Ziekenhuis

Hoi Meiden

Ik las het net van je Asley, en ik vind het erg vervelend voor je, balen zeg dat de RD er zijn.
Moet je straks ook meer clomid gaan slikken?

Ik baal ook een beetje, mijn eitje is nog niet gegroeid, het was natuurlijk wel te mooi om waar te zijn, want ik heb een trage cyclus.
Maar toch  hé krijg je stiekum elke keer weer de hoop, ook omdat de dosis nu weer verhoogd is.
Links en rechts was het eitje 10mm, nu moet ik zondag weer terug komen, dan zit ik op mijn 16e dag.

Groetjes Kyra

Oh meiden wat zullen jullie een rotdag hebben gehad!! En Ashley wat ongelovelijk k*t dat die rode duivels weer om het hoekie zijn komen kijken. Maar wat dan wel weer positief is is dat je cyclus mooi op 28 dagen zit. Je moet er toch maar iets goeds van maken hé. Ik ben benieuwd wat de gyn je voor komende maand voorschrijft.
En Kyra, het is wat met die eitjes van ons hé. Ik hoop dat je zondag beter nieuws hebt.
Meiden ik kruip lekker mijn bedje in, want het was een lange dag vandaag. Weltrusten.

Liefs Jane

Goede morgen allemaal,

nou, wat een gedoe weer zeg, ik snap er weer helemaal niets meer van
Ik was er toch echt van overtuigd dat mijn ongi was begonnen, maar het zet op de een of andere manier maar niet door???
Ook mijn temp blijft op hetzelfde hangen, dus is nog niet gezakt wat je zou verwachten als je ongi bent geworden, toch?
Misschien een beetje vies praatje, maar ik verlies eigenlijk alleen maar propjes/klontjes (voornamelijk bruin) bloed.
Ik weet niet of dit  door de clomid kan komen, maar het is iig anders dan bij mijn "normale" ongi.
Ook zijn nog steeds mijn tepels erg pijnlijk
Gister de gyn gesproken en die zei ook dat mijn temp echt wel naar beneden moet gaan als ik ongi ben, dus ik moest nog maar even AFWACHTEN! Sorry, maar moest het ff schreeuwen
Ze vertelde me dat ik idd in de week tussen het bloedprikken een ei heb gehad. Mijn progestoron waardes waren bij de eerste keer bloedprikken (dag voordat ik mijn ei gevoeld had) 15 en van de week erna 18.
Nu moet ik als de ongi doorzet weer bellen voor een afspraak op dag 22 van de komende cyclus en van dag 3 t/m 7 weer clomid slikken. Gewoon nog een keer de 50 mg, want deze heeft blijkbaar z'n werk gedaan bij mij.
Ik heb me voorgenomen om als het bloedverlies zo blijft in het weekend toch maar een test te doen ... tis eigenlijk jammer dat zo'n gyn niet gewoon ff een echo kan doen hihihi dan weet je het iig zeker!
Ik baal altijd zo van dat thuistesten (voornamelijk natuurlijk omdat er nog nooit eentje positief is geweest) en al de onzekerheid er omheen. Als je negatief test kan het nog altijd positief zijn omdat je hcg waardes misschien nog niet hoog genoeg zijn...

Wat een gedoe allemaal!!! Maar ja, ik hoop gewoon dat we allemaal snel een klein wondertje in ons hebben groeien  

@kyra; En ik heb nog zo geduimd voor je . Nee,  even zonder gekheid, tis gewoon echt balen! Kan het nog wel goedkomen deze maand met een ei of moet je al weer vooruit gaan denken aan een volgende cyclus? Heb je dat altijd dat je blaasjes zo langzaam groeien? En hoeveel mg clomid slik jij nu per dag? Ben erg benieuwd hoe het bij jou zal gaan de aankomende dagen, zal aan je denken!

Liefsss,
Ashley.

@kyra; En ik heb nog zo geduimd voor je . Nee,  even zonder gekheid, tis gewoon echt balen! Kan het nog wel goedkomen deze maand met een ei of moet je al weer vooruit gaan denken aan een volgende cyclus? Heb je dat altijd dat je blaasjes zo langzaam groeien? En hoeveel mg clomid slik jij nu per dag? Ben erg benieuwd hoe het bij jou zal gaan de aankomende dagen, zal aan je denken!

Hoi Asley

Het gaat wel vreemd bij jou zeg, ik zat even te denken, misschien was je wel zwanger van een tweeling en dat nu 1 vruchtje weg is of gaat.
Misschien mag je maandag wel even voor echo?

Gemiddeld heeft iemand tussen de 13e en 21e dag een eisprong, dus dat kan bij mij ook nog steeds, daarom moet ik ook blijven komen tot aan de eisprong.
Elke keer kijken ze gewoon of er een eitje gegroeit is.
De vorige cyclus duurde erg lang en had ik pas dag 24 een eisprong, toen stonden ze ook op het punt om mij medicijnen te geven om de cyclus af te breken (bijna 2 keer) uiteindelijk had ik toen een cyclus van bijna 40 dagen.
Voor dat ik zwanger werd van de jongste had ik een regelmatige trage cyclus van om de 5 weken ipv 4 weken.
Ik heb deze keer de 3e  tm de 7e dag 3 tbl clomid geslikt, in totaal dus 150mg per dag
Ik vindt het wel appart dat jij pas dag 22 bij de gyn moet komen voor echo, bij ons is dat altijd de 10e dag (omdat een eisprong al vanaf de 13e dag mogelijk is, en je met clomid iets meer kans hebt op een meerling)
Verder hou ik jullie wel op de hoogte.

Groetjes van Kyra

Hoi Kyra,

bedankt voor je duidelijke uitleg!
Het gaat idd vreemd bij mij en nu je dat zei over die "tweeling", ik weet niet of dat echt zo is gebeurd, maar ik had wel volgens de gyn aan beide kanten een blaasje dat groot genoeg zou zijn voor een ei? Of zeg ik nu iets verschrikkelijk blonds  (ff voor de duidelijkheid, ik ben ook blond dus zou niet vreemd zijn hahaha)
Toen de gyn zei over die afspraak op dag 22 dacht ik precies hetzelfde als jij schreef ...
Dan zou het in principe toch te laat zijn voor een echo??? Ik had deze keer ook m'n ei op dag 14. Maar ja, er zal wel een rede achter zitten?
Vorige keer heb ik ook op dag 13 en 20 moeten bloedprikken en dat moet dit keer ook niet?

Ik kan zondag pas weer op het forum kijken, want morgen ben ik de hele dag op stap met een aantal vriendinnen

Fijn weekend allemaal!!!

Liefsss,
Ashley.

hey patricia,

dan lopen we ongeveer gelijk met onze nod ( 3okt. 25 dagen 5okt. 27 dagen )
we gaan weer helemaal voor deze ronde,dus weer flink aan de wiebel haha

succes

xxx

Hoi Asley

Er zit dus duidelijk verschil in per zkh.
Ik hoef nl geen bloed te laten prikken.
Hele gezellige dag morgen en ik laat zondag wel weten wat de gyn zei, heb 10.20 een afspraak.

Ps het kan hoor dat aan beide kanten een blaasje zit dat groot genoeg is voor een ei, wordt beide bevrucht dan heb je een tweeling.
Als er bij mij bv 3 eitjes rijpen mogen beslist niet klussen.

Groetjes van Kyra

Terug
Bovenaan