Ziekenhuis

Nou ik heb net de uitslag gekregen en ik ben NIET zwanger. Ik kan wel huilen. Had er wel op gerekent hoor dat ik niet zwanger zou zijn, maar het is echt kut om het dan ook te horen. We gaan dus naar ronde 12. Vanavond begin ik met Duphaston en dan ff afwachten wanneer ik ongi word. Ik baal echt heel erg.
Mijn vriend komt net thuis uit zijn werk en baalt er ook wel een beetje van, hij dacht dat het deze keer raak was. Ben wel blij dat het er goed uitzag allemaal van binnen. Word nu ook weer wat beter begeleid en daar ben ik ook wel blij mee. Vertel het verder aan niemand, wil er niet zovel druk meer op leggen. Heb vanmiddag tegen mijn beste vriendin gezegt dat als de test negatief zou zijn   dat we er dan mee stoppen en het op zijn beloop laten. Gaan we natuurlijk niet echt doen, we gaan er gewoon tegenaan en hopen maar dat het volgende maand raak is.

Liefs Patricia

hoi girls,

alles goed daar met jullie?met mij mwwahh...vanmorgen zijn mijn rode duivels wel gekomen,en heftig ook.heb al de hele dag heeeel veel kramp.ben aan een kant wel blij want anders blijf ik maar met vragen zitten waarom het niet komt.
@jane,hebben jullie al geklust?haha ik hoop voor je dat het nu lukt allemaal.al die ellende die men maar moet meemaken om kindjes te krijgen.en degene die ze niet wil krijgt ze wel.het is oneerlijk soms.
@patricia,ik schrok net wel toen ik las dat je niet zwanger was.had echt wel verwacht dat het raak zou zijn hoor.maar waarom wordt je dan niet ongesteld.ik begrijp dat niet.het blijft toch niet zomaar weg?
over 2 weken kunnen wij ook weer beginnen met klussen.op de dag dat we naar het ziekenhuis moeten voor de uitslag van alles.
dat is dan weer mazzel voor mij want mijn eisprong komt wel op tijd en is ook goed van formaat enzo..vind het zo vervelend voor jullie allemaal dat jullie al die hormonen moetn slikken om de eitjes te rijpen en dan maar afwachten of die medicijnen wel wat doen.
maar ik duim voor ieder van jullie dat het lukkken gaat en snel ook!!1
xxx shenandoah

Ooooohhhhh,  ik word helemaal gek van het forum!!!!!! Ik hoop dat het  nu eindelijk lukt om  een berichtje te plaatsen.

Patricia, wat een kl*te uitslag zeg. Elke keer weer dat hopen en denken dat je zwanger bent. En dan toch weer aan de medicijnen, echt balen meid!! Het is wel een voordeel dat ze je nu beter in de gaten gaan houden. Dan weet je tenminste wat er allemaal in je lijf gebeurt. En of je cyclus goed verloopt.
Hoeveel dagen moet je de Duphoston slikken en als je weer ongie bent wanneer moet je dan terug voor de echo? Wat ik trouwens niet helemaal snap is, hoe het kan dat je wel een eisprong hebt gehad maar dat je dan niet ongesteld word?!

Shen, balen dat die rot duivels weer gearriveerd zijn!! Moet je deze week naar het ziekenhuis of is dat pas de week erop?

Ashley, hoe is het met je? Is alles weer een beetje rustig in je buik?

Kyra, al last van de eerste zwangerschapskwaaltjes? Of heb je nog geluk en nergens last van.

Flora, Ben je al terug van je vakantie? En hoe staat het er mee?

Nou, zelf zit de klusweek er weer op en nu is het afwachten. Ik denk dat ik volgende week zondag mijn NOD heb en ben nu al zo ontzettend nieuwsgierig. Ik vind het helemaal spannend. De vorige ronde was ik meer bezig met het feit of ik een eisprong zou krijgen, en dus een kans. Maar nu ben ik al een paar dagen helemaal in spanning of ik zwanger zou zijn. Maar het is nog ff geduld hebben. Daar zijn we ondertussen wel in getraind, haha.

Dames ik wens jullie nog een fijne zondag!!

Liefs Jane

Hoi Jane,

De Duphaston moet ik 10 dagen slikken en dan als ik ongi ben moet ik het ziekenhuis bellen voor een echo. Ik denk dat ik dan op dag 10 mijn 1ste echo krijg en dan steeds een paar dagen er tussen net zolang tot mijn eitjes op springen staan. Dat snapte ik eigenlijk ook niet,waarom ik niet ongi word terwijl ik wel een eisprong heb gehad. Vind het idd wel een prettig idee dat ze me weer goed in de gaten gaan houden.

Zo dus je klusweek zit erop. Spannend hoor!!! Ik ga voor je duimen.!!!!

Liefs Patricia

Hey meiden,

hoe was jullie weekend?
Ik wordt helemaal crazy van het forum!!!

@Patricia, ohhhh meid, balen zeg! Ook ik was er eigenlijk van overtuigd dat het raak was bij jullie ... Nu maar hopen dat de Duphaston snel z'n werk doet en dat je weer kan beginnen aan de volgende ronde!

@Jane, en ja hoor ... het wachten kan weer beginnen  Ik zal voor je duimen dat het dit keer toch echt raak is!

@Shenandoah, nog even volhouden tot de 7e meid. Zou fijn zijn als je dan goed nieuws krijgt!

Met mij gaat het nog steeds niet zoals het moet?! Denk dat ik er nu een buikgriepje ofzo heb bijgekregen  Heb behoorlijke buikkrampen (hoger dan met die cyste, volgens mij bij de darmen) en mijn ontlasting is niet normaal. Voel me verder niet ziek ofzo het rommelt alleen in mijn buik.
Moet eerlijk toegeven dat het me wel weer een tikkeltje onzeker maakt  Zou het ergens mee te maken hebben? Is het allemaal wel in orde in mijn buik?
Ik kijk het nog even aan deze week, wil niet weer aan de bel trekken als er niets "ernstigs" is dat niet kan wachten tot 22 nov.
Zat ook al te denken om eventueel naar de huisarts te bellen? Maar ja, die moet ik dan waarschijnlijk m'n hele geschiedenis van de afgelopen periode bij de gyn vertellen en zou hij dan niet gaan zeggen dat ik beter daar heen kan gaan?
Ben ook nog eens zo benieuwd of ik mijn ei al heb gehad? Afgelopen week hebben we wel geklust, maar nu met die buikkrampen zie ik het niet zitten  
Zoiezo ben ik benieuwd of ik uberhaubt een ei ga krijgen voor de 22e? En (als het niet raak is) de bijbehorende ongi.

@Jane en Patricia, ik weet niet precies hoe het zit, maar volgens mijn gyn kun je inderdaad gewoon ongi worden terwijl je geen ei hebt gehad. Zij zei zelfs dat er vrouwen zijn die een zeer regelmatige cyclus hebben, maar dan zonder een eisprong?! Ik heb een zeer onregelmatige cyclus  (zonder de clomid) en niet altijd  een ei en ook ik werd wel vanzelf ongi!

Nou, weer genoeg achter die pc gezeten voor vanmorgen
Ik ga eerst maar eens de hond uitlaten en dan wat in huis doen.
Fijne dag allemaal!

Liefsss,
Ashley.

Oepsie

Jane en Patricia, ik zie nu ineens dat ik het andersom heb gelezen/gedacht over een eisprong en ongi worden!
Ik had het in mijn berichtje over GEEN ei en WEL een ongi en jullie over WEL een ei en GEEN ongi ...
Foutje bedankt
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat nu kan?
Je zou toch denken dat als je een ei hebt gehad je daardoor dus ook ongi zou moeten worden? (tenzij je natuurlijk zwanger bent)

Hoi meiden

Ik had van het weekend een heel bericht getypt maar werd van het forum gegooid. Dus nu even snel een kort berichtje. Wij hebben een super vakantie gehad. Veel geklust (op de vruchtbare dagen). Nu wachten op mn vermoedelijke nod.

Hoe is het met iedereen. Las allemaal vervelende berichten. Het wordt echt tijd dat een van ons een positief bericht krijgt!!!

groetjes  Flora

Hoi Meiden,

Het is stil hier, we stonden onderaan pagina 2. Haal hem dus ff weer omhoog.
Hoe is het met jullie??????
Hier nog steeds geen rd's, maar moet nog 4 dagen mijn medicijnen slikken. Denk dat ik een maandag ongi moet worden. Dat hoop ik in ieder geval, want ik wil door naar de volgende ronde. Dit wachten vind ik helemaal niks.

@Flora, Ook weer terug van vakantie. Wanneer is je NOD???

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan