zijn jullie het ook al zo zat?

@Bibi

zonder indalen kan je idd ook bevallen, het daalt dan tijdens de bevalling in.
Alleen bij een eerste is het belangrijk dat het indaalt, daaraan kunnen ze zienof het ook door het bekken past. Bij een tweede of volgende is dat al bewezen en is de baarmoeder wat ruimer (voel er niks van). Dus.... een eerste kind daalt meestal van te voren in en een tweede of meerder kind meestal tijdens de geboorte. Bij mij (vijfde kind) is het nu al een beetje ingedaald maar volgens mij gebeurde dat bij mn andere kinderen pas tijdens de geboorte (zelfs de eerste was niet ingedaald) Dus misschien is deze er dan snel uit........

doei

hihi, sorry Aline ik lach je niet uit, maar ik zie gewoon voor me wat voor taferelen dat gisteren op heeft moeten levern voor jullie.

Petra...spannend!!!!

Als we nou allemaal vandaag eens even gaan bevallen? get it over with! LOL

meiden meiden meiden, het rommelt en rommelt en rommelt!!!!! ahhhh

Ik vind het nu vandaag echt wel spannend. Het zijn nog geen weeen hoor maar heel veel activiteit van de beeb en heel veel harde buiken en flinke steken en gewoon een enorm menstruatiegevoel.

@ bib, het indalen is idd geen noodzaak bij volgende zwangerschappen. Het gebeurt wel of niet, meestal blijven ze lekker boven waar de ruimte het meeste is en dan dalen ze eens in als ze het tijd vinden, eigenheimers zijn het nu al hahaha.

Ik ben zooo moe vandaag en mijn schoonmoeder is vanmorgen geweest en heeft de badkamer etc onderhanden genomen. Het is heerlijk fris overal. Nu moet ik vanmiddag echt nog naar de winkel voor die laatste K-dingetjes maar he moet van mezelf en mn zus is jarig dit weekend dus die ga ik wat opsturen. Ik weet al wat....moet er alleen nog ff voor in de auto springen ....ehhh kruipen als een slak dus. Het naar school brengen van de kinderen ging ook mega traag vandaag, voetje voor voetje. Ben benieuwd hoe ik zo door het winkelcentrum loop, gelukkig is het hier in het dorp want verder weg durf ik echt niet meer.

Mijn vriend zei, wel na het weekend bevallen he haha...die heeft nog een feestje zaterdag van een maat van hem en wilde daar zo dolgraag naartoe....pff kan hem niks beloven op het moment of ik het over het weekend heen ga tillen. zoals het nu voelt zeg ......nee. Maar misschien is de beeb wel druk bezig gewoon toch opeens lekker in te dalen en is het wat voorwerk en verder niks aan de hand. Lastig hoe onvoorspelbaar dit is allemaal.

@ weekee, je haalt me de woorden uit de mond....damn wat spannend! hahaha.

Jee, Petra, jij staat echt op ploffen als ik het zo hoor . Wel heerlijk, hoor, eindelijk bevallen, maar ja, laten we nog niet te hard juichen.
Ik wist dus echt niet dat een tweede dus niet ingedaald hoeft te zijn. Ik merk er trouwens ook weinig van, Annemarie, dat  mijn baarmoeder ruimer is . Vind het wel een prettig idee dat het ndalen geen noodzaak is, want ik had echt zoiets van, o jee dit kan nog weleens lang duren omdat ik hem nog hoog voel, maar ja, dat hoeft dus niet persé zo te zijn

haha daar leek het de hele morgen op ja.....nu is het weer stil. Ik ga maar eens een hele tijd mijn mond houden totdat ik echt crepeer van de weeen en nog net online kan komen whahaha.

Haha, even zo'n snel berichtje hier van, meiden ik ga nu bevallen, doei tot later. haha

nou peet, dan hopen we maar snel iets te horen toch? Zou er zelf wel een beetje het heen en weer van krijgen denk ik... hele tijd gerommel en dan zet t niet door

vandaag voel ik de baby niet zo veel lijkt t wel... t schoot me echt te binnen van rustig in mijn buik vandaag, kan ook zijn doordat ze de hele week al druk was dat t daardoor nu stil lijkt... zo toch f fop bed rust pakken en misschien is ze dr dan ineens weer

Spannend Petra, al dat rommelen. Voel hier momenteel weinig, behalve een zware buik en dat ik het gewoon zat begin te worden. Bij de eerste heb ik ook de weeën nooit gevoeld, totdat het overging in persweeën, dus ik ben benieuwd hoe het deze keer zal zijn. De kleine ligt hier wel vast in het bekken, dan zou ik meer ruimte moeten hebben, maar de kleine denkt vaak dat hij/zij zich nu mooi kan uitrekken.

Terug
Bovenaan