quote: smeel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-10-2006 19:26:43&apos

);
Hallo allemaal,
Ik ben vanaf vandaag nieuw op dit forum, ben niet zo'n heel actieve lezer, maar vind het toch leuk om af en toe de verhalen van jullie te lezen.
Ik ben moeder van een zoontje van bijna 3,5. Ik ben nu 41 (dec 42) en nu zwanger van mijn 2e kindje. Het mocht in het begin niet helemaal lukken. Maar we hebben nu een klein helpend handje gehad van de medische wereld.
Ik had mezelf een deadline gegeven om zwanger te raken en dat was eind dit jaar.
We hebben toen toch maar besloten om het ziekenhuis erbij te halen. Wat ik eigenlijk nooit wilde, maar de wens van een 2e kindje was toch groter.
We zouden gaan beginnen met IUI, hormonen spuiten hoorde daar ook bij, ook dat wilde ik niet. Maar weer was de wens van een 2e groter. We zouden in augustus beginnen. In de week dat we met de behandeling zouden beginnen gingen we net een weekje weg. Dus geen spuiten, de rest van de behandeling zouden we daarna gewoon oppakken.
We hadden heel veel geluk, na de 1e IUI behandeling zonder hormonen ben ik zwanger geraakt. Ik ben nu bijna 13 weken zwanger en voel nu kiplekker, nergens last van. Hoezo te oud om zwanger te zijn?
Ook ik wil iedereen een hart onder de riem steken die bezig is om zwanger te raken. Hou nog even vol en geef niet te snel op. Ook voor ons 'oudjes' is het nog absoluut mogelijk.
Heel veel groetjes
Smeel