Hoi Dames,
Lekker vrij.....2e pinksterdag vandaag. Helaas lijkt het vandaag niet zo heel mooi weer te worden. Gisteren viel het me nog mee, want toen leek het er s'morgens ook nog niet zo op. We hebben niet echt plannen voor vandaag.
Hier gaat verder alles zijn gangetje. Slapen gaat hier nog niet helemaal zo goed. Justin kan nu s'avonds zo moeilijk in slaap komen. De zon schijnt ook net zijn kamer in s'avonds, misschien komt het daar wel van. Moet ik toch maar eens nadenken over verduisterings gordijnen. Maar doordat hij zo laat slaapt, is hij meestal s'nachts niet meer wakker. Eigenlijk vind ik dat wel wat lekkerder. Sander slaapt op het moment wel goed gelukkig.
Hoe gaat het eigenlijk bij jullie met het eten? Justin eet weer heel slecht. Alleen brood gaat goed en met avondeten dan wil het vlees nog wel. Maar de aardappels en groenten is drama. Zal ook wel een keer weer overgaan. Als ik kijk wat hij op een dag eet dan valt het ook wel mee, maar die vitaminen he? Ik geef hem daarom een vitamine tabletje.
Voor de rest gaat eigenlijk alles goed. Lekker spelen en lekker eigenwijs hahhaa. Hij begint ook steeds meer na te zeggen en wil altijd het laatste woord hebben lijkt het wel. Als ik een zinnetje zeg dan herhaalt hij altijd het laatste woord wat ik zeg. We hebben de dvd van Pluk van de petteflet en die vind hij geweldig. De hele dag komt hij met het hoesje van de dvd bij me en roept muk muk hahaha. Hij kan ook echt heel geconcentreerd kijken erna.
En Renata.....hoe gaat het met die kleine Davey? Hoe vinden je andere jongens het nu, kunnen ze er een beetje aan wennen? De eerst weken is het natuurlijk altijd wel vreemd, want dan heb je kraamhulp en veel vistite. Pas als alles weer wat rustiger wordt dan kun je natuurlijk pas echt zeggen hoe het gaat.
En Karin. Sander vond K3 geweldig. Hij was niet echt helemaal fan hoor. Maar mijn vriendin ging met haar zoontje en het leek mij wel een hele belevenis een keer voor Sander. Maar nu vind hij het wel leuker dan voor die tijd. Als er een liedje op is, of de wereld is mooi, dan zit hij wel echt te kijken en vind het dan jammer dat het afgelopen is. Het heeft wel heel veel indruk op hem gemaakt hoor. Heel af en toe dan komt er uit niets zo een reactie. Gisteren lagen we met z'n allen even in bed nog en toen komt hij in een keer omhoog en zegt.......K3 was wel leuk he? hahaha had hij er natuurlijk al even over na zitten te denken.
Nou verder eigenlijk geen nieuws van hier. Ik spreek jullie wel weer.......
Groetjes Renate