Hoi allemaal,
Nou Melanie, Sander was 21 maanden toen Justin is geboren. Dus ik kan me wel voorstellen dat het begint te kriebelen. Van mijn man mocht het nog wel sneller op elkaar, maar zo vind ik het wel mooi. Ja en aandacht verdelen dat gaat vanzelf natuurlijk. Justin weet natuurlijk niet anders en voor Sander is het wel eens moeilijk, moet in een keer alles delen......zijn pappa en mamma, speelgoed enz. Maar ik denk zelf dat als ze al wat ouder zijn als er een broertje of zusje bijkomt, dat ze er dan nog meer bewust van zijn. Soms zijn er omstandigheden waardoor er wat meer leeftijd verschil tussen kinderen zitten, maar ik heb het altijd wel mooi gevonden 2 kids dicht op elkaar.
En Renata.....vervelend dat het zo slecht gaat met je bekken. Moeilijk om niets te doen met 2 kleine kinderen om je heen. Heb je wel een beetje hulp, of moet je veel alleen doen? Stel dat je nog wel 6 weken moet. Ik hoopte met beide kids dat ze wat eerder zouden komen, maar Sander werd na 3 dagen over tijd te zijn gehaald (omdat me bloeddruk te hoog was) en Justin kwam spontaan, maar ook 4 dagen later dan de uitgerekende datum. Ik wil je niet ontmoedigen, maar hou er wel rekening mee, want anders vallen die laatste weken zo tegen. Maar ik zal voor je duimen, en hoop dat het toch nog wat beter gaat. Had je met Danny en Dylan ook last van je bekken?
Hier gaat het zijn gangetje. Vandaag nog even naar het zwembad geweest. Justin en Sander wilden er geen van beiden uit. Ze worden steeds driester in het water. Vooral Justin, die vind het geweldig om andere mensen nat te sputteren. Wel vervelend, want niet iedereen is er van gediend natuurlijk hahahaha.
Ze zijn beide weer een beetje over hun verkoudheid heen. Moet wel zeggen dat ze op het moment steeds vervelender tegen elkaar zijn. Justin slaat op het moment (letterlijk en figuurlijk) van zich af. Als hij een beetje boos op mij is , dan slaat hij mij ook. Op het moment ben ik een beetje politieagent. Met Sander ging het net wat beter, maar nu Justin ook begint te slaan, dan slaat Sander weer terug. Om een punthoofd van te krijgen. Verder zijn ze wel heel lief hoor.
Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken, want ik zie dat het alweer veel te laat is.
Groetjes Renate