Hoi meiden,
weer een nieuwe dag!
Ik ben dat wachten zo beu, maar ja, helaas zit er niets anders op
Het is zo vreemd, ik zou bijna naar de gyn willen voor een echo zodat ik weet wat er nu in mijn lichaam afspeelt.
> is m'n baarmoeder schoon?
> is die cyste al weer wat kleiner?
> zijn de blaasjes al groot genoeg?
> heb ik al een eisprong gehad of komt ie er nog aan?
Whaaaaa allemaal vragen waar ik zo graag antwoordt op zou willen hebben!
Ben wel erg blij dat het bloeden vorig weekend is gestopt en we dus weer fijn kunnen klussen.
Hou mijn temp ook weer bij, maar die is helaas nog steeds laag dus kan er eigenlijk wel vanuit gaan dat mijn ei nog niet is geweest.
22 Nov moet ik pas weer terug naar de gyn.
Ik moet dus nog "even" geduld hebben
@Patricia, ik hoop zo voor je dat je morgen goed nieuws krijgt bij de gyn! Ik wil je niet al te veel hoop geven, maar het kan natuurlijk nog steeds, of niet? Alvast veel sterkte morgen, ik zal voor je
@Jane, en? is de streep al duidelijker vandaag? Ik heb ook nog nooit ovutesten gebruikt. Vooral omdat mijn cyclus zo onregelmatig is en ik niet altijd een ei heb gehad. Ik probeer het nu met tempen, maar weet niet of dit altijd even nauwkeurig is?
Veel plezier igg met het klussen! Doen jullie het in deze dagen eigenlijk iedere dag of om de dag? (misschien beetje persoonlijk vraagje )
@Shenandoah, veel succes in het ziekenhuis vandaag! Wanneer krijg je de uitslag? Het is idd wel een beetje vreemd dat je zo weinig bloed verliest? Heb je dat vaker met een ongi? Nog even wachten tot 7 nov dan maar, dan krijg je waarschijnlijk wel duidelijkheid. Heb je verder klachten ofzo die er op kunnen duiden dat je misschien stiekum toch zwanger bent?
Meiden, een fijne dag allemaal!
Liefsss,
Ashley.