zijn er ook vrouwen van boven de 35?

he hallo,
ik ben 37 jaar en net 8 weken zwangere van m`n eerste. kan het nog niet vatten en kan er ook nog niet van genieten omdat ik me nog bezig hou met de testen die je kunt doen. vlokkentest, vruchtwaterpuctie. wel niet doen vind het wel erg moeilijk hoor

hoi dames hier laterje ik wou effe zeggen maak jullie niet te druk om jullie leeftijd ik was 39 dat ik een herstel operatie heb laten doen had al drie kinderen 17-15-12 en ja nu nog een onwijs gezond dochtertje erbij nu alweer 1,5 en iedereen had commentaar in de omgeving je bent te oud maar de gyneacoloog doet die opertatie niet zo maar en zei ook zolang je nog niet in de overgang bent kan het nog en ja wij willen er nu nog een bij dames geef niet op het is geweldig zo ´n ukkepuk heel veel sterkte groetjes van latertje

Hoi allemaal,

Ik was 39 toen ik zwanger werd en 40 toen onze tweeling werd geboren. Het was een zwangerschap volgens het boekje. Bijna geen kwaaltjes, alleen wat vocht in de benen en voeten in de laatste weken. Met 39 weken is de bevalling ingeleid. De kindjes waren prima gezond bij geboorte en wogen beide bijna 6 pond.
Als je een goede conditie hebt voor je zwanger wordt dan gaat het allemaal prima hoor.

Groetjes

Hoi,   ik ben 41 jaar en op 27 oktober 2006 bevallen van een kerngezonde dochter! Zij is mijn 2e kind, de oudste is inmiddels ruim 14 en ook een dochter.
Jongste is verwekt met behulp van iui omdat het zaad van mijn vriend anti stoffen had, 97%!! Met mijn gezondheid en vruchtbaarheid was niets aan de hand.
Wij zijn heel blij met haar maar ik wil er niet nog 1 met als voornaamste reden dat ik het qua leeftijd van mezelf nu wel genoeg vind geweest, mijn vriend is 7 jaar jonger, die zou nog wel willen.

Tijdens de zwangerschap heb ik wel gemerkt dat ik ouder ben dan de gemiddelde zwangere vrouw, ik was sneller moe en had meer last van kwaaltjes dan bij de eerste. Hoewel dat laatste niet zozeer iets met je leeftijd te maken heeft....

Hay smeel,

Ik heb een vraag voor je.
Wat was je probleem eingelijk.
Ik vecht ook al een hele tijd, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Ik heb namelijk grote baarmoeder met vleesboom
en mijn eileider is dicht.
Is dat je probleem die je heb een iui gedaan?

Ik ben wel van plan voor een ivf.

Groetjes merry

quote: smeel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-10-2006 19:26:43'));

Hallo allemaal,

Ik ben vanaf vandaag nieuw op dit forum, ben niet zo'n heel actieve lezer, maar vind het toch leuk om af en toe de verhalen van jullie te lezen.
Ik ben moeder van een zoontje van bijna 3,5. Ik ben nu 41 (dec 42) en nu zwanger van mijn 2e kindje. Het mocht in het begin niet helemaal lukken. Maar we hebben nu een klein helpend handje gehad van de medische wereld.
Ik had mezelf een deadline gegeven om zwanger te raken en dat was eind dit jaar.
We hebben toen toch maar besloten om het ziekenhuis erbij te halen. Wat ik eigenlijk nooit wilde, maar de wens van een 2e kindje was toch groter.
We zouden gaan beginnen met IUI, hormonen spuiten hoorde daar ook bij, ook dat wilde ik niet. Maar weer was de wens van een 2e groter. We zouden in augustus beginnen. In de week dat we met de behandeling zouden beginnen gingen we net een weekje weg. Dus geen spuiten, de rest van de behandeling zouden we daarna gewoon oppakken.
We hadden heel veel geluk, na de 1e IUI behandeling zonder hormonen ben ik zwanger geraakt. Ik ben nu bijna 13 weken zwanger en voel nu kiplekker, nergens last van. Hoezo te oud om zwanger te zijn?
Ook ik wil iedereen een hart onder de riem steken die bezig is om zwanger te raken. Hou nog even vol en geef niet te snel op. Ook voor ons 'oudjes' is het nog absoluut mogelijk.

Heel veel groetjes

Smeel

hallo allemaal,

ik ben Yolanda en ik ben 39 jr (in febr. word ik 40) en ik ben in 3 maanden tijd zwanger geraakt en ben nu zo'n 9 weken. Morgen is de grote dag, dan gaan we naar de gyneacoloog. Ik ben best nerveus of het allemaal goed gaat. En dan de vraag, ga je door met de rest van de testen.....................dat gaat ons de komende dagen denk ik dan wel bezig houden.

Groetjes Yolanda

hay , ben 35 en wil graag zwanger worden tips heb ik niet voor je ik weet eigenlijk nog helemaal niets,misschien heb jij tips voor me?

Terug
Bovenaan