Ziekenhuis

Hoi meiden,

Ik wou ashley en Kyra veel succes wensen morgen! Ik ga gelijk door naar bed en zal jullie morgen weer ff bij kletsen. Ik heb een lange maar leuke dag gehad.

Liefs Jane

Hallo meiden,

ik heb net met de gyn gebeld voor de uitslag van het bloedonderzoek van vanmorgen en helaas is het hcg aan het verminderen
Afgelopen woensdag was het nog 247 en nu zit het op 163.
Ik had me er al een beetje op voorbereid, maar toch slaat het in als een bom!
Volgende week maandag moet ik weer bloedprikken om te zien of het hcg helemaal uit het bloed is.
Deze cyclus wordt voor ons gewoon weer ouderwets afwachten zonder clomid.
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe het zal gaan? Of het weer zo'n enorm lange cyclus gaat worden en of ik deze keer uberhaubt een ei zal hebben?
Ook verlies ik nog steeds redelijk wat bloed en dit is nu bij elkaar al z'n 1,5 week gaande. Hoop dat dat nu ook zo langzamerhand zal ophouden?!

Nou, ik hoop dat jullie deze week wat beter nieuws zullen hebben/krijgen, want het moet ons toch ook een keer meezitten!

Liefsss,
Ashley.

Hoi Ashley,

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, leef erg met je mee. Vind het echt zo rot voor je.

Liefs Patricia

Hoi Allemaal,

Nou heb een heerlijk weekend achter de rug. Die meid was lekker bij oma aan het logeren en papa en mama zijn gezellie naar e kroeg geweest. Was erg lang geleden en heel gezellie. Gister de hele dag geluierd, heerlijk.

Omdat ik niet zo goed weet wanneer mijn ongi komt zijn we nog steeds aan het klussen hier. Alleen wanneer we zin hebben en voorlopig is dat zo'n beetje om de dag. De afgelopen keer werd ik pas ongi na 34 dagen. Mijn NOD is dus 3 okt of 9 okt.

Toen ik stopte met de pil vond de huisarts het niet nodig dat ik gelijk foliumzuur ging slikken. Ben er dit weekend mee begonnen, we zijn nu bijna 1 jaar bezig.

Nou fijne dag allemaal
Liefs Patricia

Hoi Asley

Hé gat wat een naar bericht, je krijgt toch stiekum de hoop dat.....misschien wel......
En dan wodrt je keihard met je neus op de feiten gedrukt, nou dat is flink balen, en daar mag je ook best even verdrietig om zijn, en dan ook nog eens 1,5 week ongi.
Ik leef erg met je mee, en ik ga er van uit dat ook voor jou zonneschijn komt, al geloof je dat nu waarschijnlijk nog niet.
Sterkte.

Groetjes Kyra

Hallo meiden

Ik ben blij  mijn ei is gegroeid van 11mm naar 16mm, over 2 dagen ws de eisprong.
Dit gaat een gezellige week worden  hahaha.
Nu maar hopen dat dit alles resultaat heeft.

Jane ik ben benieuwd of jij ook  zulk goed nieuws hebt

Patricia, ik heb even zitten rekenen en ik heb ws mijn nod  op 10 okt (dus een cyclus van 40 dgn)  

Groetjes van een stralende Kyra

Hoi meiden,

Ashley wat een naar bericht! Ik had zo gehoopt dat je toch een goede uitslag zou krijgen vandaag. Het zal wel een kl*te dag zijn vandaag. Je hoopt zo op goed nieuws en als je dan toch de bevestiging krijgt dat het mis is is dat flink balen. Dus vanachter de computer geef ik je een dikke knuffel.

Ben vanochtend in het ziekenhuis gewweest en mijn ei is gegroeid naar 19 mm. Dat word dus nog flink aan de klus deze week,hihi.  Ik moet volgende week dinsdag bloed laten prikken op het progestoron gehalte. Dus of ik een eisprong heb gehad. Spannend!! Ik ben deze maand ook aan het temperaturen dus daar hoop ik het deze week al in  te zien dat ik een eisprong heb gehad.
Kyra, we gaan mooi samen op. Dan kunnen we elkaar door de spannende dagen heen helpen. Veel klusplezier deze week!!
Patricia wat fijn dat je een lekker weekend hebt gehad met je mannetje. Dat mocht ook wel een keer na 7 jaar. Jeetje zeg, das wel lang geleden. En heel verstandig om lekker door te klussenKan nooit kwaad.
Oja Kyra ik heb nog gevraagd of mijn eierstokken er goed uitzagen. En ik kreeg als antwoord dat door niets mis mee is (voor zover als ze dat met een echo kunnen zien). Maar dat het bij echt een hormonaal probleem is, waarbij ik zelf het hormoon mis om een eitje te laten groeien.
Dames nog een fijne dag!!

Liefs Jane

Zo we stonden helemaal onderaan pagina 2. Dacht dat kan niet, dus ff een berichtje van mij. Heb alleen niet zoveel te vertellen.
Alles is nog hetzelfde. Heb wel erg last van mijn tepels, maar ja dat zal wel wat anders zijn. Verder wil ik gaan beginnen met temperaturen, hopelijk zie ik dan wanneer ik een eisprong heb gehad. Verder ben ik begonnen met foliumzuur. We hebben de afgelopen week aardig wat afgeklust, hopelijk is het gelukt. Voor de zekerheid klussen we deze week ook nog ff door. Je weet maar nooit.

Hoe is het bij jullie????

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan