Zomer 2003 kleintjes: Renate, Chanel, Renata en anderen


Hoi allemaal,
Sjonge wat is het hier weer rustig zeg.....Moet zeggen dat wij ook veel buiten zijn. De kids vinden het geweldig. Lekker in de zandbak. s'Avonds in bad, want Justin heeft steeds de luier vol met zand hahahaha. Hij doet niets anders dan met zand gooien. Hij wil maar niet luisteren als ik zeg dat hij niet moet gooien.

En Melanie...het is idd lastig om te onthouden wie bij wie hoort he? Met Daantje Esther en Renata zaten we al bijna een jaar op het babyforum. Maar sinds het allemaal veranderd is zijn er een paar bijgekomen. Heel gezellig, want dan staan er ook wat vaker nieuwe stukjes en hoe meer zielen............hahahhaa.
Ik zal nog ff in het kort wat over me vertellen....had wel al wat verteld, maar zal nog iets uitgebreider doen.   Ik ben dus Renate en getrouwd met Johan. We wonen in Drenthe op een mooi vrij plekje. Ik heb 2 kindertjes Sander van 3,5jr en Justin van 29 juli '03. Ik werk 2,5 dag in de week in een kledingwinkel. De oma's passen dan op.   Zooo is het nog ff iets duidelijker allemaal.

Verder heb ik eigenlijk weinig nieuws te melden........Vanmiddag hebben we een verjaardag en vanavond gaan de kids naar opa en oma. Morgen ga ik met me schoonmoeder en schoonzus naar de huishoudbeurs.   Ik ben er nog nooit geweest, lijkt me wel een keertje leuk.
Ik ga de kids ff aankleden, want die lopen nog in de pyama. Sander heeft tot 9 uur geslapen.....s'avonds wil hij niet naar bed en roept dat hij niet moe is. Maar hij gaat gewoon om half 8 heen en slaapt dan tot 9 uur........hoezo niet moehahahahha.

Fijne dag allemaal en tot spreeks
Groetjes Renate
 
hoi hoi daar kom iik ook weer effe kijken... zal eerst me effe weer goed voorstellen. ik ben dus danielle, 27 jaartjes, getrouwd met edwin, heb twee kids chanelle van bijna 5 22 augustus, en michelle van bijna 2 jaar 4 juli,woon in spijkenisse( vlak bij rotterdam). in een koophuisie,ik werk 2 daagjes 3 uurtjes in de schoonmaak . Verder heb ik niet zoveel meer te melden, maar in ieder geval is het harstikke gezellig om zo meer mensen er bijt e krijgen om lekker te kletsen.. Het weekend is weer super hard gegaan. zaterdag zijn we naar de diertuin geweest,. en michelel vond er niets aan haha, ze vond de struiken en stoepjes veel leuker. ach mischien toch iets te jong nog!!! zondag was een echte verveel dag, ben effe naar de speeltuin geweest sochtends, en daarna zijn ze lekker allebei gaan slapen jaja me 5 jarige dochter was zo moe hahha, toen ze allebei weer wakker waren ben ik lekker effe gaan fietsen en nog effe kinderboerij gedaan.en toen was de dag alweer voorbij,michelle gaat met de dag meer praten begint nou ook met zinnetjes, ik lach me kapot hiero hahah, van die rare dingen komen eruit, en alles nazeggen je pfff echt opletten met wat je zeg nou was ik eigelijk weer vergeten dit stadium... nou dit was het weer voor vandaag , en spreek jullie snel weer doei doei.
 
hoi allemaal,

hier weer even een verhaaltje van deze kant.ik zal me ook eerst even voorstellen. ik heet yvonne en heb een vriend. we hebben een zoontje max geboren op 10 oktober 2003. we wonen in overijssel in een huurhuis.max is gek op buiten spelen en is nu dan ook constant aan het rennen en met een  stokje in het zand aan het spelen.

ik ga zondag naar de huishoudbeurs samen met een collega van mij met wie ik vorig jaar ook ben geweest. ik werk trouwens 2 a 3 dagen in de week als cassiere in een supermarkt.  max gaat dan naar een oppasmoeder. een mevrouw  met zelf 2 kindjes van 7 en 8 en max heeft het daar ontzettend naar zijn zin.

nou de volgende keer schrijf ik wel een langer stukje maar ik ga nu eerst even plat ben erg moe. dus zolang max slaapt kan ik ook even een dutje doen.

tot gauw,
groetjes van yvonne
 
Hallo allemaal,

Ook ik zalmenog ffekens voorstellen....ik   ben Esther...35 jaar...ben getrouwd met Erik (ook 35  jaar)...we hebben de allerliefste jongen Ruben. Hij is 26 juli 2003 geboren en zit inderdaad ook al op maat 23.5 en heeft grote voeten en handen......wij wonen sinds kort in een leuk koophuis in Bilthoven...daarvoor tig jaar in Utrecht. Verder veel geschiedenis qua zieke Ruben...en zieke Erik maar momenteel zijn we aan het opkrabbelen...17 mei is dus de volgende controle voor Erik en dat is ENG! Maar we hopen op het betse want slecht nieuws wil ik de komende jaren niet meer horen...

Ik werk trouwens 4 dagen in de week en ik kar elke dag heen en weer tussen Bilthoven en Rotterdam...brrrrrrrrrrrrrrrrrr...

En nu wat anders...wat is het toch heerlijk weer he? Zalig!! Wij hebben nu dus voor het eerst een tuin en wat is dat lekker. Tje! We zitten altijd buiten en lekker te genieten van ons nieuwe huisje (en tuin!!)...en gister weer wezen zwemmen in het zwembad. dat is ook zo leuk joh. Ruben speelt zo gezellig!! En ik dus ook...

Ik ga nu weer aan de slag want ik zit op mijn werk....

En Renate, ja ik ga mid juni dusnaar Zuid Afrika om Erik op te zoeken (samen met Ruben uiteraard). Ik vind het heel spannend om met Ruben te reizen...zo in het vliegtuig. Ik kreeg al tips om elk uur een cadeautje te geven aan RUben. Mijn heen reis wordt wel rot...dan vliegen we om half 12 in de nacht...tja...dat wordt dus erg moeilijk allemaal maar ik heb al besloten om me niet te storen aan anderen...of om me niet te gaan schamen om een huilende Ruben...

Zo, en nu echt weer aan de slag!

groetjes
Esther
 

Hoi allemaal,

Wel spannend idd zo'n verre reis alleen met Ruben....Esther. Maar misschien valt het allemaal reuze mee. Je weet toch niet van tevoren hoe zoiets gaat verlopen. Misschien slaapt hij wel een hele poos. Het is natuurlijk wel midden in de nacht. En al en toe een cadeautje is helemaal geen verkeerd idee. Iets nieuws is toch altijd heel interessant. Toen wij voor 2,5 jaar geleden naar Eurodisney zijn geweest, heeft Sander in de auto wel 3 uur met een leeg pakje drinken gespeeld hahahaha. Rietje eruit, rietje erin, rietje eruit........ Hij hoeft dus helemaal geen duur speelgoed meer.

Justin heeft sinds gisteren eindelijk weer eens aardappels met groente gegeten. En fruit ging er ook zomaar weer in. Ik begon me net zorgen te maken dat hij niet genoeg vitamines binnen zou krijgen, maar pffffffff dat hoeft niet meer. Even afwachten hoe het nu verder gaat natuurlijk. Ik had laatst al een keer weer een potje fruit gegeven, omdat hij niets wilde hebben.   Hij at alijd alles en even is niet zo erg als ze niet zoveel eten, maar er moet wel een keer een einde aankomen natuurlijk. Ik stond echt even versteld te kijken.  

Afgelopen maandag ben ik voor het eerst naar de huishoudbeurs geweest. Sjonge wat is dat groot zeg.   We waren zelf met de auto en stonden in de parkeergarage van de Rai, dat was wel ideaal zeg.   We hebben alleen een uur erover gedaan om Amsterdam uit te komen s'avonds. Dat zijn wij hier helemaal niet gewend hoor files. Zou er niet aan moeten denken om daar elke dag in te staan. Ach misschien went het dan ook wel weer.

Verder geen nieuws van hier, dus ik spreek jullie later.

Groetjes Renate
 
Hoi hier een berichtje van mij,

Altijd lastig als ze niet goed willen eten, ze kunnen het soms heel lang volhouden. Bij Joeri was het vroeger nooit een probleem tegenwoordig is het elke avond maar weer afwachten wat er gebeurd. De ene keer gaat heel het bord leeg, de andere keer eet ie niks. De laatste tijd gaat dat ook zo bij zijn bammetjes.

Ik ben nog nooit op de huishoudbeurs geweest lijkt me wel leuk, ik ben  wel op de jonge gezinnen beurs,maar toen was joeri net iets te oud we hadden alle spullen al of het was niet meer nodig.

Ik heb eigenlijk niet zo veel melden Ja joeri is flink verkouden en lag de hele nacht (in zijn slaap) te hoesten. Na een tijdje werd hij wel wakker en heb hem bij me genomen, maar dan ligt ie alleen maar te kletsen en in mijn neus te knijpen "peppep" zegt ie dan. of heel hard "papa slapen"  dus maar weer in zijn  eigen bedje gelegd. Wij hebben het geluk dat hij echt nooit wakker wordt behalve als hij ziek is en hij slaapt altijd tot 8:30. Nu dus een paar uur met hem bezig geweest en ik moest vandaag werken. Ik ben dat (gelukkig) niet erg gewend, (werken wel, wakker zijn snachts niet)dus ik ga  gelijk zo naar bedje toe.

Ik hoop dat ik de volgende keer wat meer te melden heb, groetjes karin

 
Hallo!

Het regent buiten, hèt moment om weer even achter de computer te kruipen. Mika ligt nog te slapen, hij lag er laat in vanmiddag. Als hij wakker is lukt het me niet meer zo goed om te computeren. Hij heeft namelijk zelf ook ontdekt wat een leuk ding dat is... Hij wil dan zijn eigen spelletjes doen, en anders wil hij bij me op schoot zitten. Nou probeer dan maar wat te typen!
Wij zijn met Mika op vakantie geweest naar Fuerte Ventura. Hij was toen zo'n 16 maanden. Dat is natuurlijk niet zo ver, 4 uurtjes vliegen geloof ik, maar dat ging prima in het vliegtuig. Vantevoren maak je je wel een beetje druk, over bijv zijn oortjes. Maar allemaal onnodig want het ging perfect! Sindsdien is hij helemaal gek van vliegtuigen. Ik denk niet dat hij er nog iets van weet, maar als hij ze in de lucht ziet dan kan de hele straat meegenieten denk ik!
Ik denk inderdaad dat een paar nieuwe cadeautjes  wel heel goed zal werken denk ik. En lekker wat te eten en te drinken helpt vaak ook. Tenminste bij onze kleine vreetschuur wel!
Als je trouwens op internet zoekt,... er zijn zo ontzettend veel mensen die met kleine kinderen de wereld over reizen, die gedachte  scheelt misschien ook wel! Het gaat vast wel goed!

Even een vraagje? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met jullie zit qua moedergevoelens  Ikzelf heb echt de kriebels wel weer voor een kleine Mika 2...
Heb ook het idee dat 'de meeste mensen' ook ongeveer binnen de  twee jaar aan een tweede denken... Hoe zit dat bij jullie? Ik begreep dat er een mama al zwanger is?
Mijn vriend is alleen nog niet zo ontzettend enthouiast... Hij vindt het allemaal zo leuk nu met Mika en is bang dat hij dan minder tijd en aandacht aan hem kan geven.
Tja, heeft hij waarschijnlijk ook wel een beetje gelijk in, maar volgens de verhalen kan je je aandacht prima verdelen, toch?  
Ben benieuwd naar jullie meningen/gevoelens...

Groetjes!
Mailanie


 
Hoi hoi, bij jullie alles goed???
Bij mij niet, maar ach ik hoop op nog maar 2 weken en een paar uurtjes!
Ben vorige week finaal door mijn bekken heen gegaan en krijg nu 3x in de week fysio aan huis mag nu niks meer doen en dat voor deze mama dat is echt onmogelijk!

Verder gaat het allemaal wel zijn gangetje Dylan is weer beter maar nu heeft danny de waterpokken en niet een klein beetje ook ach het is zo vreselijk zielig hij is samen met mij een nacht bezig geweest om door te komen alles wat hij deed draaien lag hij te gillen van de pijn en hoge koorts iedere keer weer! Vanmiddag wou hij ook alleen maar bij mama slapen papa vond dat een perfect idee want dan kon hij met een rustig gevoel naar boven om nog een aantal dingen op te hangen dan lag ik tenminste echt en kon ik niks overhoop halen!   Maar wat is hij dan groot zeg als hij als zo'n mannetje helemaal uitgestrekt bij je ligt te slapen en zodra die oogje dan open gaan is het echt weer je kleine mannetje! Danny heeft nu een vreselijke dwarse fase en roept de hele dag als je niet uit kijkt ik boos op jou!

Ja Melanie ik kan je wel mijn mening geven Dylan was 1,5 jaar toen Danny geboren werd en Danny is ietsjes ouder dan 1.5 jaar als deze knul geboren word, mijn man stond er dan ook finaal achter hij wou er 4 maar nu blijft het er toch maar bij 3 hahha!
Ja je moet je aandacht verdelen maar ik vind het super!

Nou meiden ik moet weer gaan nokken ik kan niet eens meer lang achter de pc!
Hoop dat met jullie alles perfect gaat en ook met jullie kindjes!
Tot gauw weer!

Groetjes, Renata
 
Terug
Bovenaan