Ziekenhuis

O Jane wat spannend. Ze zeggen het wel he een streep is een streep!!! Ga nog ff door met duimen voor je. Zelf denk ik dan dat het wel goed zit hoor, ondanks dat je een licht 2de streepje heb. Nou we horen het wel.

De Duphaston tabletten zijn op. Heb een zondag avond de laatste in genomen, maar nog gen ongi hier. Hopelijk morgen!!!

Liefs Patricia

Hoi meiden

@Jane: wat een geweldig nieuws, een streep is gewoon een streep!!! Ze verschijnen niet uit het niets.

@Patricia: vervelend dat je zo lang op de rd's moet wachten. Je wilt toch zo snel mogelijk aan een nieuwe ronde beginnen.

Ik zit nog in de wacht. Heb vandaag een test gekocht. Mn NOD is in principe zondag maar ik voel echt van alles wat ik nooit eerder heb gevoeld (pijnlijke borsten / buik en misselijk) maar mn lijf kan me ook erg voor de gek houden!!

groetjes Flora

hoi people,

@jane,dat zou echt geweldig zijn voor je!!ik duim voor je.
@flora,hopelijk is het bij jou ook raak.je symptomen zeggen genoeg.wanneer ga je testen?
@patricia,nu nog geen rode duivels?hoe kan dat nou dat ze zolang weg blijven?ben je stiekum niet evengoed zwanger of is er een echo gemaakt?

morgenmoet ik naar het ziekenhuis voor de uitslagen van kweekjes e.d
Hopelijk komt er niks uit en is alles gewoon goed.
mijn temp.is vrij laag dus volgens mij komt mijn eisprong morgen ook.staat al 2 dagen op 36,6.das vrij laag voor mij dus denk dat ie er aan komt.we zijn al 2 dagen aan het   klussen.hahaha
ik laat jullie weten wat het ziekenhuis heeft gezegd..

xxx
shenandoah

Hoi Meiden,

Nou hier nog steeds geen ongi hoor, word er echt gek van. Wachten duurt wel erg lang.
Stiekum denk ik wel van misschien hebben ze te vroeg bloed geprikt en ben ik wel zwanger. Kan natuurlijk helemaal niet, ze hebben toen ook een echo gemaakt. Vind het zo raar dat mijn
ongi er nog niet is, normaal had het er al geweest met de medicijnen. Nog maar een paar daagjes geduld en als het er dan nog niet is dan bel ik ff de gyn op.

@shenandoah, succes met klussen
@flora, spannend hoor, nog een paar daagjes voor je NOD. Ga voor je duimen hoor.
@Jane hoe is het met jou????? Alles goed???

Liefs Patricia

Hey meiden,

Hoe is het met jullie?
Shen, hoe waren alle uitslagen? Ik hoop dat je positief nieuws hebt gekregen vandaag!!!
Flora, Ik ga heel hard duimen voor jou, dat je van het weekend positief test!!
Patricia, wat ontzettend balen dat die rode duivels weg blijven. Altijd komen ze als het niet moet en juist nu komt het maar niet. Balen hoor!

Zelf begin ik stiekem toch wel te geloven dat ik zwanger ben. Ik heb vanochtend (weer) een test gedaan en er komt een heel vaag streepje te staan. Nu wil ik zaterdag pas weer testen. Dan ga ik er vanuit dat ik genoeg hcg in mijn lijf heb om dan 2 vette strepen te krijgen.
Ik heb al wel in het ziekenhuis een afspraak gemaakt voor de 1e echo. En ik mag 20 november al komen. Dat is al over 2 weken!!!!!!! Echt super spannend.

Dames nog een fijne avond!!

Liefs Jane

Jane ik hoop het zo voor je. Wel snel dat je kan komen, over 2 weken al.

Nou ik ben dus nog steeds niet ongi en heb vanmorgen de gyn ff gebeld. Normaal had ik een dinsdag of gister al ongi moeten zijn met die medicijnen. Nou de gyn zei dat ik tot na het weekend moest wachten en als de ongi er dan nog niet is moet ik maandag een test gaan doen en als die negatief is dan moet ik een afspraak maken voor een inwendige echo.
Heb natuurlijk gezegt dat ik niet zwanger kan zijn (helaas), heb vorige week een inwendige echo gehad en bloed laten prikken. De gyn zei alles kan tot het tegendeel is bewezen. Heb dus weer een heeeeeel klein beetje hoop!!!

Liefs Patricia

Hehe!!! Ik ben vanmorgen eindelijk ongi geworden. Ben echt nog nooit zo blij geweest met die stomme RD's. Gisteravond kreeg ik ineens spierpijn in mijn been, maar dacht niet aan ongi worden maar dat het kwam van het staan en vele lopen. We gaan dus door naar ronde 12. Zondag begin ik weer met Clomid en maandag bel ik ff naar de gyn voor een afspraak om te kijken of mijn eitjes goed rijpen. Hoop zo dat dit mijn laatste ronde is. Zou het erg leuk en fijn  vinden als ik nog voor de kerst zwanger zou worden.

@Jane, Hoe is het??? Heb je al 2 duidelijke strepen???? Hoop het zo!!!!!!!!!!!!!!!
Ons wel op de hoogte houden he???
@En de rest hoe is het met jullie?????

Liefs Patricia

Lieve meiden,

Ik geloof nu toch echt dat ik zwanger ben!!!!!!!! Vanmorgen weer getest en 2 duidelijke strepen te zien!!!! Ik vind het zo onwerkelijk. Je bent de hele tijd maar bezig met het krijgen van een goede eisprong en zwanger worden en dan ben je "opeens"echt zwanger. Dat is zo raar, ik kan nog nog steeds niet echt geloven.
Vanavond gaan we het tegen mijn schoonouders vertellen en morgen tegen mijn ouders. Verder willen we het nog even stil houden tot ik de 20e mijn echo heb gehad. Dan zal ik op 6 weken zitten, dat is misschien nog wel vroeg maar ik kan het wel van de daken schreeuwen!! En wie zegt dat als ik tot de 10 weken wacht, ik met de 12 weken geen miskraam kan krijgen.
Hoe staat het er bij jullie bij?

Patricia, wat fijn dat je ongesteld bent geworden. Dan kun je tenminste weer verder. En ook fijn dat je deze ronde beter in de gaten word gehouden.
Ashley, heb jij nog nieuws of zit je op het wachtbankje?
Flora, heb je al getest of ga je wachten tot morgen!?
Shen, hoe waren de uitslagen van het ziekenhuis? Ik ben benieuwt.

Meiden, nog een heel fijn weekend en ik hou jullie op de hoogte!!!

Liefs Jane

Terug
Bovenaan