Ziekenhuis

Goeiemorgen,

Mijn temperatuur was vanochtend weer 36,6. Dus ben ik er zelf van overtuigd dat ik deze ronde weer geen eisprong heb gehad. En ik voel mij dat ook gewoon klote.
Dat ik gister in de kroeg  te horen kreeg dat een vriendin van mij zwanger is maakt het er niet gemakkelijker op. Ik gun het ze van harte, want ze wou het ook echt graag. Maar gister toen we thuis kwamen had ik het er wel moeilijk mee. Ik wil zelf ook zo graag en mijn geduld word zo op de proef gesteld. Ik heb het idee dat mijn volgende kans op een zwangerschap gewoon pas weer over 40 dagen is. Eerst weer wachten tot je ongesteld word, dan weer wachten tot je ei groot genoeg is.
Nouja dit weekend laten we de tranen maar lekker vloeien. Dan kunnen we maandag er weer tegen aan met frisse moed!
Meiden ik hoop dat jullie weekend iets beter is en dat jullie op het eind van deze ronde een positieve test in de handen hebben!!

Liefs Jane

Hoi Jane

Jeetje zeg, het lijkt je niet mee te zitten.
Jouw ei was toch vorige keer groot genoeg? toch ook 20mm.
Ik dacht dat als ie groot genoeg is dat ie dan hoe dan ook springt, waar moet ie dan anders blijven? Gaat ie dan weer krimpen of zo, ik snap het niet.
Misschien heb je nog geluk en is ie toch gaan springen, toen je het niet door had.
Spannend hoor, wanneer moet je bloed laten prikken? en wanneer krijg je dan de uitslag?
Wat een vragen hé, maar ik hoef dit allemaal niet, ik hoef nl niet meer terug te komen bij de gyn, pas wanneer ik ongi ben geworden bellen  en als het mijn 18e dag is voor echo.
Recept voor clomid heb ik al.
Ik ga nu eerst eten kom straks nog wel terug.

Groetjes van Kyra

Hey,

Mijn ei was inderdaad bijna 20 mm, maar dat was het de vorige ronde ook. En toen is mijn ei ook niet gesprongen. Ik heb ook nagevraagd waar dat ie dan blijft, maar hij reduceerd weer en word dan door het lichaam opgenomen. Als je dan ongesteld word gaat dat ook mee naar buiten zeg maar.
Dinsdag moet ik bloed prikken en hier krijg ik donderdag de uitslag van. Maar die weet ik zelf eigenlijk ook al, want mijn temperatuur blijft hangen op 36.6 graden. Nou heb ik nog 4 tabletjes Provera thuis liggen en hoop ik dat ik daar donderdag gelijk mee mag beginnen. Anders word het pas maandag voor ik dat recept op kan halen. En aangezien ik nu zo snel mogelijk naar de volgende ronde wil, wil ik zo snel mogelijk met de tabletten beginnen.
En als het goed is krijg ik de volgende ronde een pregnyl-spuit als mijn ei weer groot genoeg is om te springen. En dan krijg je binnen 36 uur een eisprong. Maar daar zouden we nog op terug komen als mijn ei deze ronde inderdaad weer niet zou springen.
Hoe is het met jou? Voel je al andere dingen aan je lijf? Ik blijf heel hard duimen dat het met jou wel is gelukt!!

Liefs Jane

hé Jane

Lief van je!

Met mij gaat het goed, we hebben afgelopen week om de dag geklust en gister ochtend was de laatste keer, misschien vanavond nog en dan is het echt afwachten.
Mijn nod is dan 10 of 11 okt en 12 okt gaan we op vakantie,ik heb dus al helemaal in mijn hoofd hoe we weg gaan, haaha
Meeneem lijstje: maandverband,zwangerschaps test en clomid, gek lijstje hé maar ja het kan alle kanten op.
Ik heb sinds gisteren wel regelmatig een wee gevoeg in mijn maag, als ik dan iets eet gaat het weg en dan is het na een tijdje weer terug????
Mijn man had het gisteren ook een paar uren, ik vandaag weer.
Het zal wel een aankomend griepje zijn want de jongste had gister ook koorts en voelt zich vandaag ook nog niet lekker (maar goed dat ik een weekje vrij ben).

Wel appart zeg dat het gewoon weer door je lichaam wordt opgenomen, had ik nog nooit van gehoord.
Ik ga deze week wel heel hard voor je duimen, ten eerste dat je ei wel is gesprongen en zo niet dan hopen dat je vlug naar de volgende ronde mag.
Heb jij over het algemeen een trage cyclus? ik wel vaak om de 5 weken nu zelf bijna 6.
Ik vindt het fijn dat we weer even kunnen kletsen, het was hier de laatste dagen erg rustig.

Liefs Kyra

O Jane ik vind het echt erg rot voor je dat je geen eisprong heb gehad. Hopelijk mag je snel met de pillen beginnen zodat je gauw doorkan naar de volgende ronde. Hier is alles nog steeds rustig en heb ik dus weinig te vertellen. Ben wel heel erg emotioneel en erg gestrest. De neef van mijn man heeft een psychose en zit nu in de gevangenis voor een klein misdrijf. Hij heeft een vrouw en 5 kids. Helaas is de kinderbescherming erbij geweest en moest zij dus kiezen tussen haar man of haar kids. Nou die keuze is natuurlijk erg makkelijk. Nu gaat ze aanstaande dinsdag naar een soort blijf van mijn lijfhuis met de kids. Jammer genoeg mogen wij natuurlijk niet weten waar ze gaat wonen. Gelukkig mag ze wel kontakt houden met ons en gaat ze ons zo af en toe ff bellen. Het kontakt tussen ons was al wat minder door die neef, maar ik ga haar en de kids echt heel erg missen. We konden het goed met elkaar vinden. Morgen ga ik ff samne met mijn man afscheid nemen van haar en de kids. Hopelijk houden we het droog. De kids houden zichzelf onder omstandige heden goed gelukkig. Dit gaat wel over wat anders maar moest het echt ff kwijt.

Liefs Patricia

lieve dames,

Wisten jullie dat er hier ook een topic is (als zwanger worden langer duurd)

Ik  heb jullie verhalen gelezen en dacht misschien willen jullie je bij ons aansluiten. ( niet dat je hier niks meer mag posten natuurlijk)
Er zijn veel clomid gebruikers en weten dus precies wat jullie doormaken. Met de echos etc bedoel ik.

Liefs Geeske

Wat een goed vooruitzicht heb jij!! Lekker op vakantie, heerlijk. En inderdaad een leuk lijstje om mee te nemen, hihi.  Nou maar hopen dat je alleen de zwangerschapstest nodig hebt!!
Mijn cyclus is inderdaad ook traag, iets van 40 dagen gemiddeld. Sinds ik gestopt ben met de pil in januari was mijn langste cyclus 46 dagen en mijn kortste 35 dagen. En voor ik aan de pil ging op mijn 17e was het ook niet anders. Toen kon ik er ook al geen peil op trekken.
Dat je ei weer kan reduceren wist ik ook niet hoor. Maar iedereen vroeg aan mij waar blijft het dan, als het niet springt. Dus maar even in het ziekenhuis nagevraagt.
Ik hoop de volgende ronde wel in iets minder dagen te doen. Maar als ik weer een goed ei zou hebben op dag 17, dan zou ik op een cyclus van ongeveer 29 dagen uitkomen. Dat zou wel mooi zijn!

Nou ik ga nog even lekker bij mijn mannetje op de bank ploffen. Fijne avond nog!!

Liefs Jane

Jeetje Patricia wat een verhaal zeg,dat is niet niks
Succes morgen met afscheid nemen.

Kyra

Terug
Bovenaan