Ziekenhuis

@Jane GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ga er lekker van genieten!!!!!!!!!

Toen ik van Lisa zwanger was heb ik het ook gelijk verteld hoor, kon het echt niet voor me houden tot na de 12 weken. Kon het toen ook wel van de daken schreeuwen en heb dat ook wel gedaan. Voor iemand wat kon vragen had ik het al gezegt. Geniet er maar lekker van, voor je het weet zijn de 9mnd voorbij!!!
Je blijft toch nog wel hier he. Wil wel weten hoe het met je gaat en met de zwangerschap natuurlijk!!!!

Liefs Patricia

Hoi meiden

@Patricia: super dat de RD's zijn gekomen, kan je eindelijk verder!!

@ Jane: nogmaals gefeliciteerd! Ik heb je glitters gevangen!

Bij mij nog geen ongi. Ik voel vanalles maar ja wacht maar rustig af. Ik ga maandag os dinsdag testen als er nog geen RD's zijn. Echt spannend. We gaan vanavond lekker uit eten !

groetjes Flora

Hoi meiden,

allereerst natuurlijk GEFELICITEERD JANE !!! Wat goed meid, ik vind het zo leuk voor je!!! Geniet er maar fijn van

Hier gaat alles nog steeds hetzelfde. Verlies nog wat bloed, dus ongi is nog niet voorbij.
Ik heb via het internet ovulatietesten gekocht  wie weet gaan we er wat aan hebben???
Nog 12 dagen tot ik weer naar de gyn moet.
Waarschijnlijk wel een goed moment in m'n cyclus, want zit dan hopelijk net voor mijn ei!

@ Patricia, eindelijk dan toch die duivels gekomen. Toch een beetje een dubbel gevoel zeker? Blij dat die duivels er zijn, maar toch ook weer niet natuurlijk ...

Fijne zondag (morgen) allemaal!

Liefsss,
Ashley.

Hoi meiden

Hier nog steeds geen RD's, het wordt nu echt spannend !!!!!!!!

groetjes Flora

hoi people..
hier even een bericht van mij..
@jane,GEFELICITEERD!!!!super leuk voor je zeg!!wat zeiden je ouders en schoonouders?waren zeker wel dolblij?
@patricia,klinkt raar maar ben aan 1 kant blij voor je dat de RD er nu zijn.dan heb je tenminste weer iets meer zeker heid ,maar aan de andere kant,de hoop is deze keer weer vervlogen.
@flora,wanneer hadden jou RD duivels moeten komen?hoop voor je dat ze wegblijven.

nou ben woensdag dus in het ziekenhuis geweest.zaad en hormoonhuishouding en bloed,alles was goed.daar ben ik blij om.ze heeft weer een echo gemaakt en zag dat mijn eiblaasje al 17 mm was.dus zei de dokter donderdag of vrijdag moet ie wel springen.maar......nou komt het....ik heb niks gevoeld,temp bleef en blijft laag,en ovulatietest geeft niks aan.dus vraag me af of het ook mogelijk is dat ie gewoon niet springt,al is het blaasje groot.gistermiddag nog getest en test gaf niks aan maar kreeg savonds wel enorme pijn in me buik,met name rechts,precies aan de kant waar het eiblaasje zit,want links wat niet ontwikkeld deze keer.
dus ik wacht maar af.vind het raar dat me temp wel laag blijft.blijft continu op 36,6 staan,gaat niet hoger.

heb net nog getest maar me ovulatietest geeft weer niks aan.dus ik weet nu niet of ik een eisprong heb gehad.we zullen zien wat de temperatuur doet.haha
zo mensen,weer even een bericht van mij.
jullie horen weer van me!

xxxx shen

@Shen: fijn dat de uitslagen in het ziekenhuis goed waren. Wel vreemd dat de ovulatietesten niks aangaven. Maar als je zelf wel het gevoel hebt gehda dat je een eisprong hebt gehad dan is dat toch ook een goed teken.

Mijn NOD was vandaag denk ik. Aangezien dit de eerste ronde clomid is weet ik het nog niet precies. Ik denk echter mijn eisprong gevoeld te hebben en op basis daarvan was mn NOD gister of vandaag. Tot op heden nog geen RD's dus spannend!!
Ik wil dinsdag of woensdag gaan testen.

groetjes Flora

hoi flora,

ik duim voor je dat je geen RD krijgt en positief test dinsdag of woensdag dan.laat je het weten?
ik heb niks gevoeld.alleen gisteravond veel pijn maar denk niet dat dat een eisprong was.maar normaal gesproken voel ik ook geen eisprong.dus we wachten gewoon af.22 november moeten mijn RD komen dus we wachten.haha
xxxx shen

@Flora, Ga duimen dat de RD's weg blijven en dat je positief gaat testen!!!! Hou je ons op de hoogte.

Nou ik ben echt mega ongi echt niet normaal. Heb ik anders nooit geen last van, maar nu. Ik loop gewoon leegbah bah bah!!!! Heb ook erg last van mijn buik en durf me eigen amper te bewegen. Vanavond begin ik met de clomid en morgen moet ik ff bellen voor een afspraak bij de gyn voor inwenidge echo op dag 10. Hopelijk heb ik dan mooie grote eitjes en kunnen we gaan klussen.

Liefs Patricia

ps. Jane ben je al een beetje gewend dat je zwanger bent of is het nog erg onwerkelijk. Wel gaan genieten he!!! En ons op de hoogte houden!!!

Terug
Bovenaan