A
Anoniem
Guest
@ lot, fijn dat je weer wat vragen hebt kunnen stellen en dat jullie er nu mee aan de slag kunnen. Op de één of andere manier (dat is tenminste bij mij zo ) geeft het een "veilig" gevoel als je zo goed in de gaten gehouden wordt d.m.v. echo en bloedonderzoek e.d.!
Ik denk dat ik gister voor het eerst mijn ei heb gevoeld!
s'Ochtends tijdens het wandelen met de hond kreeg ik ineens een enorme drukkende pijn van binnen. Het was anders dan een ongipijn, veel intenser en dit hield even aan en is die ochtend nog een aantal keer teruggekomen.
Verder de hele dag een wat drukkend gevoel achter de schaamstreek.
Wat denken jullie? Kan dit idd mijn ei geweest zijn?
In principe kan het wel kloppen met wat we tijdens mijn gynbezoek gezien hebben. Ik zou vlak voor mijn ei zitten...
Toch gaan we voor de zekerheid deze week nog om de dag klussen, want je weet het maar nooit
Als het echt mijn ei is geweest dan zou ik deze maand voor het eerst sinds een jaar een cyclus hebben van rond de 28 dagen!
Iedereen een hele fijne dag vandaag
Liefs xxx,
Ashley.
Ik denk dat ik gister voor het eerst mijn ei heb gevoeld!
s'Ochtends tijdens het wandelen met de hond kreeg ik ineens een enorme drukkende pijn van binnen. Het was anders dan een ongipijn, veel intenser en dit hield even aan en is die ochtend nog een aantal keer teruggekomen.
Verder de hele dag een wat drukkend gevoel achter de schaamstreek.
Wat denken jullie? Kan dit idd mijn ei geweest zijn?
In principe kan het wel kloppen met wat we tijdens mijn gynbezoek gezien hebben. Ik zou vlak voor mijn ei zitten...
Toch gaan we voor de zekerheid deze week nog om de dag klussen, want je weet het maar nooit
Als het echt mijn ei is geweest dan zou ik deze maand voor het eerst sinds een jaar een cyclus hebben van rond de 28 dagen!
Iedereen een hele fijne dag vandaag
Liefs xxx,
Ashley.