zijn er ook vrouwen van boven de 35?

Hallo Sharon 197,

Wat naar voor je zeg! Ik vind het ook moeilijk om je wijsheid te geven.
Ik hoop dat het blijf zitten bij je en dat het geen miskraam wordt. Bij
mijn eerste (12 jaar geleden) had ik ook bloedverlies en buikkrampen en
omdat ik eerder een buitenbaarmoederzwangerschap had gehad was ik toch
best bang dat het weer zou gaan gebeuren, maar gelukikig was er
achteraf niks aan de hand. Nu ben ik bijna 8 weken zwanger van mijn 2e
en heb wel af en toe hevigekrampen, maar tot nog toe geen bloedverlies.
Nog een vraagje! Had je het al aan je dochter verteld dat je zwanger
was of nog niet? Ik begreep dat niet zo goed uit de jou verhaal. Mijn
zoon weet nog van niks. Ik wil echt wachten tot ik 3 maanden verder
ben. Ik wil hem geen verdriet doen als het mis gaat bijv. Het is best
moeilijk, want ik wil het hem zo graag vertellen. Maar ja.......ik moet
nog ffen volhouden.

Leuk dat ik meer verhalen lees van moeders die al een ouder kind hebben en nu voor de 2e gaan. De 2e leg zoals ze zeggen.

Groetjes

Hallo allemaal,

Ik ben vanaf vandaag nieuw op dit forum, ben niet zo'n heel actieve lezer, maar vind het toch leuk om af en toe de verhalen van jullie te lezen.
Ik ben moeder van een zoontje van bijna 3,5. Ik ben nu 41 (dec 42) en nu zwanger van mijn 2e kindje. Het mocht in het begin niet helemaal lukken. Maar we hebben nu een klein helpend handje gehad van de medische wereld.
Ik had mezelf een deadline gegeven om zwanger te raken en dat was eind dit jaar.
We hebben toen toch maar besloten om het ziekenhuis erbij te halen. Wat ik eigenlijk nooit wilde, maar de wens van een 2e kindje was toch groter.
We zouden gaan beginnen met IUI, hormonen spuiten hoorde daar ook bij, ook dat wilde ik niet. Maar weer was de wens van een 2e groter. We zouden in augustus beginnen. In de week dat we met de behandeling zouden beginnen gingen we net een weekje weg. Dus geen spuiten, de rest van de behandeling zouden we daarna gewoon oppakken.
We hadden heel veel geluk, na de 1e IUI behandeling zonder hormonen ben ik zwanger geraakt. Ik ben nu bijna 13 weken zwanger en voel nu kiplekker, nergens last van. Hoezo te oud om zwanger te zijn?
Ook ik wil iedereen een hart onder de riem steken die bezig is om zwanger te raken. Hou nog even vol en geef niet te snel op. Ook voor ons 'oudjes' is het nog absoluut mogelijk.

Heel veel groetjes

Smeel

Hallo allemaal,

Ik wil mij even voorstellen. Ik ben een jonge dame ( haha ) van 38 jaar. Ik heb twee lieve kinderen een jongen van bijna 10 jaar ( uit een eerder huwelijk ) En een schitterend meisje van 3 jaar.

Eneeee we gaan er weer voor !! Natuurlijk heb ik mijn twijfels.. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap suiker gehad en dat is geen pretje. Maar ik heb wel genoten.

Hoop nog vaak een berichtje neer te zetten

gr jodien

quote: engel35 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-10-2006 13:54:43'));

hallo allemaal.

ik ben hier nieuw en heb wat zitten lezen hier.
ik ben zelf 35 en heb 3kinderen en een hele lieve vriend
voor een half jaar terug heb ik mijn sterilisatie terug gedraaid omdat ik samen met mijn vriend er heel goed heb over gehad dat wij samen een kindje willen maar we zijn al een half jaar bezig en iedere maand is het weer een teleurstelling en voor mij is het heel frustreerend omdat ik al 35 ben volgende maand moet ik weer een afspraak maken bij de gynecoloog om mijn eilijders door te laten spoelen maar daar zie ik heel erg tegen op omdat het zonder verdoving gaat en ik niet weet wat er verder mij te wachten staat maar ik moet het maar weer afwachten.
heeft iemand dit misschien meegemaakt wilt diegene het met mij delen hoe het in zijn werking gaat het doorspoelen van eilijders ik hoor het wel

Ik weet niet of je al bent geweest maar ik heb dat ook bij mijn eerste zwangerschap gehad... Heb het ondergaan en de volgende maand was ik zwanger..

succes !!

hoi Jodien

welkom op het forum. Ook ik ben een jonge dame van 38.En wij gaan voor ons eerste kindje.Spannend is het zeker
groetjes Indy

quote: indy91 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-10-2006 07:51:13'));

hoi Jodien

welkom op het forum. Ook ik ben een jonge dame van 38.En wij gaan voor ons eerste kindje.Spannend is het zeker
groetjes Indy

Hoi Indy,

Dat is zeker heeeel erg spannend. Vooral de eerste! Hoop dat het snel lukt.

groetjes Jodien

Hoi,

Na bijna 9 weken zwanger te zijn is gisteren geconstateerd dat het
niet goed ontwikkeld is en geen hartactie meer is. Een miskraam dus!
We gingen gewoon voor een termijnecho en waren niet van dit bewust.
Wel had ik een klein beetje bloedverlies, maar dat had ik bij mijn 1e ook met krampen. Toen is het wel goed gegaan. Nu had ik nergens pijn of krampen en denk je
dat het ook goed zit. Niet dus! Nu moet ik wachten tot het loskomt en de
natuur z'n werk doet. Wat ik nu voel is met geen pen te beschrijven.
Het is toch je kindje en zo van jezelf en je man ook al is het nog
zo klein. Het was zo welkom en gewenst en nu is het er niet meer en  
moeten we  het laten gaan.

Lynn

hoi Lynne

Wat erg voor jullie het is inderdaad met geen pen te beschrijven , en ik weet ook niet wat ik er op moet zeggen maar ik wou toch even op jou bericht reageren. Het is zo erg want zoals je al zei het was zo welkom.
groetjes Indy

Terug
Bovenaan