Ziekenhuis

Hey meiden,

Patricia wat blijft het toch spannend met jou!! Ik ben ondertussen wel erg nieuwsgierig of het gelukt is. En of je gevoel gelijk heeft.
Heeft je dochter al zin in morgen? Is toch weer spannend als ze naar school gaan. Maar je hebt dan wel meer regelmaat. Da's wel fijn, tenminste als ik dat zo bij mijn neefjes en nichtjes zie. Ik heb nog geen last van bijwerkingen van de medicijnen, maar dat had ik de vorige keer ook niet echt. Ik hoop dat ik nu met de 100 mg Clomid ook geen/weinig bijwerkingen heb. Nouja alles voor het goede doel zullen we maar zeggen.
Ashley jij vroeg of ik last van bloedverlies had. Nou dat had ik wel in het begin van de ronde. In het ziekenhuis zeiden ze dat dit niet veel kwaad kon, maar er word voor de zekerheid nog een uitstrijkje gemaakt. Dit doen ze als ik weer op dag 11 of 12 zit van mijn volgende cyclus en weer moet komen voor een echo.
Lot veel succes donderdag in het ziekenhuis. Ik hoop dat je al een mooi ei hebt gefabriceerd,hihi.

Dames nog een fijne avond!!

Liefs Jane

Hallo allemaal

Nou er is toch weer aardig wat geschreven.

Patrica, hoe is het met je ik ben erg benieuwd of je zwanger bent, spannend!!!!!
Ik duim voor je.

Asley, jij wil weten of er meiden zijn die bloedverlies hebben door clomid, ik heb nu 2 maanden clomid gebruikt 1e keer 50 mg   2e keer 100mg en ik heb geen bloedverlies gehad.

Jane, ik heb ook 2 keer een middel gehad om de menstruatie op te wekken, dit heet duphaston en dat moest ik 14 dagen slikken (1 tbl per dag), vandaar dat ik die van jou niet herkende.

Nou ik ben vandaag weer bij de gyn geweest voor een recept van clomid, mijn eigen gyn was er niet dus een andere heeft mijn status bekeken.
Ik moet vandaag (3e dag) beginnen met 3 tbl clomid per dag (dus 150 mg) en mijn mam moet inderdaad voor zaadonderzoek en dat gebeurd volgende week dinsdag.
Volgende week maandag is het mijn 10e dag en moet ik weer voor echo, gelukkig bij mijn eigen gyn, kan ik ook vragen hoe het nu verder gaat als dit allemaal niet werkt (hopelijk komt het niet zo ver hihihi)

Nou allemaal hopen voor een goede afloop, het zal wel lachen zijn als we volgende maand allemaal overstappen naar de juni moeders............zucht.......

Groetjes Kyra

Hoi allemaal,

nou, waar zal ik beginnen...
Ik zit een beetje in een dippie
Ben erg onzeker de laatste week door dat  tussentijdse bloeden en een pijnlijke/zeurderige onderbuik?!
Zit gewoon heel erg met het gevoel dat er iets niet helemaal goed zit ofzo?
Gisteravond wilde we  klussen, maar het  ging  niet.
Het deed te veel pijn
Verschillende standjes geprobeerd maar niets hielp ...
Baal er zo van!!!
Heb even uit liggen huilen in de armen van m'n ventje, die was super lief
Ik heb het er op dit moment ff moeilijk mee, maar dat gaat wel weer over... (hoop ik )
Sorry dat ik jullie hier mee lastig val, maar moest het even kwijt

Liefsss,
Ashley.

quote: ashley3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-09-2007 10:16:28'));

Hoi allemaal,

nou, waar zal ik beginnen...
Ik zit een beetje in een dippie
Ben erg onzeker de laatste week door dat  tussentijdse bloeden en een pijnlijke/zeurderige onderbuik?!
Zit gewoon heel erg met het gevoel dat er iets niet helemaal goed zit ofzo?
Gisteravond wilde we  klussen, maar het  ging  niet.
Het deed te veel pijn
Verschillende standjes geprobeerd maar niets hielp ...
Baal er zo van!!!
Heb even uit liggen huilen in de armen van m'n ventje, die was super lief
Ik heb het er op dit moment ff moeilijk mee, maar dat gaat wel weer over... (hoop ik )
Sorry dat ik jullie hier mee lastig val, maar moest het even kwijt

Liefsss,
Ashley.

Ach meissie toch. Wat vervelend dat je je zo rot voelt. Maar ik kan me er wel iets bij voor stellen. Je wilt zo graag en dan heb je het idee dat het allemaal niet goed gaat. Maar als je gyn heeft gezegt dat het tussentijds bloeden niet erg is, dan moet je hier maar op vertrouwen. En anders zou ik gewoon nog een keertje opbellen. Ze zijn er voor om jou advies te geven en vinden dit echt niet vervelend. En zelf krijg je misschien een beetje meer rust in je lijf als je ze opgebeld hebt.
Over het pijn bij het klussen kan ik je geen advies geven, maar snap wel dat het vervelend is. Wel fijn dat je lekker bij je mannetje uit kan huilen. En laat het maar lekker lopen vandaag, daar knap je ook van op. Tenminste ik kan goed een dagje lekker verdrietig zijn en alles eruit laten. Dan kan ik de volgende dag er weer tegen aan!! Er vliegen ook zoveel hormonen door ons lijf heen.
Meissie, kop op. Het komt allemaal weer goed met ons. En ook wij krijgen ons kleintje ( al moeten we wel flink geduld hebben)

Liefs Jane

Hey Meiden,

We schrijven de laatste dagen inderdaad heel wat af hier. Gezellig toch???

Ik heb nog steeds geen test gedaan en ga ook proberen om dat tot eind volgende week vol te houden. Ga namelijk volgende week een week naar Landal en dan heb ik dus geen tijd om naar het ziekenhuis te gaan voor echo's en dat soort dingen, vandaar dat ik dan maar ff wacht met een afspraak tot ik terug ben van Landal. Ik hou jullie en mijzelf nog ff in spanning. Probeer er wel minder aan te denken en ik moet zeggen dat dat wel lukt hoor. Mijn dochter vond het heerlijk om weer naar school te gaan. Vanmiddag neem ik een vriendje van haar mee omdat zijn moeder naar de verloskundige moet. Als het drog is ga ik ff met ze naar de speeltuin toe. Ik vind het inderdaad heel fijn dat de regelmaat weer terug is, was vanmorgen al om half 8 aangekleed, nou dat is heel geleden moet ik eerlijk zeggen.

@Jane, ik hoop inderdaad dat je weinig of geen laast krijgt van bijwerkingen. Maar zoals je zelf al schrijft alles voor het goede doel!!! hihihi
@Kyara,Ik heb ook Duphastonn gehad om mijn ongi op te wekken, alleen moest ik het maar 10 dagen slikken.

Nou ik moet gaan. Lisa komt uit school zo en ik moet haar lopend gan halen. Ik kom dalijk nog wel ff terug om op de rest te reageren. Tot laters
Liefs Patricia

Hoi Hoi,

Daar ben ik weer. Het wa shier echt mega druk met 2 kinderen, maar wel erg gezellig. Om 4 uur werd het vriendje van mij dochtertje weer opgehaald en lagen Lisa en mama samen voor pampus op de bank. We waren allebei afgepeigerd. Het was natuurlijk de 1ste schooldag na 7 weken en dan nog de hele middag een vriendje, maar ze vond het net als ik erg leuk. Verder nog geen verandering hier. Wel ben ik weer aan de diarree, al voor de 3de keer achtereen. Steeds is het over en dan een paar dagen later hup daar is het weer. Heb ook erg veel honger. Normaal eet ik heel weinig. Ongeveer zo, sóchtends niks, s'middags 2 boterhammen en sávonds een prakje met een klein stukje vlees (houd niet zo van vlees) en ik eet ook 9 van de 10 keer geen toetje. Nou de laatste week stop ik dat in mijn holle kies. Vanmorgen heb ik 4 boterhammen gegeten en vanmiddag 4 boterhammen, vanavond een flinke prak met 2 stukken kipfilet een toetje en of het niks is een uurtje later een stuk stokbrood met worstbeleg. Het klinkt raar maar ik heb weer ergens zin in weet alleen nog niet wat. Ben echt onverzadigd baar word er niet goed van. HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Patricia

Hallo, hallo

Ik ben net terug van mijn werk   (verpleegkundige)   en ik kijk nog even hoe het met iedereen gaat.

Nou ashley, kop op het komt wel goed, heus. Ik begrijp dat je het moeilijk hebt, en gelukkig is je man er voor je.
En nee het is echt niet erg dat je dit met ons deelt!!!, hopelijk lucht het op. succes.

Patrica, inderdaad, je houdt ons (en jezelf) lang in spanning
Mijn oudste gaat ook naar school, hij is in juni 4 geworden, hier begonnen de scholen 20 aug, dus dit is alweer de 3e week.
Hij vindt het erg leuk, maar hij is wel erg moe, en ook opstandig en brutaal, ik heb gelezen en gehoord dat het een tijdelijke fase is die ongeveer 3 á 4 weken duurt.

Heb nu 2 keer 3 tbl clomid gebruikt, ik merk nog niets aan mezelf.
Bij de 1e ronde (1 tbl) was ik erg shagi en had ik veel hoofdpijn.
De 2e keer merkte ik niets en tot nu toe ook niets.

Nou ik ga slapen, moet morgen weer vroeg op om mijn zoon naar school te brengen.
Tot morgen
Groetjes Kyra

Hoi Meiden

Ik ben vanmorgen ongi geworden, ik kan wel huilen. Had het echt niet verwacht dacht echt dat het was gelukt. Heb ook helemaal niet gevoeld dat het eraan zat te komen, normaal heb ik altijd een dag van te voren hele erge pijn in mijn benen en dat had ik nu niet. Zag het toevalig vanmorgen met de wc doortrekken. Natuurlijk gelijk naar mijn gyn gebeld, want ja nu moet ik een vrijdag weer beginnen met Clomid 50 mg. Ze heeft gelijk ff een inwendige echo gedaan, ik ben dus echt niet zwanger en gewoon ongi. Heb daar ff een potje zitten janken. Kan er niks aan doen maar voel me eigen echt zo K.U.T op dit moment. Ze heeft me nu gelijk voor 6 mnd Clomid gegeven en ik moet ovulatietesten kopen. Omdat ik bij mij 1ste er ook 18 mnd over heb gedaan en toen spontaan zwanger raakte hoef ik dus ook pas over 6 mnd weer terug te komen. Hopelijk gebeurt het in die 6 mnd, want anders gaan we ff verder kijken.

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan