quote: Madonna43 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-07-2006 18:30:11&apos

);
Met veel interesse lees ik hier de reacties van wat oudere moeders.
Zelf ben ik 43 en moeder van grotere kids.
Toch willen mijn man ( 33) en ik samen graag een kindje.
We hebben daarover al veel kritiek gekregen.
Ik voel mezelf echt geen oude vrouw, laat staan een oude moeder.
Ben me bewust van de risico's.
Vorige week is de Mirena spiraal verwijderd.
De huisarts wees me erop dat ik wel eens in de overgang kon zijn ( was al 3,5 jaar niet meer ongesteld geweest vanwege de Mirena)
Dus tot mijn grote verbazing kwam gister spontaan een menstruatie.
Best wel positief er dus over, hoewel het natuurlijk niets zegt over de vruchtbaarheid.
Momenteel kan ik niets anders dan maar denken over kinderen.
Hoewel er genoeg mensen met ontnuchterende kritiek, blijven mijn gedachten lekker van mezelf.
Hallo Madonna,
ik ben 44 en al sinds vorig jaar juli zijn we bezig om zwanger te worden (nog)niet geluktben bij de huisarts en gynaecoloog geweest maar daar zijn we niet verder gekomen dan een spermaonderzoek dat was gelukkig vanwege mijn leeftijd willen de artsen hier in het noorden niets meer voor mij doenmaar we geven de moed niet op.Heb 2 zoons van 17&14jaar wat destijds ook al gynaecologenwerk was.
Mijn menstruatie verloopt prima,nu ben ik afgelopen maandag met een ovulatietest begonnen om te zien of ik nog wel vruchtbaar ben......en jawel hoor vanmorgen verscheen er een lachend gezichtje op het schermpje....mijn vruchtbare dag dus!!!
Dus vandaag en morgen oefenen geblazenBen er erg blij mee want ik had niet verwacht nog vruchtbaar te zijn.Toch voel ik iedere maand ongeveer de zelfde tijd links of rechts steken in mijn buik en heb dan veel melkwitte afscheiding,de 10de na de eerste dag van mijn menstruatie,goed op je lichaam letten dus!! Probeer de ovulatietest ook maar!! En van de kritiek die jullie krijgen .....niets van aan trekken het is jullie leven,natuurlijk weten we zelf ook wel dat we tot een risicogroep behoren maar daar zijn tegenwoordig prima onderzoeken voor,dus ik zou zeggen GA ER VOOR!!!
Veel suc6 en ik wens jullie alle goeds
Groetjes Roja
uit Groningen