A
Anoniem
Guest
heey jonge dames, ook hier een moeder van 37 die in december haar vierde kindje zal gaan verwachten, een forum met oudere jongeren onder ons, is altijd wel leuk.
ik heb drie zonen, van 18-12-en 10, heb tevens drie friese paarden, en je raad het al drie honden, een rotweiler, boerenfox, en kruising herder- bennersenner.
ik werk 20 uur in de week, en de rest werk ik thuis.....
voor mijn partner is de aankomende baby in spe, zijn eerste kindje, dus reuze spannend.
Wij wonen in het mooi friesland
onlangs hebben we alle trajecten omtrent de risico, gescreend, bloedtest, nekplooimeting, en screeningsecho, alles ziet er super goed uit.
ik ben nu 21 weken zwanger, en ben gelukkig van de kwaaltjes van misselijkheid af, brrr
wel ben ik tonnetje rond, dat is wat minder, ik ben onder controle bij een gyn.
en ben dus in het luxe bezit dat ik iedere maand een foto mee krijg van de kleine, zo wordt het boekje al snel vol.
nou kleine voorstelling, als je nog meer wil weten hoor ik het wel
gr alice
ik heb drie zonen, van 18-12-en 10, heb tevens drie friese paarden, en je raad het al drie honden, een rotweiler, boerenfox, en kruising herder- bennersenner.
ik werk 20 uur in de week, en de rest werk ik thuis.....
voor mijn partner is de aankomende baby in spe, zijn eerste kindje, dus reuze spannend.
Wij wonen in het mooi friesland
onlangs hebben we alle trajecten omtrent de risico, gescreend, bloedtest, nekplooimeting, en screeningsecho, alles ziet er super goed uit.
ik ben nu 21 weken zwanger, en ben gelukkig van de kwaaltjes van misselijkheid af, brrr
wel ben ik tonnetje rond, dat is wat minder, ik ben onder controle bij een gyn.
en ben dus in het luxe bezit dat ik iedere maand een foto mee krijg van de kleine, zo wordt het boekje al snel vol.
nou kleine voorstelling, als je nog meer wil weten hoor ik het wel
gr alice