zijn jullie het ook al zo zat?

@liedje; startpijn is inderdaad wat ik heb, misschien dus toch mijn bekken... Wat erg dat jij het zo erg hebt. Ik had vorige week 1 dag dat ik er niet van kon slapen en het gevoel had dat ik niet meer kon lopen. Maar gelukkig werd het weer minder, nu is het meer zeurend, maar kan ik  alles doen.  Hoe doe je dat met 2 kinderen thuis? Hoe oud zijn ze? Ik hoop voor je dat het strippen gaat helpen!!!

@weekee; je kind kwijt!!!! Hahahahha! Maar inderdaad misschien wel ingedaald, of ligt ze inmiddels weer op de ouderwetse plek?

@Bibi; ik ben nu  35  weken en 2 dagen, het kan dus inderdaad nog draaien, volgens mij kan het gewoon draaien tot aan de bevalling, alleen wordt de kans steeds kleiner dat het na 36 weken uit zichzelf gebeurd. Ik heb maandag een afspraak bij de gyn, dan echo en daarna gesprekje over hoe of wat verder. Mijn eerste kindje is met ongeplande keizersnede geboren en dat schijnt voor sommige een reden te zijn om niet te proberen te draaien. Ik hoop toch dat ze het bij mij willen proberen. Hoe ver was jij toen je kleine draaide? Ligt je kleintje nog steeds goed?

Vandaag komen de moxasticks en de DVD met instructies. Je kunt die sticks tot 36 weken gebruiken, dus de komende dagen gaan we aan de slag. Eigenlijk vind ik het een beetje raar, dus zal wel lachen worden... maar ja... nooit geschoten, altijd mis!

Ik heb wel van die pijn in mijn bekken/heupen als ik in bed lig, dan moet ik soms echt van een zij af en draaien omdat het zo'n pijn doet. En als ik dan uit bed ben, moet ik even in model komen (zo voelt het) en dan kan ik weer lopen. Is dat hetzelfde als wat jullie bedoelen ?
Ja, Aline, mijn kindje ligt gelukkig nog steeds goed. Hij draaide met 35 weken en 3 dagen en gelukkig is hij al wat ingedaald, dus dan schijnt hij niet meer zo snel terug te draaien.
Succes met de moxatherapie. Laat je even weten hoe het gaat ? Ben heel benieuwd.

Dat is een vorm van acupunctuur. Je moet de moxastick (speciaal apparaatje) op acupunctuurpunten plaatsen, waar het dan veel warmte verspreidt. Dit kan de baby stimuleren om alsnog te draaien.

tja... en gisteren dus voor het eerst die moxasticks geprobeerd. Kind schijnt er beweeglijk van te worden, maar de mijne  hield zich opvallend rustig... Het was wel een beetje suf hoor! En je bent wel een half uur bezig! Het is een stick die je aan moet steken en dan gaat het gloeien en geeft het warmte af. Als het te dicht bij je huid komt, dan is het echt heet en doet het pijn. Ik was bang dat mijn man ineens uit zou schieten en mij aan zou raken met die gloeiend hete stick. Dus we hebben wel gelachen. Nu moet het dus elke dag. Mocht het werken, dan zal ik het laten weten.

@ Aline,

Lijkt me best wel eng ja als die dingen zo heet worden. Dan mag je man wel extra voorzichtig zijn. succes en ben benieuwd of het gaat lukken allemaal.

Meiden, vannacht weer wat lichte rugweeën, er is toch vanalles gaande in die buik nu hoor. Hopelijk gaat de baby toch nog wat zakken want die zweeft zo lekker hoog door mn buik heen. Die denkt ik heb toch alle ruimte want ik ben nr 3 en hoef niet zo nodig te dalen nog pffffffffffff. Maar voor mama is het wel heel nodig haha. De gyn zei dat er een hele grote kans is dat ie pas indaalt op het moment van de bevalling....baal. Maar ja wat doe je er aan he.

En hoe zat zijn jullie het  al?  Wordt het met de dag erger?  Gaat het nog of.....?

Groetjesss maar weer

Ben heel benieuwd Aline, hopelijk werkt het. We horen het wel.
@Petra : ik begrijp uit jouw verhaal dus eigenlijk dat de bevalling ook kan beginnen zonder dat de kleine is ingedaald. Hij zit bij mij volgens mij ook nog wel hoog, tenminste hij is wel aan eht indalen, maar nog niet erg. Maar dat dan toch de bevalling kan beginnen, wist ik niet. Ik dacht echt dat hij dan ingedaald moest zijn. Dat biedt perspectieven hahaha

goeie morgen dames!

Ik ben heel erg benieuwd of die sticks gaan werken ja, duim duim!

@ petratjuh, dat de baby niet daalt is vervelend zeg! Je zou op dit moment toch een beetje meer ruimte moeten krijgen.. ach, als de beeb maar is ingedaald voordat je vliezen breken toch? anders moet je meteen plat heb ik gehoord..

Ik heb vandaag weeer schandalig lekker geslapen hahahaha, om 11 uur naar bed en om 9.30 er weer uit... wel 2 keer moeten plassen maar das ook maar even he..

Terug
Bovenaan