Ziekenhuis

Goeiemorgen dames!

Ik heb mezelf weer ff bijgelezen met al jullie berichtjes. Maar kan nu nog ff niet reageren. Ik sta op het punt om weg te gaan. Lekker shoppen met mijn moeder, heerlijk.
Hier trouwens nog geen ei te bekennen, maar we klussen rustig door. haha

Vanavond kom ik even bijkletsen, fijne dag allemaal!!

Liefs Jane

Hoi meiden,

Vandaag heb ik heerlijk gewinkeld, natuurlijk niet al te veel gekocht. Want stel je eens voor dat ik binnenkort zwanger ben, dan kan ik het allemaal niet meer aan. Tenminste als je een maand of 4 bent, hihi.
Ik heb vanmiddag bijna positief getest met mijn ovulatietesten. Telkens kwam er geen streepje en nu wel. Hij is nog niet zo donker als het teststreepje dus dan geld hij nog als negatief. Dus ik hoop morgen een felrose streep te zien!!

Shenadoah, ik begrijp uit je berichtjes dat je het vervelend vind  dat je nu in mm zit. Zelf vond ik het alleen maar fijn dat ik zo snel al naar het ziekenhuis mocht voor onderzoeken. Het heeft mij veel meer rust gegeven nu ik weet wat er aan mankeert. Natuurlijk vind niemand het leuk als ie weer een inwendige echo krijgt, maar het is allemaal voor  een goed doel!! En ik vind het ook wel prettig om te weten hoe het er van binnen allemaal voorstaat. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich.

Patricia, heb je vrijdag een afspraak bij de gyn staan? Ik kon het zo snel niet uit je berichtje halen. Ik ben wel heel benieuwd wat ze zullen gaan zeggen. Kan het zo zijn dat je niet goed hebt gereageerd op de 50 mg clomid? En gaan ze hem dan verhogen naar 100 mg? Spannend hoor!!

Meiden nog een fijne avond!!

Liefs Jane

Hoi Jane,

Ja ik moet idd een vrijdag naar de gyn, om 8.50 heb ik een afspraak. Van mijzelf heb ik een onregelmatige cyclus dat heb ik al vanaf het moment dat ik ongi werd, daarom heb ik al vroeg de pil gekregen. (Ik was geloof ik 13jr) Toen ik zwanger wilde worden van mij 1ste ben ik in 1 jr maar 6x ongi geweest. Volgens mij gyn mag je ongi maar uiterlijk 3mnd wegbleven zonder dat je zwanger bent, daarom heb ik 2x Duphaston geslikt. Daarna was mijn cyclus regelmatig (39dg), helaas heb ik nu het idee dat hij weer verstoort is en dat ik dus weer Duphaston krijg. Wel wil ik vragen of het zin heeft om naar de Clomid 100 te gaan. Denk alleen niet dat ik die al krijg. Heb namelijk de laatste keer Clomid50 voor 6mnd meegekregen. Ik heb ook bij de afdeling IVF gelopen om te kijken of mijn eitjes goed groeide en wanneer ik dan moet klussen. Nou wil ik vrijdag ff vragen of ze dat weer willen doen en of ik dan na een paar dagen bloed mag komen prikken om te kijken of ik wel een eisprong heb gehad. Mijn gyn wilde eigenlijk dat ik ovutesten ga doen, maar dat zie ik echt niet zitten. Dat kan een duur geintje worden als je helemaal geen eisprong heb natuurlijk!!! Heb dus zoals je leest genoeg vragen voor een vrijdag en ga ze allemaal ff op papier zetten voor ik het weer vergeet te vragen zoals gewoonlijk!!!

Liefs Patricia

goedemorgen allemaal,
 even snel een bericht van mij want moet zo naar het ziekenhuis bloedprikken,het is de 3e cyclusdag namelijk.
alleen...kan het geen cyclus of menstruatie noemen hoor.
dinsdag ochten voelde ik een hele lichte kramp wat netaan voelbaar was,toen verloor ik letterlijk 2 druppels donkerbruin oud bloed.hele dag met 1 maandverbandje gedaan.
gister,woensdag,weer 1'klont'oud bruin bloed,bijna zwart,en 2 druppels vers bloed die meekwamen met plassen.hele dag ook weer 1 maandverbandje,dat heb ik laten zitten tot vanmorgen en vanmorgen heb ik hem schoon weggegooid..tot nog toe vandaag ook geen bloedverlies.ik vind het vreemd dat ik helemal geen niks verlies..dat hoort toch niet?hoe zou dat nou komen.twijfel nu dus ook of ik bloed moet laten prikken.heb ook helemaal geen buikpijn terwijl ik normaal gezien doodga van de pijn.heb gister ochtend toch een test gedaan want mijn moeder zei misschien ishet wel een innestellingsbloeding.die was negatief.maar ben 2 maanden terug al met dit naar de huisarts geweest.dur f nu niet weer heen.vind het gewoon raar dat mijn menstruatie niet doorzet.mijn eitjes daarentegen zijn wel rijp.van deze maand zowiezo want dat heb ik gezien op de echo.  dus ik moet maar afwachten denk ik tot 7 november..lang hoor.

Hoi meiden,

weer een nieuwe dag!
Ik ben dat wachten zo beu, maar ja, helaas zit er niets anders op
Het is zo vreemd, ik zou bijna naar de gyn willen voor een echo zodat ik weet wat er nu in mijn lichaam afspeelt.
> is m'n baarmoeder schoon?
> is die cyste al weer wat kleiner?
> zijn de blaasjes al groot genoeg?
> heb ik al een eisprong gehad of komt ie er nog aan?
Whaaaaa allemaal vragen waar ik zo graag antwoordt op zou willen hebben!
Ben wel erg blij dat het bloeden vorig weekend is gestopt en we dus weer fijn kunnen klussen.
Hou mijn temp ook weer bij, maar die is helaas nog steeds laag dus kan er eigenlijk wel vanuit gaan dat mijn ei nog niet is geweest.
22 Nov moet ik pas weer terug naar de gyn.
Ik moet dus nog "even" geduld hebben

@Patricia, ik hoop zo voor je dat je morgen goed nieuws krijgt bij de gyn! Ik wil je niet al te veel hoop geven, maar het kan natuurlijk nog steeds, of niet? Alvast veel sterkte morgen, ik zal voor je
@Jane, en? is de streep al duidelijker vandaag? Ik heb ook nog nooit ovutesten gebruikt. Vooral omdat mijn cyclus zo onregelmatig is en ik niet altijd een ei heb gehad. Ik probeer het nu met tempen, maar weet niet of dit altijd even nauwkeurig is?
Veel plezier igg met het klussen! Doen jullie het in deze dagen eigenlijk iedere dag of om de dag? (misschien beetje persoonlijk vraagje )
@Shenandoah, veel succes in het ziekenhuis vandaag! Wanneer krijg je de uitslag? Het is idd wel een beetje vreemd dat je zo weinig bloed verliest? Heb je dat vaker met een ongi? Nog even wachten tot 7 nov dan maar, dan krijg je waarschijnlijk wel duidelijkheid. Heb je verder klachten ofzo die er op kunnen duiden dat je misschien stiekum toch zwanger bent?

Meiden, een fijne dag allemaal!

Liefsss,
Ashley.

hallo.nou heb bloedgeprikt vanmorgen.anderhalf uur kwijt om 1 seconde bloed te prikken.hahaha
@asley,7 november krijg ik de uitslag van het bloed en zaadtest en uitstrijkje en kweekje.dus dan weten we meer.
de laatste 2 a 3 maanden heb ik dit ja,bijna geen bloedverlies maar vorige maand kwam het na 3 dagen wel öp gang"zoals ik het dan altijd noem maar nu is het dus echt helemaal niks.heb geen kramp ook.
maar ben nog steeds moe en soms duizelig en als ik in bed lig dan lig ik altijd op me buik en die voelt dan dikker aan,is onmogelijk nu al maar het lijkt net of ik op een balletje lig.heb ook sinds 2 dagen een zwaar gevoel in me buik.moet wel zeggen dat ik in juli met5 weken een vervroegde miskraam heb gehad.daarna is mijn ,menstruatie niet echt helemaal goed meer geweest.wel perfect op tijd maar haast geen bloedverlies,alleen maar heeel erg oud bloed.heb dat ook gemeld bij de gyn toen ik daar was.maar als het niet door gaat zetten ga ik toch volgende week nog een test doen.alles kan in de natuur.hahaha xxx shen

Hoi Meiden,

Ik hoop dat mijn berichtje door gaat komen. Het forum doet weer eens raar vandaag.

Maar heel goed nieuws hier!!! Ik heb mijn ei 'gevonden'. De ovulatietest had 2 duidelijke rose strepen vanmiddag. Ik kan mijn eisprong nu binnen 24 tot 48 uur verwachten. Ik was deze hele cyclus vrij rustig onder het 'baby-gebeuren', maar ik ben er nu helemaal hyper van.  Ik vind het zo spannend allemaal en kan nu al niet wachten tot volgende week zondag. Eigenlijk moet ik er nog helemaal niet vanuit gaan dat het lukt, dan kan het alleen maar meevallen. Maarja, die gedachte's die kan ik niet stil zetten.
Ashley, ik wil best antwoord geven op je vraag hoor. Geen probleem. Wij doen het nu al een paar dagen om de dag. Ze zeggen dat je dan de beste zaadjes hebt en ze blijven toch 48 uur in leven! Maaaaar vandaag denk ik er toch ff anders over, want als we nu niet klussen is het morgen misschien al wel te laat. Dus vanavond toch nog maar ff er tegen aan,hihi.

Patricia, ik wou je nog veel succes wensen voor morgen bij de gyn!!  Ik hoop dat je meer zekerheid krijgt over de situatie.

Liefs Jane

Hoi Meiden,

Dit is gewoon echt niet leuk meer, ben al een half uur bezig om op het forum te komen. Hij doet wel erg raar hoor. Hij doet niet wat ik wil.

Nou ik moest dus vanmorgen op 8.50 uur bij de gyn zijn. Ik had echt een hele lieve dit keer. We hebben ff mijn dossier doorgenomen en ik moest haar een beetje bij praten. Ze heeft ook mijn templijst bekeken, maar kon daar natuurlijk niks uit opmaken. De echo zag er goed uit. Ze heeft alles wat ze zag uitgelegt. Volgens haar is er wel een eisprong geweest. Ook had ik mooi dik slijm en mijn eierstokken waren ook goed. Ze kan me niet vertellen of ik ja of nee zwanger (ze twijfelde) ben en daarom heb ik bloed moeten laten prikken. Vanmiddag laat word ik gebeld over de uitslag. Als de uitslag negatief is kan ik vanavond al bginnen met Duphaston. Als er een verhoogde HCG is dan moet ik een maandag weer bloedprikken. Mocht ik dus niet zwanger zijn dan gaat ze me weer beter in de gaten houden en worden er weer echo's gemaakt om te kijken hoe mijn eitjes groeien. Het blijft dus nog ff spannend. Hoop dat de dag gauw om is en ik de uitslag weet.

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan