Ziekenhuis

Goeiemorgen meiden,

Allebei heel veel plezier met jullie afspraken vandaag! Ik hoop dat jullie een gezellige dag hebben. De zon die schijnt lekker.
Ashley hoe is het met je ongie? Wel raar allemaal. Maar misschien is het toch een zwangerschap. Je hoort wel gekkere dingen, dus het zou zomaar kunnen.
En Kyra heel veel succes zondagochtend. Ik hoop dat je goed nieuws krijgt.
Zelf mag ik dinsdagochtend voor de echo op dag 11. Ik hoop zo dat er eindelijk een mooi eitje aan het groeien is. Nou dames een fijn weekend!!

Liefs Jane

Hallo

Ik voel me vanavond een beetje down, mijn man vertelde nl dat hij dit traject met de gyn best wel zwaar vindt, hij weet ook nog niet hoelang hij wil blijven doorgaan op deze manier.
Hij zei een derde is van harte welkom en een vierde ook, maar dan wel op de "normale manier" zonder al die bezoekjes in het ziekenhuis.
Dit met clomid vind hij nu nog wel gaan, maar wil dit niet lukken dan wil hij niet voor  IUI of IVF, dat is echt de grens.
Hij zegt dat hij blij is met wat we hebben (2 kinderen) en als het niet wil dan moet dat gewoon zo blijven.
Ik vind dat heel moeilijk te begrijpen, ik slik die medicijnen ik ga steeds naar het ziekenhuis en ik heb steeds die echo's, hij hoeft alleen maar te klussen, dit laatste vind hij echt niet vervelend maar wel de manier waarop, want het "moet"
Ik hoop dat hij het nog even vol houdt, want ik heb zoooo sterk het gevoel dat ons gezin nog niet compleet is, die kinderwens is bij mij even sterk als bij de 2e.
Ik baal ook wel erg van mijn lichaam, want als dat gewoon mee werkte was er niets aan de hand en was ik misschien wel "gewoon " zwanger.
Het is wel een heel gezeur dit alles, maar ik moest het even kwijt, ik voel me nl best verdrietig. en ik baal, ik vindt het nl helemaal niet  zo'n belasting, en we zijn tenslotte pas 3 maanden mbv de gyn bezig, mijn man vindt het al 3 maanden, nu maar extra hopen dat het snel lukt en dat ik gauw zwanger ben, voordat het te laat is.
Sorry voor dit langdradige verhaal.

Kyra

Oh Kyra, ik kan goed begrijpen dat je hier niet op zit te"wachten". Dat je in het ziekenhuis loopt is al vervelend genoeg. En je hebt ( vind ik) toch een beetje extra aandacht nodig thuis om het allemaal te doen. Het gebeurt immers toch allemaal in jouw lijf. En als jij je man er doorheen moet slepen in plaats van ondersom dan is dat best pittig. En ookal heb je al kinderen ik kan mij best voorstellen dat je gezin nog niet compleet is. Dit gevoel heb ik ook , al is het dan mijn 1e kindje waar wij op wachten.
Kyra ik hoop dat je man toch nog een beetje bijdraaid en dat je morgenvroeg heel goed nieuws krijgt!!
Veel sterkte meid!

Liefs Jane

Whoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaa oooohw jullie gan het niet geloven (net zoals dat ik het nog steeds niet echt geloof ) maar ik had vanmorgen een POSITIEVE test in mijn handen!!!
Er klopt gewoon iets niet met de ongi die ik nu zou moeten hebben (weinig en klonterig bruin/rood bloedverlies), mijn temp blijft maar hoog,  heb al een paar dagen hele pijnlijke tepels  en ik wilde dus voor de zekerheid een test doen voordat ik weer met de clomid zou beginnen voor de volgende ronde.
Gister hele dag weggeweest en dus vanmorgen maar even een test gedaan... en ja hoor daar was het tweede streepje
Ben nu wel erg zenuwachtig en zit dit met trillende vingers te typen.
Mijn mannetje is nog even het bed in gedoken, maar ik kan niet meer stilliggen hihihi ben een beetje hyper!
We hebben afgesproken om maandagochtend nog een test te doen en dan de gyn te bellen.
Wat ik me nu afvraag he, als je dus in de mm zit en bij de gyn loopt, zou je dan eerder dan bij de verloskundige een echo krijgen???
Ik ben zooo benieuwd of alles goed is en of het netjes in de baarmoeder zit.
Ooooohw spannend spannend spannend!!! Ik hou jullie op de hoogte
Fijne dag nog vandaag!

Liefsss x,
Ashley.

Ashley gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!
Wat zul jij blij zijn. Eerst ongesteld toen weer niet, allemaal vage klachten en dan ben je toch lekker zwanger. Wat moet dat een lekker gevoel zijn!!
Ik weet niet of je eerder bij de gyn terecht komt voor een echo als je al in de mm zit. (was het maar zo dat ik het wist, dan zou ik ook zwanger zijn).Ashley ik wens je nog een hele fijne dag, maar dat zal zeker lukken met zo'n goed nieuws!!!! Hou je ons nog ff op de hoogte?!

Liefs Jane

Hoi Asley   WAUW van harte gefeliciteerd, ik ben echt heeeeel erg blij voor je, super zeg.
Geniet er zoveel mogelijk van want negen maanden is zo voorbij, maar wel heel bijzonder om mee te maken.

Ik ben vanomrgen bij de gyn geweest maar er was geen eitje gegroeid, ik moet nu woe weer komen, baal een beetje.

Groetjes van Kyra

Kyra het zit je ook allemaal niet mee. Wat kl*te dat je eitje niet is gegroeid. Ik hoop voor je dat je woensdag beter nieuws krijgt. Maar na regen komt zonneschijn, dus ook voor ons.

Liefs Jane

Terug
Bovenaan