zijn er ook vrouwen van boven de 35?

Hoi Teri,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben 43 jaar, en zwanger, donderdag 27 april mag ik naar de gyn., maar in principe niet omdat ik zwanger ben, maar omdat ik vleesboompjes heb. Dus ben benieuwd wat hij zegt. Ik hoop dat ik dan wel een 1e echo krijg.... ben nu in mijn 7e week.
En eerlijk gezegd........... ik ben zo bang....... echt heel bang!!!
Ik denk we moeten  afwachten hoe het allemaal verloopt, onze zwangerschap.
Maar ik kan me voorstellen hoe angstig je bent,.............. en of we ooit nog een keer die kans krijgen om zwanger te worden.

Veel sterkte..........en ook plezier
groetjes
Patje

quote: patje11 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-04-2006 19:26:29'));

Hoi Roja,

Het kan zijn dat je te vroeg de test hebt gedaan, dat er nog niet genoeg van dat hcg hormoon in je urine zit. Wanneer moest je precies ongesteld worden ?
Ik heb het testen gedaan toen ik een week overtijd was....... en kreeg gelijk 2 strepen.
Probeer inderdaad vrijdag nog een test.......... ik hoop voor jullie dat hij dan positief is.
Ik duim voor jullie............ !!!!!!!!!!
groetjes
Patje

quote: patje11 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-04-2006 19:26:29'));

Hoi Roja,

Het kan zijn dat je te vroeg de test hebt gedaan, dat er nog niet genoeg van dat hcg hormoon in je urine zit. Wanneer moest je precies ongesteld worden ?
Ik heb het testen gedaan toen ik een week overtijd was....... en kreeg gelijk 2 strepen.
Probeer inderdaad vrijdag nog een test.......... ik hoop voor jullie dat hij dan positief is.
Ik duim voor jullie............ !!!!!!!!!!
groetjes
Patje

Hoi Patje,
ben gisteren ongesteld gewordenwas het 25 maart voor het laatst geweest.......
nou ja.....we gaan maar weer een nieuwe poging doen,en toch de ovulatietest maar halen.

Groetjes Roja

Hoi Roja,

Wat spijtig om te horen,........... maar haal die ovulatietest maar.............. wie weet.
Ik zal in ieder geval voor jullie duimen.
Ik ben vanmiddag bij de gyn. geweest...... nou ja..... hij was blij verrast !!
Heeft een echo gemaakt, 6 weken en 4 dagen vandaag.
Er bleek nog een vruchtzakje te zitten..... dus was een tweeling..... maar die is niet verder gegroeid. Van het andere vruchtje hebben we het hartje zien kloppen.
Was wel een heel speciaal gevoel.
Over 3 weken mogen we weer terugkomen bij de gyn. en dan gaan we overleggen welke onderzoeken we gaan doen.

groetjes
patje

Hoi allemaal,

Ik ben ook een oudere mama. ( het is maar hoe je voelt ). Ik ben nu 42 jaar en ben 32 weken zwanger. Ik ben 16 juni uitgerekend. Mijn man en ik hebben al een lieve zoon van 15 jaar. Deze zwangerschap kwam geheel onverwacht. Wij hadden besloten om het maar bij 1 kind te laten omdat mijn man paar jaar geleden kanker heeft gehad en daarna onvruchtbaar bleek te zijn. Ik ben toen maar met de pil gestopt en voelde mij er ook niet lekker bij. Maar ja na ruim 1,5 jaar geen pil bleek ik toch zwanger te zijn. Dus deze zwangerschap is een wondertje en zeker welkom. Dit kindje is een meisje en dat is natuurlijk wel heel erg leuk. Onze zoon vindt het ook heel erg leuk. Hij vindt mij nu toch best wel dik worden en als hij zijn hand op mijn buik legt schrikt hij elke keer weer als die kleine meid zo beweegt. Ik voel mij heel goed en alles gaat ook goed. Wij hebben wel een nekplooitest en bloedtest laten doen maar we hadden een kleine kans op Down syndroom. Dus geen vruchtwaterpunctie laten doen dat vond de gyn ook helemaal niet nodig na de uitslag van de andere test.
Het aftellen gaat nu beginnen en eigenlijk kan ik nu niet wachten om onze kleine meid in mijn armen te hebben.

groetjes
Petra

Hoi Patje,

Fijn dat alles goed bleek te zijn, hoewel ik me kan voorstellen dat het feit dat het er twee hadden kunnen zijn toch door je hoofd blijft spoken.

De uitslag van de tweede test op 28 april was wederom goed. Nu dus 'rustig' afwachten tot de echo op 10 mei.

Groetjes, Teri

Hoi, ik denk dat ik één van de oudsten ben. Word dit jaar 40!!! en heb zelf een dochter van 8 jaar, mijn man heeft drie kinderen in de leeftijden 11, 8 en 6 jaar.Zijn kinderen wonen de helft van de maand bij ons en in de vakantie's ( korte ) zijn ze ook bij ons. De grote vakantie wordt gedeeld.  Mijn ex heeft drie kinderen in de leeftijden 26, 25 en 24 jaar en die oudste heeft een zoontje van 4! We proberen nu al ruim een jaar zwanger te worden en ik raag me af hoe lang ik er mee door kan gaan? Voor ik zwanger werd van mijn dochter heb ik 5 jaar "geoefend".  

Hoi ant,

Ja tot wanneer kan je doorgaan...... ik weet dat niet precies.
Ik zelf ben 43 jaar........en nu in de 8e week van mijn  zwangerschap.
Dus.......... ik denk dat je lichaam dat zelf uitmaakt.
groetjes
Patje

Terug
Bovenaan