Ziekenhuis

Hallo

Ik heb ook niet zoveel te vertellen, wij klussen deze week ook, want deze week de eisprong die moet je niet zomaar alleen laten springen toch?
Zonet is de juf van school op huisbezoek geweest, was wel gezellig (doen ze altijd 1 keer in de kleuterperiode)
Ga zo maar eens even beginnen met eten koken, kunnen we lekker vroeg eten, en op tijd kinderen naar bed.
Ik kijk vanavond nog wel even.

Groetjes van Kyra

Oh meiden, ik vind het zo spannend of dat ik deze ronde een eisprong ga krijgen!!! Mijn temperatuur is nog niet omhoog, hij zit nog steeds op de 36,5. Ben zo benieuwd of dat de medicijnen deze keer wel goed hun best doen. Nouja mijn ei groeit wel,maar die eisprong. Dat moet wel willen he.
Kyra moet jij volgende week ook nog bloed prikken of mag /moet je je ongie afwachten?(om je progestoron te meten).
Maar flink aan de klus geslagen deze week, dan kunnen we hem niet missen. Ik weet niet maar op de een of andere manier vind ik het deze keer zo spannend. Dat komt misschien wel omdat we (misschien) deze keer eindelijk een kans maken.

Ashley, hoe is het meissie? Heb je het er moeilijk mee of gaat het al weer een beetje? Ik moest nog een paar keer aan je denken.

Dames nog een fijne avond!!

Liefs Jane

Hoi meiden,

fijn aan het klussen deze week?  
Hier gaat alles al weer redelijk z'n gangetje. Ik probeer me zo veel mogelijk bezig te houden met van alles en nog wat.
Zou het liefst weer verder willen, op naar de volgende ronde, maar heb eerlijk gezegd geen idee of we deze ronde weer gewoon kunnen proberen of dat we beter eerst de volgende menstruatie af kunnen wachten?
Ik verlies alleen nog wat slijmerig bloed bij het afvegen. Ben benieuwd hoe lang dat nog zal doorgaan?
Maandag moet ik weer bloedprikken en daarna hoor ik hoe we verder gaan. Ik hou wel gewoon nog steeds mijn temp bij. Ben benieuwd of ik daar iets aan kan zien? (ei ofzo?)
Hoop alleen echt niet dat (omdat ik geen clomid heb geslikt) het weer zo'n 100 dagen gaat duren totaan m'n volgende ongi   We wachten af ...

Nou meiden, fijne avond nog verder

Liefsss,
Ashley.

Hai Jane

Ik heb nog nooit bloed moeten laten prikken, na de eisprong.
Ik moest altijd de ongi afwachten, en die kwam ook elke keer (helaas)
Als je ei zo goed gegroeid is springt ie ook wel hoor, maak je geen zorgen.
Ik vind het ook erg spannend, vooral als de nod er aan komt.
Ben blij dat we gelijk op gaan, hebben we wat steun aan elkaar.

Groetjes van Kyra

Hey meiden,

Ik heb eigenlijk niet zo heel veel te melden. Het is deze week klussen en afwachten. Met het eerste heb ik nog niet zo'n moeite, maar dat tweede wel. Ik kan niet zo goed tegen dat wachten en m'n ei heb ik ook nog niet gehad. Aan m'n temperatuur te zien.
Mag gelukkig morgen werken en heb morgenavond een cursus. Dan heb ik het tenminste te druk om er aan te denken.
Ashley wat fijn dat het beter met je gaat en dat je zelfs al weer met de volgende ronde wilt beginnen. Maar ik neem toch aan als jou cyclus te lang duurt deze keer, dat je dan tabletten krijgt om je ongie op te wekken. Het zou toch te gek zijn als ze dat weer 100 dagen laten duren. Maar maandag weet je gelukkig weer meer.
Dames nog een fijne avond!!

Liefs Jane

Hoi Meiden,

Hier alles nog steeds hetzelfde. Morgen tik ik wel wer wat uitgebreider, maar ben een beetje moe en ga naar mijn bedje

Liefs Patricia

Hey hallo,

hoe is het met jullie? Moe van al dat klussen
En Kyra en Jane? Hebben jullie al een ei ontdekt in de afgelopen dagen?
Ik heb de afgelopen twee cyclussen ook moeten bloedprikken na mijn ei, dan konden ze aan de verhoging van het progest. zien of ik idd een ei had gehad.
Laatste keer was het progest. bij mij 15 voor m'n ei en 18 erna. Jullie enig idee hoe dat bij jullie is?
Patricia, wat lekker dat jullie zo'n heerlijk weekend samen hebben gehad! Kan me voorstellen dat je nog even voor de zekerheid een weekje door gaat met regelmatig klussen, kan natuurlijk nooit kwaad toch
Nou, hier gaat alles nog hetzelde. Ik verlies alleen nog wat bloed bij het afvegen na een toiletbezoek, heb wel het idee dat het wat minder wordt dus dat zou een goed teken moeten zijn!
Ben er wel mee bezig hoor, op de een of andere manier wil je graag weer verder, op naar de volgende ronde, maar aan de andere kant ben ik bang dat het dan te snel zal zijn en dat m'n lichaam het dan weer zal afstoten ofzo  (zullen wel de hormonen zijn waardoor je zo gaat denken?)
Maar ja, helaas is er iets wat steeds weer terug komt in deze en dat is dat  we het maar weer moeten  "afwachten"

Fijne dag allemaal!

Liefsss,
Ashley.

Hey,

Hier even een berichtje. Ik denk dat ik vanochtend mijn ei heb ontdekt met het temperaturen. Mijn temp was namelijk 36,9. Dat is toch weer 0,3 graden hoger als anders. Maar ik durf nog niet te blij te zijn. Ik wil eerst morgen en zondag ook zo hoog met mijn temp zitten voor ik het pas echt geloof. Het zal wel een soort van zelfbescherming zijn.
Ashley de laatste keer was mijn progesteron gehalte 'na' mijn ei 2. Ik had toen dus geen ei gehad. En de verpleegkundige zei toen tegen mij dat het na je ei 40 moest zijn. Dus laten we hopen dat dat volgende week zo is, als ik bloed geprikt heb.
Meiden ik duik nog ff lekker de kroeg in!!! Mijn gedachte op iets anders.

Doei, Liefs Jane

Terug
Bovenaan