@ Aline, wat jij beschrijft doet mij idd wel denken aan bekkenpijn/instabiliteit. Dat loop (nou ja niet echt meer) ik nu een aantal maanden mee, en het is echt die startpijn die jij beschrijft. HEt gevoel dat je schaambeen uit elkaar scheurt of dat ze er een mes inzetten zeg maar. Ik hoop dat het bij j ou niet erger wordt, en dat de therapie om te draaien nog aanslaat.
Bakerpraatjes haha, die tonic en dat ananashart, ik heb het bij de andere twee zwangerschappen ook geprobeerd, mooi niet dat ze eerder kwamen. (of zouden ze anders nog later gekomen zijn?Ze zijn allebei pas na de uitgerekende datum geboren.
Handig idee, die matjes in de auto, zo'n kraammatje kun je wel missen uit je pakket (ze zijn evt ook nog te koop bij de apotheek mocht je het idee hebben dat je er te weinig hebt) Ik stopte hem wel in een kussensloop. vond het zo genant staan in de auto. Als je vliezen echt breken en je met veel vaart vruchtwater verliest, vrees ik dat je niet zoveel hebt aan een plastic zak, daar loopt het zo af, op je stoel.
Vandaag ben ik weer bij de vk geweest. Ik kan bijna niet meer lopen van de pijn. Had de vk die bij de bevalling van de tweede was. Ze zag me binnen komen. En begon eigenlijk direct zelf over inleiden. We waren daar wel blij mee, want we weten dat ze daar in de praktijk waar ik zit niet zo happig op zijn. Maar dit kan dus echt niet meer. Ik kan bijna niks meer van de pijn. Mijn bloeddruk was wat gestegen, was nu 125/85. Volgens mij steeg die ook wat vlak voor de bevalling van de andere twee.
Het kindje was niet meer ingedaald, weer omhooggekropen en lag nu met het rugje naar de andere kant. Volgende week gaan ze proberen me te strippen, en als dat niks helpt heb ik 8 dec een afspraak bij de gyn om over inleiden te praten. Het kon niet eerder, al probeerde de vk dat echt nog wel. Nou, ik zou in dit geval al heel blij zijn dat ze me niet overtijd laten lopen (ben de veertiende uitgerekend). Dit is niet leuk meer.
Nou, een heel verhaal weer.
'k hoop dat het kindje niet te lang meer op zich laat wachten.