch nog een fijne vakantie toegewenst! Enne we lopen weer een heel eind gelijk met onze cyclus. Dan kunnen we elkaar weer goed op de hoogte houden ( en de rest van de meiden natuurlijk!)
Oja ik heb zelf voor volgende week dinsdag weer een afspraak staan in het ziekenhuis. Dan krijg ik een echo voor mijn eitje en een uitstijkje. Niet dat ik daar echt op zit te wachten,maar dan hebben we dat ook weer gehad. Dat uitstrijkje dan.
Ashley en Kyra veel succes donderdag met jullie afspraken!!

Liefs Jane

Hallo allemaal

jeetje wat is het rustig hier,ik kijk regelmatig , maar er is een tijdje niet geschreven.
Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat.

Groetjes Kyra

Het is erg rustig op het moment, maar we zitten allemaal te wachten volgens mij. Ik heb nu 2 dagen 2 tabletten van de Clomid ingenomen. En heb gelukkig nergens last van. Dus nog 3 dagen te gaan. Ik had mijn mannetje al voorbereid op de hormonen, maar die zijn gelukkig niet echt aanwezig. Volgende week dinsdag heb ik weer een afspraak, dus hier gebeurd ook nog niet zo veel.
Maar jij (kyra) moest morgen toch weer naar het ziekenhuis voor je echo? Vind je het spannend? Nou maar hopen dat je ei goed gegroeid is, zodat je aan de klus mag.
Ashley hoe is het bij jou. Voel je je al zwanger of zijn de rd er al? Jij krijgt morgen toch de uitslagen van je onderzoeken? Ik hoop voor je dat ze positief uitvallen!
Net getrouwd hoe gaat het er mee?
Ik ben er weer vandoor. Ik ga lekker even bij mijn moeder op de koffie. Dan kan ik ze weer eens bijkletsen over de stand van zaken. Zijn er bij jullie veel mensen op de hoogte over het ziekenhuis gebeuren? Bij ons de beide ouders, 2 vriendenstellen en mijn collega's. Dat is wel handig, anders zijn je smoesjes een keer op om weg te komen op je werk.
Fijne dag allemaal!!

Liefs Jane

Even snel een kleine update van hier.
Ik ben bang dat mijn lichaam me weer fijn in de maling aan het nemen is?!
Aan de ene kant heb ik duidelijke kwaaltjes en een temp. curve die hoog blijft, maar aan de andere kant denk ik dat de RD in aantocht zijn...
Gisteravond laat nog even naar de wc voor het slapen gaan en wat denk je, bij het afvegen slijm met rose bloed  Maar het rare  was dat het plassen zelf pijn deed???
Vanmorgen 1e x plassen niks, geen bloed en geen pijn en nu net 2e x plassen had ik bij het afvegen wat slijm met bruin (oud bloed volgens mij?) maar de pijn is weg.
Nou ja, nog 1 dag en nacht en dan kan ik de gyn bellen voor de uitslagen! Zat net nog te denken dat ik daar waarschijnlijk nog niets mee opschiet, want die zegt in het meest positieve geval dat mijn ei idd in die week is geweest. Maar eigenlijk weet ik dat al door de ervaring dat ik 'm waarschijnlijk heb gevoeld en door de stijging van mijn temp. in die week.
Ach, ik zal vandaag wel weer ongi worden ... dat geluk heb ik nou al een tijdje

@kyra. Meid, veel sterkte morgen! En ik zal proberen om wat vaker langs te komen hier
@Jane. Bij mij weten ook beide ouders ervan. Mijn broer en schoonzus (zij hebben ook ong. 3 jaar gedaan over hun 1e kindje, hebben een aantal IUI behandelingen gedaan en in de "stop" tussen overgang IUI en IVF zijn ze spontaan zwanger geworden!) en onze beide naaste collega's weten het ook. Idd erg fijn als je tijdens werktijd naar de gyn moet. Fijn om te horen dat het met de bijwerkingen weer mee valt dit keer, is toch wel prettig!

Iedereen een fijne dag vandaag

Liefsss,
Ashley.

hallo meiden

Ik heb inderdaad morgen een afspraak met de gyn 16.15, ik hoop dat m'n ei in ieder geval 13mm is, duim  maar voor me misschien helpt het!!
Bij mij weten een aantal vrienden wel dat ik PCOS, maar niet dat we bezig zijn voor een derde kindje, enkele vrienden wel.
Mijn moeder weet het wel mijn vader niet (ze zijn gescheiden) mijn schoonvader weet het niet en 1 schoonzusje weet het wel m'n andere schoonzusje niet.
Op mijn werk weet 1 collega het, de rest niet, wil ik niet.
Ik werk in het ziekenhuis, heb onregelmatige diensten, dus vaak kan ik naar het zkh als ik vrij ben, 2 keer ben ik onder werktijd even geweest, heb toen gezegt dat ik naar P&O moest, hahaha.

Groetjes Kyra

Goeiemorgen meiden!

Ashley en Kyra ik hoop dat het een mooie dag voor jullie word, met goed nieuws van/bij de gyn. Ik kan vanavond laat pas weer komen kijken hier.

Liefs Jane

Hallo allemaal,

nou, ik denk toch echt dat vandaag mijn ongi is begonnen of dat het op het punt van beginnen staat
Maandagavond een klein beetje rose bij het afvegen, gister een bloedpropje en wat bruin bloed en vanmorgen dus wat gewoon helder bloed bij het afvegen.
Aan de ene kant baal ik er natuurlijk enorm van, khad zo'n goede hoop dit keer met die o zo misleidende kwaaltjes, maar aan de andere kant betekent dit wel dat ik onder invloed van de clomid dit maal een cyclus van 28 dagen volgens het boekje heb gehad!
Ik heb dan idd mijn ei gevoeld, want vandaag is het dag 28 en precies 14 dagen na mijn ei.
Strakjes gynbelafspraak en dan zal ik zaterdag wel weer met de clomid moeten starten.
Ik zal jullie morgenochtend even op de hoogte brengen van verder vandaag, want ik moet vanmiddag eerst werken en vanavond ga ik lekker sporten  even alle spanning er weer uit!

@Jane, bedankt voor je berichtje vanmorgen. Lief! Helaas mocht het dus dit keer weer niet zo zijn.
@Kyra, meid, ik hoop zo dat je blaasjes idd groot genoeg gegroeid zullen zijn!!! Ik zal voor je duimen

Allemaal een fijne dag verder nog!

Liefsss,
Ashley.

Terug
Bovenaan