zijn jullie het ook al zo zat?

Ik begrijp je helemaal hoor en het is natuurlijk ook heel normaal om naar je kleine uit te kijken. Ik hoop voor je dat je niet te lang meer hoeft te wachten

@hartenvrouwtje... als je veel pijn hebt ben je het ook snel zat, kan me ook voorstellen dat je uitkijkt naar de bevalling. En naar je kindje naturlijk. Maar gewoon weer je eigen lijf terug enzo... dat zou wel heel lekker zijn.

@Weekee... de sauna was heerlijk. Of eigenlijk met name de bubbelbaden, de openhaard en de heerlijke lunch. In het water voel je het gewicht van je kind niet en dat is echt heel erg fijn. Had gisterenavond voor het eerst sinds weken geen rugpijn...!

Net bij verloskundige geweest, ligt nog steeds in stuit. Moet nu maandag naar de gyn, dan krijg ik nog een echo en dan bespreken hoe of wat verder. Heeft iemand hier ervaring met moxatherapie? Dan zou je een grotere kans hebben dat je kind draait???

Hoi Aline,

nee, ik ken moxatherapie wel, maar ervaring ermee heb ik niet. Hoever ben je nu ?
Het kan uit zichzelf draaien tot een week of 36, hè.

Groetjes
Bibi

@ Aline: balen dat je kindje nog in een stuit ligt, maar die therapie heb ik geen ervaring mee dus kan ik je niks over vertellen. Ook lekker dat je even hebt kunnen genieten en ontspannen.

Ik was gisteravond mijn kindje ineens kwijt (ja lach maar!). Ik zat op de bank en manlief lag met zijn hoofd op mijn schoot. Ik vertelde hem dat ik haar doordat ik gisteren zo druk bezig was geweest nog niet had gevoeld. En ik wilde dus even mijn hand op de buik leggen (doe ik meestal ergens bovenaan aangezien daar haar billetjes liggen en ze daar ALTIJD op reageert) waren de billen ineens weg!!!!  Nou ja, ik vond ze wel weer maar een heel stuk lager! Ze ligt dus nu echt een stuk lager ineens en ik had het niet opgemerkt haha. Lekker vreemd weer hoor.

Ik ben vanmiddag maar even aan het shoppen geweest...ff de laatste dingetjes ophalen en toen ik thuiskwam kon ik gewoon niet meer...kapot! Ik ga nu zo ff koken en dan lekker na het eten even op bedje. zzzzzz

Jeetje, dat je gewoon nog de winkels in bent geweest voor kadootjes, pffff. Ik zou er geen zin meer in hebben. Maar ja, als je nog dingen nodig had, zul je wel moeten.
Tja, je kindje kwijt, nou, ze kan nooit ver weg zijn, moet je maar denken    hihi
Klinkt grappig als je zo schrijft dat je haar even kwijt was, moest er wel even om (glim)lachen.

@ Aline, wat jij beschrijft doet mij idd wel denken aan bekkenpijn/instabiliteit. Dat loop (nou ja niet echt meer) ik nu een aantal maanden mee, en het is echt die startpijn die jij beschrijft. HEt gevoel dat je schaambeen uit elkaar scheurt of dat ze er een mes inzetten zeg maar. Ik hoop dat het bij j ou niet erger wordt, en dat de therapie om te draaien nog aanslaat.

Bakerpraatjes haha, die tonic en dat ananashart, ik heb het bij de andere twee zwangerschappen ook geprobeerd, mooi   niet dat ze eerder kwamen. (of zouden ze anders nog later gekomen zijn?Ze zijn allebei pas na de uitgerekende datum geboren.

Handig idee, die matjes in de auto, zo'n kraammatje kun je wel missen uit je pakket (ze zijn evt ook nog te koop bij de apotheek mocht je het idee hebben dat je er te weinig hebt) Ik stopte hem wel in een kussensloop.  vond het zo genant staan in de auto. Als je vliezen echt breken en je met veel vaart vruchtwater verliest, vrees ik dat je niet zoveel hebt aan een plastic zak, daar loopt het zo af, op je stoel.

Vandaag ben ik weer bij de vk geweest. Ik kan bijna niet meer lopen van de pijn. Had de vk die bij de bevalling van de tweede was. Ze zag me binnen komen. En begon eigenlijk direct zelf over inleiden. We waren daar wel blij mee, want we weten dat ze daar in de praktijk waar ik zit niet zo happig op zijn. Maar dit kan dus echt niet meer. Ik kan bijna niks meer van de pijn. Mijn bloeddruk was wat gestegen, was nu 125/85. Volgens mij steeg die ook wat vlak voor de bevalling van de andere twee.
Het kindje was niet meer ingedaald, weer omhooggekropen en lag nu met het rugje naar de andere kant. Volgende week gaan ze proberen me te strippen, en als dat niks helpt heb ik 8 dec een afspraak bij de gyn om over inleiden te praten. Het kon niet eerder, al probeerde de vk dat echt nog wel. Nou, ik zou in dit geval al heel blij zijn dat ze me niet overtijd laten lopen (ben de veertiende uitgerekend). Dit is niet leuk meer.
Nou, een heel verhaal weer.
'k hoop dat het kindje niet te lang meer op zich laat wachten.

@Bibi: ja achteraf moet ik er ook wel om lachen maar een paar seconden was ik echt even de kluts kwijt!

@Liedje: he wat vervelend dat je zo de laatste dagen van je zwangerschap moet slijten zeg. Als het ZO erg is, dan is het maar goed dat ze je binnekort gaan strippen. Ik hoop dat het aanslaat en dat je snel kunt bevallen!! Sterkte!!

@ Weekee.... misschien is t toch gedaald door je actieve buieen ineens,, fijn joh! Wel vreemd dat je dr ineens kwijt bent hahaha, maar als je dr was verloren had je t wel gemerkt denk ik hoor

@ liedje... ik hoop maar dat het strippen op jou een gunstige uitwerking heeft, wel vervelend dat je de laatste weken zi door moet komen, sterkte meid!

Terug
Bovenaan