Ziekenhuis

Hoi

Jane, hoe laat krijg je de uitslag?
Jeetje zeg je houd ons wel in spanning, ik ben zoooo benieuwd of je wel of niet een eisprong hebt gehad.
Ik moest vandaag een paar keer aan je denken, maar had niet eerder tijd om te kijken.

Patricia, jeetje heftig hoor dat je nu echt afscheid moest nemen, ik kan me voorstellen dat het erg zwaar was.
Heel veel sterkte de komende periode, en misschien sluit het wel met iets heel moois af.

Groetjes Kyra

Hoi meiden,

jullie zijn lekker aan het schrijven zeg
@Patricia, jeetje meid, veel sterkte in de komende tijd! Nu maar hopen dat jullie snel weer contact met elkaar kunnen krijgen.
Hoe gaat het verder? Knap van je dat je nog kan wachten met testen! Hoe voel je je? Hoop voor jullie dat het dit keer raak is en dat je dus  over een week  een positieve test in handen hebt!
@Jane, wat spannend zeg, ik hoop zo voor je dat je ei nog  springt van de week en dat je donderdag (toch?) goed nieuws krijgt! Zal voor je duimen
@Kyra, hoe gaat het met je? Nu is het weer afwachten geblazen hè ...

Ik ben gister weer wezen bloedprikken. s' Middags kon ik bellen voor de uitslag en mijn hcg zat op 91. Het zakt dus wel, maar niet erg snel... (twee weken geleden 247 en  vorige week 163)
De assistente vertelde me dat het nog te langzaam gaat en dat ik daarom over een week weer moet prikken.
Nu snap ik één ding niet en dat is dat ze zei dat als het sneller was gedaald, dat ik dan over twee weken pas weer hoefde te prikken???
Maar dan denk ik weer dat als het langzaam gaat, dan is het toch logisch dat het volgende week nog steeds aanwezig is
Ik heb voor volgende week maar meteen een afspraak met de gyn zelf gemaakt. Dan kan ik persoonlijk wat vragen stellen.
Dinsdag ochtend ga ik dan weer prikken en dinsdag middag heb ik mijn afspraak. Krijg ik meteen de uitslag van het bloedonderzoek van die ochtend.
Vraag me nu toch steeds meer af hoe lang het gaat duren enzo, of ik gewoon weer een ei zal krijgen of dat ik nu eerst weer een keer ongi ga worden voordat alles weer normaal is?
Ik verlies nog steeds wat bloed bij het afvegen na toiletbezoek  de ene keer is het heel weinig en dan ineens de volgende keer weer een lange sliert bloed...
Helaas zit er niets anders op dan maar af te wachten.

Ga nu lekker m'n bedje opzoeken, ben moe van vandaag. (heen en weer gerace en druk op het werk)
Morgen kan ik tot 9 uur uitslapen  heerlijk!

Iedereen slaap lekker vannacht

Liefsss,
Ashley.

Hoi meiden,

Ashley wat balen dat het allemaal zo langzaam gaat. Ik kan mij goed voorstellen dat je op een gegeven moment gewoon weer door wilt. Wel fijn dat je volgende week dinsdag een afspraak met je gyn hebt. Dat geeft waarschijnlijk meer duidelijkheid.

Kyra, ik word morgen tussen 10 en 11 op mijn werk opgebeld. Ik ben wel heel erg nieuwsgierig naar de uitslag en wat er dan het vervolg van is. Helaas kan ik jullie morgenavond pas vertellen wat de uitslag is. Op mijn werk heb ik geen toegang tot het internet. Wanneer is jouw NOD precies. Dit weekend?

Meiden ik ga even eten koken, nouja de nasi warm maken. Af en toe maak ik het mijzelf gemakkelijk. Smakelijk allemaal!
Ik kom straks nog ff kijken.

Liefs Jane

Zo daar ben ik ook weer. Moest vandaag werken. Ben namelijk oproepkracht en heb voor het laatst in maart gewerkt. Ben dus echt kapot. Ga zo lekker bankhangen. Verder heb ik nog nergens last van. Vandaag is mijn NOD maar ja het kan ook pas 9 oktober zijn. We wachten het maar gewoon af, het is niet anders.

@Jane, ik hoop echt dat je een goede uitslag heb morgen en dat je gewoon wel een eisprong heb gehad. Het is weer erg spannend voor ons.

@Kyra, Wat gebeurt er nou als je HCG volgende week weer minder is. vind het erg spannend, want eigenlijk is het nog steeds niet duidelijk. Hoop dat je gauw wat duidelijkheid krijg. Hou ons op de hoogte???

Liefs Patricia

Sorry Kyra, dat is bedoelt voor Ashely. Ja ik zit gelijk naar de goude kooi te kijken. Ashely, wel fijn dat je ee afspraak heb met je gyn, dan krijg je misschien meer duidelijkheid.

Liefs Patricia

Hoi meiden

Asley ik blijf aan je denken en duimen dat het goed komt, maar het allemaal wel erg lang zo.

Patricia het blijft spannend, nu maar hopen dat de rd ver bij jou uit de buurt blijven.

Jane   spannend hoor, gelukkig hoor je het zelf morgenvroeg al dan hoef je niet de hele dag in spanning te blijven, ik ga morgen avond snel weer kijken.
Ik heb mijn nod 10 of 11 okt, dus nu in spanning zitten heeft nog geen zin,......maar toch merk ik dat ik er veel aan denk, ik ben bang dat ik volgende week helemaal niet uit hou van de spanning.

Vanavond weer eens heerlijk gezwommen eindelijk weer eens, was al vanaf de zomervakantie niet meer geweest erg hé.
Morgen weer naar het zwembad, om met de jongste te gaan baby zwemmen, is echt heel erg leuk.

o ja dat wee gevoeg in mijn maag is nu al twee dagen weg, geen idee wat het nou geweest was.

Tot morgen groetjes van Kyra

Ja leuk he dat baby zwemmen. Dat heb ik ook met Lisa gedaan toen ze baby was. Ze vond het altijd erg leuk om daar heen te gaan. In het begin nam ik haar altijd mee in haar pyama, vond het zo zielig steeds dat aan en uitkleden. Ik vind ook echt dat de kinderen er wat aan hebben als de ouders met ze op babyzwemmen zijn geweest. Lisa kan de eigen al jong helpen in het water. Ze weet precies wat ze moet doen als ze in het diepe is en denkt dat ze zinkt. Nou heel veel plezier morgen bij het babyzwemmen!!!!

Die meid van mij is bij mijn moeder aan het logeren. Morgen gaan we met zijn 3en naar mijn nicht toe om ons haar te laten knippen. Hoop dat Lisa het toe laat, ze vind het altijd erg vervelend. Hopelijk lukt het morgen en gaat ze niet zo tekeer. Normaal gaat ze erg hard huilen en moet de snoeppot eraan te pas komen.

Nou ik ga nu echt naar mijn bedje toe, ben best wel moe. Heb vandaag voor het eerst weer gewerkt sinds maart. Ik ben namelijk oproepkracht, maar de laatste tijd had ik er niet al teveel zin in. Vandaag kon ik echt niet weigeren, ze hadden mensen te kort en het was echt mega druk. Nou welterusten en slaap lekker. Tot morgen allemaal

Liefs Patricia

Hoi allemaal,

even snel een berichtje van mij.
Ik moet vandaag om 11.45 uur voor een echo naar het zh.
Helaas is mijn eigen gyn op vakantie dus moet ik naar een ander.
Gistermiddag op mijn werk kreeg ik opeens hele intense steken onderin? Het leek op het gevoel van een eisprong maar dan veel heftiger. Ik voelde het tijdens het lopen en kon maar moeilijk (gaan) zitten.
Heb de gyn opgebeld om te vragen of het uberhaubt een eisprong zou kunnen zijn? Ik had geen idee of je lichaam terwijl je dus nog hcg in je bloed heeft zitten gewoon blaasjes aanmaakt?
De assistente die ik aan de tel. had wist dit ook niet zeker en toen kreeg ik een gyn aan de telefoon. Daar moest ik het hele verhaal weer ff aan vertellen en zij vond het toch wel noodzaak dat ik deze week nog even langs zou komen voor een echo.
Vanmorgen is de pijn zo goed als weg  heb ik weer!
Ben wel echt super benieuwd naar wat er te zien gaat zijn op de echo. Zal alles weg zijn? En waarom bloed ik nu nog steeds, zou dat ook duidelijk worden?
Waarschijnlijk kan ik morgen pas weer op het forum, zal het in het begin van de avond nog even proberen, maar weet niet of dat zal lukken ivm de tijd. Ik moet vanavond weg dus zit er niet zo veel tijd tussen thuiskomst van het werk en weer weggaan.

@Jane, ik duim nog voor je hoor  hoop dat het helpt!

Liefsss,
Ashley.

Terug
Bovenaan