Ziekenhuis

Hoi meiden

Alles goed met iedereen?

@Patricia: het is dus nog steeds wachten voor jou vervelend zeg. Wat duurt wachten toch lang he!

Met mij gaat het prima. Ik ben in afwachting van mn NOD. Deze zou (bij een cyclus van 28 dagen op 11 november moeten zijn. Ik heb allleen geen idee hoe mijn cyclus eruit gaat zien aangezien ik nog niet 1 keer ongi (behalve dan door de primolut)  ben geweest na de pil. Dus ik wacht rustig af. Ik zou het zelfs niet zo heel erg vinden als ik ongi wer (liever niet natuurlijk), maar dan weet ik in ieder geval dat mijn lichaam werkt.

groetjes Flora

hey meiden,

Het is inderdaad rustig hier, maar ik geloof dat iedereen aan het (af)wachten is tot er iets gebeurt. Bij mij  is het nog steeds afwachten. Ik voel nog steeds helemaal niets aan mijn lijf. Dus het kan nog alle kanten op. Als ik naar mijn vorige cyclus kijk en er van uitga dat er weer zo'n korte periode tussen mijn ei en mijn nod zit, dan kan ik zondag gaan testen. Nou maar hopen dat die duivels wegblijven!!

Hoe is het met jullie?

Liefs Jane

Goede morgen allemaal,

hier is het idd afwachten geblazen  zit niets anders op.
Gister de hele dag een ongigevoel gehad, maar dat is nu weer weg.
Wij zijn er dit weekend niet, dus ik zal na het weekend pas weer op het forum kunnen kijken.

@Jane, zal voor je duimen en aan je denken zondag!

Allemaal alvast een fijn weekend

Liefsss,
Ashley.

Goeiemorgen meiden,

Ik heb vanochtend getest en hij was helaas negatief. Maar het goede nieuws is dat mijn temp nog steeds hoog is en er (nog) geen rd zijn. Dus er is nog alle kans. Ik voel eigenlijk helemaal niets geks aan mijn lijf. Geen naderende ongie verschijnselen, maar ook niks wat op een zwangerschap lijkt. Ik zal dus nog ff geduld moeten hebben.

Hoe is het bij jullie?
Patricia, heb je je duphaston tabletten er al bijna doorheen of ben je al ongie?

Voor de andere zal ik duimen dat het wachten niet te lang duurt!!!

Liefs Jane

Hoi meiden,

hoe is het met jullie? Iedereen een fijn weekend gehad?
Bij mij is (denk ik) zondag mijn ongi begonnen.
Zaterdag een beetje bruin bloedverlies en vanaf zondag wat rood bloed.
Het is nog niet veel en heb ook nog niet echt een ongi-gevoel, maar ik ga er maar vanuit dat dit wel een ongi is.
Op zich zou dit wel mooi uitkomen met oog op mijn gynbezoek de 22e.
Dan zou ik (als het goed is) net mijn vruchtbare dagen achter de rug moeten hebben of er precies in moeten zitten!
Hoewel ik wel wist dat deze ronde de kans wel heel erg klein was was het toch weer een teleurstelling

@ Jane, en? is de ongi al gearriveerd? Ik duim nog steeds voor je hoor  want als die rode duivels er nog niet zijn kan het nog alle kanten op!

Fijne dag allemaal

Liefsss,
Ashley.

Hey Ashley,

Wat jammer dat de rode duivels er weer zijn. Je hoopt er stiekem toch op dat ze weg blijven.
Hier is nog niets te bekennen. Mijn temp is nog steeds hoog, dus ik heb nog steeds kans. Alleen dat wachten dat valt niet mee. Gelukkig moet ik van de week wat extra werken, dan heb  ik wat afleiding.

Liefs Jane

Hoi meiden

@Ashley: balen joh dat je ongi bent geworden, succes met devolgende ronde

@Jane: is er al nieuwes?

@Patricia: hebben de medicijnen hun werk al gedaan?

Ik zit nog in de wacht. Heb allerlei klachten maar heb geen idee of die met naderende ongi of met evt zwangerschap te maken hebben. (je lichaam kan je zo voor de gek houden) maar ja ik wacht rustig af.

groetjes Flora

Hey meiden!!

Ik heb hier voorzichtig goed nieuws!!!! Ik denk dat ik zwanger ben!!!!!!!!!!!
Vanmorgen heb ik weer een test gedaan en er kwam een heel vaag lijntje tevoorschijn.En ze zeggen een streep is een streep, maar ik geloof het pas als er 2 dikke lijnen staan. Vanmiddag ga ik nog 2 nieuwe testen kopen en deze ga ik denk ik donderdag doen.
Aan mijn lijf voel ik ook niets, dus ik vind het allemaal een beetje onwerkelijk. Ik moet alleen wat vaker naar het toilet, maar dat is alles.
Ik hou jullie op de hoogte!!!

Hoe is het verder met jullie?

Liefs een hele blije Jane.

Terug
Bovenaan