Hoi allemaal,
Sjonge wat is het hier weer rustig zeg.....Moet zeggen dat wij ook veel buiten zijn. De kids vinden het geweldig. Lekker in de zandbak. s'Avonds in bad, want Justin heeft steeds de luier vol met zand hahahaha. Hij doet niets anders dan met zand gooien. Hij wil maar niet luisteren als ik zeg dat hij niet moet gooien.
En Melanie...het is idd lastig om te onthouden wie bij wie hoort he? Met Daantje Esther en Renata zaten we al bijna een jaar op het babyforum. Maar sinds het allemaal veranderd is zijn er een paar bijgekomen. Heel gezellig, want dan staan er ook wat vaker nieuwe stukjes en hoe meer zielen............hahahhaa.
Ik zal nog ff in het kort wat over me vertellen....had wel al wat verteld, maar zal nog iets uitgebreider doen. Ik ben dus Renate en getrouwd met Johan. We wonen in Drenthe op een mooi vrij plekje. Ik heb 2 kindertjes Sander van 3,5jr en Justin van 29 juli '03. Ik werk 2,5 dag in de week in een kledingwinkel. De oma's passen dan op. Zooo is het nog ff iets duidelijker allemaal.
Verder heb ik eigenlijk weinig nieuws te melden........Vanmiddag hebben we een verjaardag en vanavond gaan de kids naar opa en oma. Morgen ga ik met me schoonmoeder en schoonzus naar de huishoudbeurs. Ik ben er nog nooit geweest, lijkt me wel een keertje leuk.
Ik ga de kids ff aankleden, want die lopen nog in de pyama. Sander heeft tot 9 uur geslapen.....s'avonds wil hij niet naar bed en roept dat hij niet moe is. Maar hij gaat gewoon om half 8 heen en slaapt dan tot 9 uur........hoezo niet moehahahahha.
Fijne dag allemaal en tot spreeks
Groetjes Renate