Ziekenhuis

quote: Geeske reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-09-2007 20:44:21'));

lieve dames,

Wisten jullie dat er hier ook een topic is (als zwanger worden langer duurd)

Ik  heb jullie verhalen gelezen en dacht misschien willen jullie je bij ons aansluiten. ( niet dat je hier niks meer mag posten natuurlijk)
Er zijn veel clomid gebruikers en weten dus precies wat jullie doormaken. Met de echos etc bedoel ik.

Liefs Geeske

Hoi Geeske,

Ik kijk al wel regelmatig op "jullie" forum. En begin er eigenlijk ook al wel zin in te krijgen om met jullie mee te schrijven. Ik voel alleen af en toe nog bezwaard, omdat ik "pas" 9 maanden bezig ben. En de meeste bij jullie al veel langer moeten wachten op een kleintje. Maar wel lief dat je hier een berichtje achter laat voor ons!!
Misschien kom ik van de week toch ook eens even bij jullie kijken.

Liefs Jane

Jeetje Patricia, wat een verhaal. Ik wens je morgen veel succes met het afscheid nemen!! En ik hoop dat je ze snel weer terug zult zien.

Liefs Jane

Waar is dat forum dan als zwanger worden langer duurt. Wilde daar ff gaan kijken, maar kan het niet vinden.

Heb gister een uur met mijn nicht aan de telefoon gezeten. Wilde natuurlijk ff het een en ander weten. Ze moet dus maximaal een half jaar onderduiken en dan gaat ze samen met de kids een nieuwe start maken in een nieuwe stad of dorp. Zodra ze een eigen huisje heeft mogen wij gelukkig wel weten waar ze wonen en kunnen we gewoon weer op visite. Vond het erg fijn omdat te horen. Dacht eigenlijk dat we nooit meer mochten weten waar ze woonde, maar gelukkig is dat niet het geval. Lisa gaat straks naar school en dan om kwart over 3 gaan we met zijn 3tjes afscheid nemen. Hopelijk komt alles goed met ze, vind het zo erg voor die kinderen. Die hebben in zo'n korte tijd al zoveel meegemaakt, das echt niet normaal meer. Als het allemaal mee zit word de neef van mijn man opgenomen in een inrichting, als hij er zelf niet voor tekend dan gaat mijn schoonmoeder het doen als niemand anders het doet. Hij moet echt geholpen worden, hoe erg het ook is. Ik weet wel dat hij niet hier voor de deur hoeft te staan, sla zo de deur voor zijn bek dicht. Bij mij is hij voorlopig niet meer welkom.

Verder is alles wel rustig hier. Moet nog wel ff de gyn afbellen, had namelijk een afspraak gemaakt voor mijn haaruitval, dacht dat het van de clomid was.Dus niet want het is over. Hopelijk vinden ze het niet al te vervelend dat ik af bel. Voor de rest hebben we goed geklust deze keer, hopelijk heeft het gewerkt. Heb niet echt klachten, wel erg last van mijn borsten en sinds gister ook een beetje lats van mijn onderrug. Mijn NOD is 3 oktober nog ff geduld dus. Als ik nou niet ongi word wil ik pas gaan testen als ik op 14 okt nog niet ongi ben. Dan ga ik wel uit van een lange cyclus. Maar ik wil gewoon niet meer zo snel testen en dan een negatiefe test in mijn handen hebben.

Nou meiden succes en misschien tot vanavond
Liefs Patricia

Hoi Patricia,

Ik wens je veel succes met afscheid nemen. Het blijft altijd erg moeilijk. Wel fijn dat je weet dat je ze over een half jaar allemaal weer kunt zien.
Als je op het andere forum wilt komen op deze site, dan moet je naar het onderwerp "forum" gaan. Dan voor zwanger kiezen. Nu staat bovenaan dat lijstje "zwanger worden", maar als je 3 onderwerpen omlaag kijkt dan staat daar "als zwanger worden langer duurt".
Zelf kijk ik er ook wel eens, maar de meeste meiden daar zijn al zo'n lange tijd bezig. Dat ik het nog steeds niet zo gepast vond om daar mijn verhaal te doen, met mijn 'pas' 9 maanden bezig. Maar ondertussen zitten we al zover in die mm dat ik toch steeds vaker aan de andere kant van ons forum kijk.
Maar ik vind het natuurlijk ook veels te gezellig met jullie!! Ik vind het fijn om af en toe mijn hart te luchten bij jullie. Jullie weten precies wat ik door maak en andersom ook.

Liefs Jane

Hé hoi meiden

Patricia ook namens mij veel succes met afscheid nemen.
Jane hoe gaat het verder met je.

Ik voel al vanaf zaterdag een wee gevoel in mijn maag dat steeds in de 2e helft van de middag begint, gek hé.....
Nu maar hopen dat het raak is en dat niet mijn lichaam me voor de gek houdt.
Maar ja dat hopen we allemaal.

Veel liefs Kyra

Hoi meiden,

Ben vanochtend naar het ziekenhuis geweest om bloed te laten prikken. Hier krijg ik donderdag de uitslag van. En eerlijk gezegt weet ik ondertussen echt niet meer wat voor een uitslag er uit zal komen. Mijn temperatuur was gister en vandaag opeens weer 36,9.
Nouja, of ik heb toch een eisprong gehad of ik mag (waarschijnlijk) met de provera beginnen. Allebei is goed, als er maar iets gebeurd. Al dat wachten pff, je word er soms niet goed van.
Hoe gaat het bij jullie? Voelen jullie al iets?

Ashley, hoe is het met je? Ben je gister nog in het ziekenhuis geweest? Ik hoop dat je positief nieuws hebt gehad.

Liefs Jane

Hoi Meiden,

Het afscheid viel zwaar, die kinderen ik ga ze echt ontzettend missen. Lisa vond het erg gezellie en gelukkig snapt ze er niks van.
Verder is het hier rustig. Morgen is mijn NOD en ik heb nog nergens last van. Geen pijn in mijn benen hellemaal niks. Hopelijk blijft dat zo en kan ik volgende week testen en heb ik een posi test.

@Jane, ik hoop echt dat je een eisprong heb gehad. Donderdag weet j enatuurlijk meer. Voor een ander is het misschien niet lang dat we bezig zijn, maar ik vind dus van wel hoor eigenlijk. Zelf zit ik nu al weer in ronde 11. Ik weet ook wel dat er veel meiden nog langer bezig zijn. We zitten idd in de MM. Misschien ga ik er een keertje kijken. Je moet idd wel hier blijven hoor om te kletsen, vind het ook erg gezellie.

Nou ik ga weer, misschien tot later en anders tot morgen.
Liefs Patricia

Oh Patricia, wat word het weer spannend. Ik hoop dat he deze ronde raak is voor je!!! Wel knap hoor als je tot volgende week kunt wachten met testen!.
Eigenlijk wel fijn dat Lisa er nog niks van snapt, van dat afscheid nemen. Het is zo al moeilijk genoeg voor jezelf.
Gelukkig mag ik morgen werken, dan is de dag zo voorbij. Ik ben stiekem toch wel nieuwsgierig of ik nou m'n eisprong heb gehad. En dan is het weer zo donderdag.

Dames nog een fijne avond!! Ik ben er morgenavond weer.

Liefs Jane

Terug
Bovenaan