zijn jullie het ook al zo zat?

Oei Suzie,
vreselijk, dat je dan niet meer zelf voor je meisje kunt zorgen. Ik merk hier ook dat de meiden al dol worden van alle hulp en oppas die hier in huis is. Gelukkig lukt het me nog wel om het grootste deel van de week zelf voor ze te zorgen maar toch.
En dat schuldig voelen; het is heel erg dat iemand met de zoveelste ivf poging nog niet zwanger is. Je gunt het je vriendin heel erg om ook een kindje te mogen krijgen, maar wat jij hebt, als ik je verhaal lees is ook niet mis, dan is het toch logisch dat je klaagt, En dat kan hier dan toch ook. Ik hoop voor je dat je kleintje wat eerder komt. Zie je de bevalling wel zitten dan?

Groetjes Lies

Vannacht wakker geweest om 2.10, 3.00, 4.05 en 5.20 uur. Ik wordt langzaam een beetje gek lijkt het! Alles doet me dan zo zeer...stomme bekken, ik heb nu zelfs last van mijn knieen!! Kan iemand me dat misschien uitleggen? haha.

Ja, ik ben er nu wel een beetje zat van hoor. Ik hoop echt dat ze zo ongeveer dit weekend komt, maar ja...ik wil mezelf ook niet teveel teleurstellen...ze kan net zo goed pas 20 dec (2 weken te laat) komen.

Ook heb ik sinds zondag af en aan last van (soms) heftige voorweeen...hopelijk zetten die snel door

Ik werd gisteren zelfs een beetje boos. ik moet ook zeggen, op zich heb ik een prima zwangerschap gehad en mag natuurlijk in vergelijking met sommige anderen (ook sommige van jullie) absoluut niet klagen. Zoals mijn schoonvader zegt: je draagt het makkelijk. Maar nu vertelde ik dus afgelopen weekend van mijn pijn in het bekken,m dan krijg ik DAT weer voor de voeten. "je mag eigenlijk niet klagen hoor".... dus omdat het verder allemaal zo goed ging betekent dat dat ik op het eind, en wanneer ik dus WEL pijn heb, niet mag klagen? pff! Daarom kom ik ook zo graag hier...even mijn hart luchten haha.

We moeten nog even dames...we slaan ons er allemaal wel door!

Tuurlijk mag je lekker klagen weekee, het is niet fijn als je last hebt en dan maakt het niet uit of je je voor de rest een makkelijke zwangerschap hebt gehad. Op dit moment is het niet makkelijk.

Heb zelf een klote zwangerschap en ook nooit weer (2 kindjes is ook wel genoeg hoor ), maar heb voor de laatste maand weinig nieuwe klachten erbij. Het spugen en ziek zijn blijft,  maar  als ik dat niet mee tel heb ik hele makkelijke zwangerschappen.  Dat scheelt wel een hoop hoor.  Ben nu al zo blij dat ik nog maar een kleine 4 weken hoef. Toen ik nog 20 weken moest kon ik er best moedeloos van worden...... nog zo lang, maar nu is het einde in zicht.

Liefs Noah

Ik moet zeggen dat ik het nu op dit moment niet zat ben, ik ben nu alleen maar blij dat de kleine toch nog gedraaid is. Maar dat betekent niet dat ik niet graag wil dat hij eerder komt

Ja, Weekee, daar mag je boos van worden. Ik loop dus al sinds het begin van mijn zwangerschap met bekkenklachten, dat is dus ook serieus instabiel en errug pijnlijk. Niet leuk meer. Verdorie, en als er dan mensen zijn die zeggen dat je het makkelijk draagt... Dat is logisch, als je dan kwaad wordt.
Nu het kindje in gedaald is is het wat makkelijker aan het worden, maar ik ben ook heel blij dat het nog maar vier weken duurt. Die pijn is gewoon niet fijn meer. En dan zijn er nog mensen die zeggen, vier weken, zo lang nog... Man, je moest eens weten, ik ben al lang blij dat het er geen twaalf meer zijn.

@ Bibi: wat? Hoera!! Je hebt het vast al ergens in een ander topic gemeld, maar ik kwam toevallig als eerste hier langs. Super hoor!

@ Noah: vervelend dat je nu nog steeds zo moet spugen af en toe. dat lijkt me verschrikkelijk. Dus hierna houdt het voor jullie op?  2 kindjes is ook hartstikke mooi hoor!

@Liedje: daar heb je groot gelijk in.   12 weken voelt nog zoooo ver weg. En deze 4 weken voor jou, kunnen ook 2 worden..je hebt nu in ieder geval het einde in zicht.

@Weekee,

Twee kindjes is inderdaad heel mooi voor ons. Heb deze zwangerschap aan medicatie gezeten die normaal voor chemo-patienten wordt gebruikt en elke zwangerschap is de verwachting dat ik nog zieker zal worden. Het spugen is nu te doen (tot 5 keer per dag), dus ik heb niet te klagen met hoe het is geweest.
Ik weet dat zodra de placenta eruit is, ik ook weer alle energie heb en ook niet meer hoef te spugen.
Dan lijkt me bekkeninstabiliteit veel erger.... Ik ben 9 maanden ziek, maar als je ernstige  bekkeninstabiliteit hebt weet je niet of het ooit nog over gaat. Een vriendin loopt nu (5 jaar na de bevalling van de 2e) nog maandelijks bij de fysio.

Liefs Noah

Terug
Bovenaan