zijn jullie het ook al zo zat?

He aline,

Stinkt die moxa bij jou ook zo? Een vriendin van mijn moeder doet acupunctuur en deze heeft mij in het begin van de zwangerschap ook een paar keer behandeld voor het spugen. Daarbij heeft ze ook moxa gebruikt in combi met de naalden. Baadt het niet, schaadt het niet dacht ik zo.... maar wat een lucht! Ik dacht dat sigaren erg waren, maar dat sloeg alles.

Liefs Noah

bij mij is beeb ook nog niet ingedaald en daalt dan w.s in tijdens bevalling. had er echt opgerekend dat het nog in zou dalen i.vm maagzuur en benauwd in bed.... heb ook een spannend daagje gehad, veel buikpijn en harde buiken en las nu ook hier veel ativiteit van de beeb?? heeft dat ook met bevallen temaken? want die van mij   is al de hele dag in deweer!!

gr lotte 38.6

Jeetje Petra...tik tak tik tak. haha je vriend kan wel willen dat je het over het weekend heen tilt, maar als jullie kleintje wil komen...dan komt ie.

Nou ja ik had weer een stunt vandaag. Oh enne...er mag gelachen worden!  Vanmiddag werd ik ineens niet lekker. last van de buik (ook harde buiken) en ineens erg moe. Dus ik dacht ik ga op bed liggen. Even een uurtje. Ik was er niet echt van opgeknapt en ook tijdens het eten zat het me totaal niet lekker. Gewoon zo'n vreselijk gevoel in de buik. Ik besluit te gaan douchen sta ik er net onder wordt het nog erger...soort van persdrang!! Ik snel onder die douche vandaan en ja eerste reactie was de wc. En je raadt het al....een mooie grote boodschap. Ineens was de buikpijn over, ik voelde me weer beter...grrrrr!!! Ik dacht nu gaat het beginnen, er zat me gewoon een ordinaire drol in de weg!!! Helaas haha.

hahahahahah, ja zulke dingen zijn hier ook herkenbaar en je denkt echt heel wat!!!

Hahahahahaha, ik lig in een deuk, hoe je dit nu ook weer omschrijft, Weekee,  geweldig !! Maar al met al wel lullig van je lichaam om je zo in de maling te nemen, denk je dat je eindelijk mag, krijg je dit, hahaha.

Ik ben inmiddels over de teleurstelling heen haha. Maar mijn man moest ook zo lachen. die heeft me natuurlijk pijn zien lijden bij het eten en hij vond het ook wel spannend...en dan zo'n einde haha. Verschrikkelijk

nou weekee, echt een anticlimax zeg!  maar verdorie, ik lig in een deuk hahahahaha

Terug
Bovenaan