Hoi meiden,
jullie zijn lekker aan het schrijven zeg
@Patricia, jeetje meid, veel sterkte in de komende tijd! Nu maar hopen dat jullie snel weer contact met elkaar kunnen krijgen.
Hoe gaat het verder? Knap van je dat je nog kan wachten met testen! Hoe voel je je? Hoop voor jullie dat het dit keer raak is en dat je dus over een week een positieve test in handen hebt!
@Jane, wat spannend zeg, ik hoop zo voor je dat je ei nog springt van de week en dat je donderdag (toch?) goed nieuws krijgt! Zal voor je duimen
@Kyra, hoe gaat het met je? Nu is het weer afwachten geblazen hè ...
Ik ben gister weer wezen bloedprikken. s' Middags kon ik bellen voor de uitslag en mijn hcg zat op 91. Het zakt dus wel, maar niet erg snel... (twee weken geleden 247 en vorige week 163)
De assistente vertelde me dat het nog te langzaam gaat en dat ik daarom over een week weer moet prikken.
Nu snap ik één ding niet en dat is dat ze zei dat als het sneller was gedaald, dat ik dan over twee weken pas weer hoefde te prikken???
Maar dan denk ik weer dat als het langzaam gaat, dan is het toch logisch dat het volgende week nog steeds aanwezig is
Ik heb voor volgende week maar meteen een afspraak met de gyn zelf gemaakt. Dan kan ik persoonlijk wat vragen stellen.
Dinsdag ochtend ga ik dan weer prikken en dinsdag middag heb ik mijn afspraak. Krijg ik meteen de uitslag van het bloedonderzoek van die ochtend.
Vraag me nu toch steeds meer af hoe lang het gaat duren enzo, of ik gewoon weer een ei zal krijgen of dat ik nu eerst weer een keer ongi ga worden voordat alles weer normaal is?
Ik verlies nog steeds wat bloed bij het afvegen na toiletbezoek de ene keer is het heel weinig en dan ineens de volgende keer weer een lange sliert bloed...
Helaas zit er niets anders op dan maar af te wachten.
Ga nu lekker m'n bedje opzoeken, ben moe van vandaag. (heen en weer gerace en druk op het werk)
Morgen kan ik tot 9 uur uitslapen heerlijk!
Iedereen slaap lekker vannacht
Liefsss,
Ashley.