Zomer 2003 kleintjes: Renate, Chanel, Renata en anderen

zo daar ben ik ook weer hahhaha heb op me kop gehad(he renate) hahahha, maar ookw as ik best druk al de voorbereidingen voor me mams die 50 werdt en moe moe moe dus vroeg naar bed, an schiet het er weleens bij in!!maarre ik ben er weer!!! het gaat allemaal zijn gangetje hiero michelle is op dit moment net een papegaai!! zeg alles na, gister wou me man kleren uit zoeken voor michelle( maarre wil ik altijd doen) dus ik zeg nee joh is een vest hahaha hoor je zo klein stemmetje erachter vest!!! hahhaha wel grappig hoor1 ja en dan komen de vakanties eraan wel 2 weekies pffff wat ik nou weer eens moet gaan doen!!! de tuin is 1 en al zooitje( het wordt 25 graden zondag), dus effe bedenken nog!! verder gaat het goed hiero!! renata is er al wat???????? ben benieuwd!, en renate zijn de kids aL OP geknapt?????????esther bij jou alles goed?????????, en natuurlijk de anderen( ben effe de namen vergeten) sorry!!! nou ga stoppen effe koffie leuten doei doei
 
Hoi Meiden, ook hier weer eens een berichtje van mij!
Even kort want er is niks te vermelden, maar ik las al dat ik wat van me moest laten horen hihi!

Hier gaat het aardig goed, heb nog erg veel last van mijn bekken en ben het allemaal goed zat, ben vandaag 38 weken zwanger en ik word er een beetje moe van!
Maar met mijn kids gaat het erg goed, Dylan is een lekkere eigenwijze 3 jarige puber en Danny is ook een lekkere puber, ze wachten allebei in volle spanning op hun broertje het lijkt wel alsof Danny het nu ook echt gaat snappen dat er een baby in mama's buik zit, hij is erg eigenwijs op dit moment maar die heerlijke knuffels die hij nog komt geven op een dag daar geniet ik volop van! Hij is wel snel hoor, ik heb niet het idee dat hij de zelfde leeftijd heeft als Dylan toen hij kwam waarschijnlijk komt het omdat hij al zo wijs is met praten net zo als vanochtend ik wil niet met de auto en dan het koppie erbij erg eigenwijs maar ook erg leuk! Hij zoekt nu ook echt al een beetje ruzie met zijn broer ik voel mijn eigen af en toe net zo'n politiemevrouw maar ach gaat ook wel weer over!

Ik snap wel helemaal wat jij bedoeld Renate van het negatieve soms lijkt het net zo ik hou een maandboek voor ze bij en dan denk ik ach nee gelukkig niet alleen maar negatief, de kraamvrouw die hier kwam die riep terwijl ze zelf 2 kids heeft ik vind kinderen van 1.5 tot 4 jaar helemaal niet zo leuk alleaal fase's waarvan je maar moet weten dat het een fase is!

Nou meiden ik ga weer gauw naar buiten hoor er al weer 1 huilen oke papa zit erbij maar Danny wil altijd mama hahah!

Hoop dat het bij jullie allemaal goed gaat en blijven jullie duimen dat die kleine gauw komt als het zover is laat ik of mijn man even een berichtje voor jullie achter!

Groetjes, Renata
 
hoi, iedereen, sorry dat het zo lang duurde maar hier ben ik weer.

Renata, ik dacht echt dat je al bevallen was, had al een tijdje geen berichtje van je gezien,maar het is dus nog niet zo ver. Jeetje dan heb je gewoon al (bijna) 3 kinderen, ik weet nog niet eens of ik een tweede wil.
Vorige week zijn we naar diergaarde blijdorp geweest, joeri vond vooral de vissen fantastisch. Dat was ook het eerste waar we heen gingen. Je loopt   dan onder zon glazen tunnel door.Het was de hele tijden heel hard gillen "allemaal vissen mooi!!! mooie vissen!"terwijl er zon bordje hing met de tekst "laat uw kinderen aub niet hard schreeuwen" nou ja hij had het naar zijn zin. Alles wat daarna kwam werd steed minder interresant, totdat we een peuterspeeltuin tegenkwamen, Helemaal het einde natuurlijk vooral de glijbanen, die zijn bij hem tegenwoordig helemaal "in"
Voor de rest gaat hier alles zijn gangetje. Ik laat snel werr iets van me horen, groetjes karin
 

Hoi Meiden,

Ook weer ff een berichtje van mij. Zit te zeuren of er iemand wil reageren en dan schrijf ik zelf niets hahahah dat kan natuurlijk niet he?

Hier gaat gelukkig alles weer beter. Justin heeft echt een week last gehad.....(waarvan weet ik niet, maar iig hoesten). Heb de hele week met hem rondgezeult....wilde steeds op schoot en ik mocht m geen minuut alleen laten. Maar vandaag waren ze super lief.....lachen en gek doen. Nou dat doet me meteen weer goed.
Morgen ga ik met Sander naar K3. Zal mij benieuwen hoe hij het vind. Op tv vind hij het heel leuk. Hij vraagt al waar ze wonen en denkt dat wij naar hun huis gaan of zo hhahaa.

Leuk Melanie dat je vriendinnen gaan trouwen. Wat een werk heb je er van he? Wij hadden voor mijn vriendin ook een boekwerk gemaakt en wij hadden een folder door heel het dorp gehangen van haar als baby, met de tekst erbij.....ik ga trouwen (dan datum) wil je weten hoe ik er nu uitzie kom dan naar het gemeente huis (tijd erbij) Ach....of het gewerkt heeft weet ik niet, maar de lol die wij zelf gehad hebben was al geweldig. Vrijgezellenfeest(je) zijn we alleen met zijn allen uit eten geweest.   Ik was de eerste van de vriendinnen die ging trouwen en ik had er ook niet aan moeten denken om als paashaas (of iets anders) verkleed te gaan en dan snoepjes moeten verkopen ofzo (heb ik eens gezien hhahaaha)
Dat je man nog geen kindje wil en jij wel, das lastig he? Misschien is hij met een maandje of wat er in een keer wel klaar voor. Je moet het toch allebei willen he? Wel lekker dat Mika zo lekker slaapt (ben jaloers) En laat.....??? waarom. Als het bij jullie past en je het zelf prima vind, nou waarom niet. Toen wij alleen Sander nog hadden ging die ook wel tegen half 9/9uur naar bed hoor. Maar sinds die s'middags niet meer slaapt, gaat hij om half 8. En nu samen met Justin, doe ik Justin ook maar tegen half 8, want later dan sander vind ik niet zo handig. Nu vind ik het wel lekker zo.......rust tegen 8uur.

En Renata.......hoe is het nu bij jou? Is er al iets?   Ben heel nieuwsgierig hoe je kindertjes op hun nieuwe broertje reageren. Ben ook heel nieuwsgierig hoe je zoontje gaat heten.   Oh, wat vonden wij het moeilijk om namen te verzinnen. Nou we horen het wel....succes iig.

En Karin, wat grappig dat Joeri zo schreeuwde bij de vissen. Wat maakt het uit joh!! hahaha iedereen weet ook wel dat je die kleintjes niet muisstil kunt houden. Dat is echt een reactie en het zal in zijn oren wel leuk geklonken hebben in de tunnel.   Glijbanen vind Justin ook heel leuk. Vanmorgen bij me vriendin geweest, haar zoontje was 2 jaar geworden en hij had een glijbaan gekregen. Nou voor ik het wist zat   Justin er al bovenop. Maar de glijbaan was nog nat, dus hij had een flinke natte kont.

Dit was het weer voor nu, ik spreek jullie snel wel weer.
Groetjes Renate

Oh ja....Esther, hoe is het met Ruben gegaan in het ziekenhuis? Had je nog willen vragen op msn, maar niet meer aan gedacht, schiet me net te binnen.
En Yvonne....hoe is het met Max???




 
Hoi meiden!

Even een klein kort berichtje van deze mama ik ben zaterdag 7 mei 2005 bevallen van weer een geweldige mooie gezonde zoon Davey! Hij weegt 7 pond en de bevalling heeft   maar 2.5 uur geduurd!

Dylan en Danny zijn ook erg blij met hun broertje maar moeten natuurlijk ook wel weer even wennen!
Ik heb dus echt een super mama dag gehad en ik hoop jullie ook!

Kom gauw wel weer even kijken hier!

Groetjes, Renata
 

Gefeliciteerd Renata......met je prachtige mooie zoon!!!
Geniet maar lekker van je kraamtijd en heel veel geluk toegewenst met z'n vijfjes!!!

Groetjes en veel liefs Renate
 
Van harte gefeliciteerd, Renata. Het is dus allemaal goed gegaan en lekker snel ook. Leuke namen zo alle 3 bij elkaar met een D, heb je dat bewust gedaan of kwam het net zo uit?Nou probeer nog lekker van je kraamtijd te genieten en we horen wel weer van je,

He renate hoe was het bij K3, is Sander nu helemaal verliefd of was ie dat al. Vond je het zelf ook nog wel leuk of kan je hun muziek ondertussen niet meer horen, Hier gaat alles z'n gangetje geen zieken en geen gek gedrag eigenlijk, oh, ja zaterdag gingen we een dagje naar Limburg(wij komen uit de buurt van rotterdam dus dat is voor ons bijna het buitenland) en Joeri logeerde bij mijn ouders en die liep dde hele dag niets anders te zeggen dan "doet ie nou?"   heel vreemd. Meer heb ik niet, groetjes karin
 
Terug
Bovenaan