Zomer 2003 kleintjes: Renate, Chanel, Renata en anderen


Hoi Dames,

Lekker vrij.....2e pinksterdag vandaag. Helaas lijkt het vandaag niet zo heel mooi weer te worden. Gisteren viel het me nog mee, want toen leek het er s'morgens ook nog niet zo op. We hebben niet echt plannen voor vandaag.

Hier gaat verder alles zijn gangetje. Slapen gaat hier nog niet helemaal zo goed. Justin kan nu s'avonds zo moeilijk in slaap komen. De zon schijnt ook net zijn kamer in s'avonds, misschien komt het daar wel van. Moet ik toch maar eens nadenken over verduisterings gordijnen. Maar doordat hij zo laat slaapt, is hij meestal s'nachts niet meer wakker. Eigenlijk vind ik dat wel wat lekkerder. Sander slaapt op het moment wel goed gelukkig.
Hoe gaat het eigenlijk bij jullie met het eten? Justin eet weer heel slecht. Alleen brood gaat goed en met avondeten dan wil het vlees nog wel. Maar de aardappels en groenten is drama. Zal ook wel een keer weer overgaan. Als ik kijk wat hij op een dag eet dan valt het ook wel mee, maar die vitaminen he? Ik geef hem daarom een vitamine tabletje.
Voor de rest gaat eigenlijk alles goed. Lekker spelen en lekker eigenwijs hahhaa. Hij begint ook steeds meer na te zeggen en wil altijd het laatste woord hebben lijkt het wel. Als ik een zinnetje zeg dan herhaalt hij altijd het laatste woord wat ik zeg.   We hebben de dvd van Pluk van de petteflet en die vind hij geweldig. De hele dag komt hij met het hoesje van de dvd bij me en roept muk muk hahaha. Hij kan ook echt heel geconcentreerd kijken erna.

En Renata.....hoe gaat het met die kleine Davey? Hoe vinden je andere jongens het nu, kunnen ze er een beetje aan wennen? De eerst weken is het natuurlijk altijd wel vreemd, want dan heb je kraamhulp en veel vistite. Pas als alles weer wat rustiger wordt dan kun je natuurlijk pas echt zeggen hoe het gaat.

En Karin. Sander vond K3 geweldig. Hij was niet echt helemaal fan hoor. Maar mijn vriendin ging met haar zoontje en het leek mij wel een hele belevenis een keer voor Sander. Maar nu vind hij het wel leuker dan voor die tijd. Als er een liedje op is, of de wereld is mooi, dan zit hij wel echt te kijken en vind het dan jammer dat het afgelopen is. Het heeft wel heel veel indruk op hem gemaakt hoor. Heel af en toe dan komt er uit niets zo een reactie. Gisteren lagen we met z'n allen even in bed nog en toen komt hij in een keer omhoog en zegt.......K3 was wel leuk he? hahaha had hij er natuurlijk al even over na zitten te denken.

Nou verder eigenlijk geen nieuws van hier. Ik spreek jullie wel weer.......

Groetjes Renate
 
Hoi allemaal, hoe is het met iedereen.
Over 2 weken gaan we al op vakantie, ik heb er echt zin in. We gaan 2 weken in een stacaravan van vacancesoleil in zuid frankrijk. Vorig jaar hebben we dat voor het eerst gedaan en dat was echt heel goed bevallen. Nou waren wij ook de eersten gasten in de gloednieuwe caravan dusalles was nog lekker schoon beter kon niet. Vorig jaar kon joeri nog niet lopen en we hadden een grote veranda met een hekwerk. We zetten de stoelen voor het trapje en je had een grote box, echt ideaal. Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat.
2e pinksterdag hebben we een zandbak voor hem gekocht, wat een hit is dat zeg, hij ging er pas dinsdag na het avondeten in, hij vond het echt super!!. Alleen toen kwam het moment dat meneer naar bed moest, gillen, huilen, krijsen. de buurt dacht dat ik hem aan het mishandelen was ofzo.

Op dit moment gaat het eten wel aardig, vooral als het gewoon een prakkie is. Iets anders bv pasta lust hij ook wel, maar hij heeft liever gewoon hollandse pot.Een paar weken geleden at hij zijn boterammen bijna niet op, maar dat gaat nu weer goed gelukkig. Ik doe er eigenlijk nooit zo moelijk over als hij iets niet wil eten. Hij moet wel blijven zitten tot wij klaar zijn. Een tijd geleden had hij daarvoor een mooi tuctje bedacht, dan zegt  ie joeri potje poepen, dus dan denk je dat is goed dat hij dat aangeeft en dan haal je hem uit de stoel en dan gaat meneer dus mooi niet op het potje zitten, maar hij is wel van tafel af,dus daar trappen we niet meer in.

groetjes, karin
 

He Ladies,

Er blijft weinig over zo, maar ik zal nog eens een berichtje plaatsen.

Heerlijk Karin....vakantie. Nu nog ongeveer een weekje. Heb je er al zin in? Het ergste vind ik altijd die koffers pakken. Je sleept wat mee als je een kleintje hebt.   Maar of je nu een week of 2 weken gaat, dat maakt al niet zoveel meer uit. Het meeste moet toch al mee.   Ging het vorig jaar ook goed met de auto rit met Joeri? Wel lekker hoor een nieuwe caravan, maar nu is het nog niet oud natuurlijk. Veel plezier toegewenst en geniet er maar lekker van!

Hier gaat verder alles zijn gangetje. Slapen is nog steeds vreselijk hier. Is de ene niet wakker, dan de andere wel. Ze hebben net 2 nachten bij mijn ouders geslapen zodat ik weer even kon bijtanken. Heerlijk is dat zeg, maar ik miste ze wel en heb ze vanmorgen maar weer snel opgehaald.

Het eten gaat hier nog heel verschillend. Vlees en brood gaat altijd wel goed, maar fruit en aardappels en groente dat eet Justin de ene dag wel en de andere dag niet. Vorige week een halve appel opgegeten en dan denk ik ......oh das mooi. Maar de volgende dag wil hij er niets van weten en spuugt het net zo hard weer uit. Meestal als hij het vlees gezien heeft, dan eet hij geen aardappels meer, dus ik probeer nu maar eerst de aardappels te doen en als hij daar wat van gegeten heeft dan het vlees. Zo heb ik dat met Sander ook vaak gedaan......en doe het nu af en toe nog. Dan moet hij eerst 3 hapjes en dan krijgt hij wat vlees....dan weer 3 hapjes (omdat hij 3 jaar is zeg ik dan) enz...enz....

Justin is heel erg bang voor de grasmaaier(we hebben een motormaaier). Hebben die van jullie ook iets waar ze echt bang voor zijn? Als ik hem dan optil, dan gaat het goed. Maar oh wee als ik hem dan weer neerzet. Maar ja, zo kan ik natuurlijk geen grasmaaien met hem op de arm. En elke week moet het weer.....vooral in deze periode pffffff.

Verder eigenlijk geen nieuws. Ik hoop snel weer wat van iemand te lezen!!!!!!

Groetjes Renate
 
Hoi Meiden,

Ja ik ben er weer eens een keertje, hier gaat alles goed met Dylan, Danny&Davey!
Ik ben naturlijk weer een super trotste mama maar wel weer met zorgen, over Dylan en Danny niet die gaan er zo vreselijk goed mee om hij hoort er helemaal bij, maar Davey heeft 30 uur aan de monitor gelegen omdat zijn hartje nog niet helemaal rijp genoeg was en dit slaat er nu nog wel erg in bij mij als ik er over praat of schrijf begin ik weer te janken gelukkig gaat het nu goed, hij is erg levendig en het is weer een heerlijk manneke maar ik wil toch echt regelmatiog de bevestiging dat alles goed gaat met zijn hartje soms word ik er echt gek van!
Zoals ik al schreef hij hoort er al helemaal bij bij de kids als Dylan nu naar schooltje gaat zegt hij al tegen hem love you altijd en dan zegt hij dag mama en krijg ik vlugtig een kusje en als ik dan sta te kijken dan zegt hij pas o ja love you altijd ach ik mag mijn eigen alleen maar blij maken daarmee beter zo dan anders ook Danny is helemaal weg van hem wil een flesje geven en knuffelen en vast houden en noemt hem de hele dag baby als we gaan eten roept hij kom nou baby we gaan eten hoor!
Alleen is Dylan vreselijk aan het puberen en daar trekt hij echt Danny bij, maar gelukkig het slapen en eten gaat hier perfect!
Met mij gaat het wel ben moe en heb nog wel last van mijn bekken maar ik ben zo vreselijk gelukkig dat niks me nog wat uitmaakt!

Meiden ik heb echt terug gelezen en bedankt voor jullie felicitaties, ik weer alleen niet meer alles vind het erg vervelend dat je niet tegelijkertijd terug kan lezen ik weet dat sommige op vakantie gaan of al zijn sorry daar voor ( ik geloof esther toch?) en karin ik wens jou ook een hele fijne vakantie toe!
Esther hoe was het in het ziekenhuis met je man ik hoop erg goed!
Verder hoop ik dat alles goed gaat bij jullie en met de kids!
Ik ga weer even lekker douchen en flesjes maken en naar mijn bedje toe!

Groetjes, Renata
 
Hoi Allemaal,

Renata, gefeliciteerd met de kleine! Ik had dat nog niet gezegd want ik ben hier lang niet meer geweest. Maar ik hoorde het ook van Renate via de chat....tje. Leuk hoor 3 boys! Supergezellig. Maar wat een schok met het hartje zeg. Ik snap dat het erg moeilijk is en dat je kan jankgen als je het allemaal optypt...ik denk dat dat normaal is. Ik hoop dat het snel weer helemaal oke is! Je wil niet weten hoe vaak ik huil achter mijn stuur op weg naar het werk...dan ga ik denken aan vorig jaar...wat we allemaal hebben meegemaakt...en opeens zie ik rare beelden voor me van een begrafenis (jaaaa.....bah! Moet ik niet doen..weet ik)...en dan begin ik weer te huilen. Ik kan het af en toe moeilijk bevatten dat mijn man gezond is maar dat het er elk ogenblik weer kan zitten...vooral omdat dit zo'n grillige vorm is....maar bij ons is alles goed nu.

Ja, het is hier rustig dus ik denk ik schrijf even   wat...oeps,e r komt iemand binnen...dus ga even weg...

groetjes
Esther
 
hoi hoi!! jeetje he het lijk wel dood hiero!!, heb ik mezelf ook aan te danken hoor heb al weet ik hoe lang geen berichtje achtergelaten  maarre ik kijk wel elke dag!!! zo heb ik het meegekregen dat   renata dat jou kleine mannetje het niet zo best deed jeetje he wat schrikken hoop dat het nou weer allemaal oke gaat!!!!!en tis toch doodnormaal dat je erug emotioneel ben tis tenslotte je kind, en voor jou ook eshter je man!! maar gelukkig gaat dat nu weer helemaal oke!! maar nu heb je aan ander probleem he is tie gewoon weg en niet zo klein beetje in de buurt ook mara gelukkig ga je bijna naar hem toe, nog effe geduld.en karin geloof ik he??? hoe is het bij jouuuuuuuu???, renate WAAR ZIT JE NOU MAN JOH!!! ben ik niet gewend gaat toch wel allemaal oke????. bevalt die nieuwe car nog steeds????.. nou zal effe weer jullie op de hoogte stellen van het leven van de vissertjes( wij dus)nou tis weer helemaal ballen hiero michelle heeft 3 weken geleden een onderhoudsdosis antibiotica gekregen ze bleek een pneumokok te hebben( ja eshter je had gelijk)) nou zit ik op inetrnet te lezen over deze bacterien en dat geen kattepis zeg!! ze kunnen gewoon hersenvliesonsteking en longonsteking krijgen en er is zelfs kans op overlijden maar dan is het wel de ergste vorm laat mara zeggen.maat toch doodeng man!! maarre wat blijk nou verleden week zaterdag heeft michelle ineens hele vreemde uitslag( bloeduitstortingen) wij naar de eerste hulp want vertrouwen het echt niet!! nou hun allemaal toestanden bloed prikken enz!! om een verhaal kort te houden blijk ze dus allergische te zijn hiervoor dus accuut stoppen ermee   MAAR HET WERKTE ECHT ZE WAS ZO ANDERS!!!   nu zijn we dus weer terug bij af!! en heeft ze gewoon veel last weer, heel aggersief is ze weer en veel huilen pfffffffffffffffffffff.IK WEET HET NIET MEER HOOR!. . nou dat was het weer zo beetje. nou tot gauw maar weer doei doei
 
He allemaal,



Tje Dan...toch die pneumokok..ja...had ik gelijk> Tje...knap van mij
he? haha...maarre..onze kinder arts zei het ooit al...dat als er een
kleine virus zit (en daar hoeven ze helemal niet zo ziek van te
zijn)...dan is er een kans dat de een grote bacterie bovenop komt (of
net andersom...maar in ieder geval dat er de pneumokok bovenop
komt)...en zo blijven ze ziek...als je kan worden inge-ent tegen de
pneumokok dan is de kans kleiner dat ze ooronstekingen krijgen. Daarom
hebben wij toch 2x een prik laten zetten tegen de pneumokok. Op
aanraden van de kinderarts...en wij hebben het dus zelf betaald. maar
ja...dat heb ik er wel voor over.



Hoe is het nu allemaal met de kleine?? Wat rot he dat je zo weinig kan en dat ze stees zo ziek is...BAH!!



Ja, ik ga over 1 week naar Zuid Afrika. Ik zie erg op tegen het reizen
in het vliegtuig ...12 uur in zo'n vliegding met de kleine...brrrrr.
Lijkt me echt vreselijk hoor...zie er gewoon tegenop.. Hij wil altijd
rondlopen, en slaapt slecht (behalve in zijn bed).



verder nog een vraagje voor iedereen hier. Ruben slaapt opeens
slecht...elke nacht wordt ie huilend wakker en ik moet altijd mijn bed
uit midden in de nacht. Ik word het een beetje zat. Het is nu al een
maand zo. Hebben jullie dat nu ook? Wat kan je doen joh...ik baal er zo
van. Het lijken wel nachtmerries...



Verder alles oke. Ik ga nu lekker tv kijken...en ga niet controleren op typefouten dus sorry als ze erin staan...



doeidoei

 

Hoi meiden,

Hier ook weer even een berichtje van mij.   We hebben het steeds druk druk druk. Vorige week had mijn man nog een weekje vakantie (ik niet) En deze week is hij begonnen bij zijn nieuwe baan. En met dit mooie weer zijn we ook heel veel buiten te vinden.

He Daan...hoe gaat het nu met Michelle? Ik hoop voor jullie dat er snel een keer een oplossing komt, want dit is natuurlijk niet leuk voor haar (en voor jou).   The new car bevalt heel goed. Ik rijd er natuurlijk niet zoveel in, want me mannetje neemt hem mee (daarom hadden we ook een andere gekocht, omdat hij nu zover moet reizen)

En Karin.....waar ben je? Hebben jullie een leuke vakantie gehad? Is de reis ook goed gegaan met Joeri? Wat een vragen allemaal he? Ik hoop ook snel weer wat van je te horen.

En Renata......Hoe is het nu met de boys?   Wat schrikken is dat zeg, dat die kleine zo'n moeilijke start heeft gehad, hoop dat nu alles weer helemaal goed is. Kan me goed voorstellen dat je er emotioneel van wordt als je er over praat (schrijft) het is en blijft toch je kostbaarste bezit.   Kunnen de kids het samen ook goed vinden? Het blijft toch altijd wel even wennen natuurlijk.

Hier gaat het met de kids samen nog zo zo.....Nu ze veel buiten zijn gaat het een stuk beter. Maar het is ook niet zo dat Sander nu alleen de boosdoender is, want Justin kan er ook wel wat van. Hij laat zich het kaas niet meer van het brood eten en laat zich wel horen als het hem niet aanstaat (en hoe) Hij heeft nu echt een eigen willetje. Praten doet hij nog niet echt, het zijn alleen woorden nu. Het is wel een echte papagaai hahahha. Dus uitkijken wat we zeggen. Slapen gaat met vlagen....dan goed en dan slecht. Ze hadden een helepoos weer goed geslapen en eergisternacht was Justin weer aan het spoken. Afgelopen nacht ging het gelukkig weer goed. Dus dat is echt zo op en af. Eten is ook heel verschillend. Brood en vlees gaat altijd goed. Voor de rest is het net wat we eten. Lekkere dingen gaan altijd goed hahaha, maar dat zal overal wel zo zijn.

Wanneer ga jij eigenlijk weg Esther? DUurt nu toch niet lang meer? Hele fijne vakantie dan maar en heel veel succes met de vlucht. Heb je genoeg afleiding mee voor Ruben? Dan gaat het vast goed. Hoe lang ga je eigenlijk?

Zo dit was het voor nu wel weer zo'n beetje........ik ga de kids aankleden, want het lijkt een mooie dag te gaan worden, kunnen ze lekker vroeg naar buiten. We moeten er nu van genieten he?

Groetjes Renate


 
Terug
Bovenaan