ZOMER-2006-mammies

O ja en Evelien, wat fijn dat je je nu iets beter voelt. Ik vind dat je het hartstikke knap gedaan hebt die eerste weken. Dat was erg zwaar voor je en dus vind ik het mooi om te zien dat je er toch positief uit komt. Petje af meid. Ik wens je verder zo’n   onbezorgde zwangerschap!!!

hallo dames

ik heb vanmorgen een echo gehad en ben 7 weken en 2 dagen zwanger.
ik ben 15 juli uitgerekend.
ik ben dus petrapaulissen
mama van iris geboren 22-09-2006

nadat we in mei hadden gehoord dat we geen kindjes meer konden krijgen omdat er geen eisprong meer was heb ik de pil geslikt om er ook niet meer bezig meer mee te zijn.
en ik en na de vakantie gestopt omdat ik me niet goed voelde met de pil.
dat was 30 sept. en 10 nov voelde ik me al twee dagen raar net zoals toen ik zwanger was bij iris en toen had ik positief getest.
groeten petra

Petra en Bianca!! Gefeliciteerd!!!

Wat een geweldig nieuws!!

Evelien, fijn te horen dat t beter gaat!! Houden zo haha!

Ik duim maar weer voor de niet zwangeren die t zo graag willen en oor mezelf natuurlijk.

xxx

Goedemorgen!

Zo het was met het weekendje wel! Zaterdag naar sinterklaas, was wel aardig, maar toch weer een gaos. Tess vond de sint super. 's Avonds kwam er wat visite voor mijn verjaardag. En hebben de tantes en de buurvrouw het nieuws te horen gekregen en ze waren allemaal heel blij voor ons. Nu mag iedereen het dus weten, heerlijk gevoel.
De nacht van zaterdag op zondag was slecht. Tess aan het spugen, dus weinig geslapen. Toch naar de sint geweest op Alex zijn werk maar Tess was zo moe en ziek dat we snel weer naar huis zijn gegaan. Gelukkig was ze gister weer een beetje de oude en hebben we een beetje slaap kunnen in halen. Want ook Tess is doodmoe.
Vanavond nog een taart voor op het werk maken en op vrijdag sinterklaas vieren en dan is de drukte weer even weg. Heerlijk, even ontspannen.

@Petra, JEAHHH!! geweldig nieuws en ik had inderdaad de goede persoon voor me. Geniet van deze super verrassing!

@Toulouse, wat een schat van een moeder en dat ze het zo goed aan voelde, super toch!

Ik ga maar eens werken, misschien vanmiddag wat eerder naar huis, ben erg moe... gaaaapppp!

Liefs Nanda

Hallo dames!!

Ik breek even in . Voor degene die zich afvragen of het wel zo leuk is dat de kids vlak na elkaar jarig zijn: tussen de verjaardag van Dean & Lynn zit 5 dagen. Dit hadden wij uiteraard niet zo gepland, maar hebben er ook geen rekening mee gehouden. We zijn in de toekomst van plan om de verjaardagen samen te vieren en de kinderfeestjes later apart (jongen en meisje).

@ Nanda: fijn dat iedereen positief reageerde op jullie nieuws. Beterschap voor Tess en tot binnenkort!

@ Babytwee en Piewie: Hopelijk hebben jullie binnenkort ook goed nieuws!

@ Evelien: Fijn dat je jezelf weer beter voelt!!

@ Petra, Toulouse en April99: Nogmaals gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Succes allemaal!!!

Lieve groetjes,
Nelly

Heej meiden!!

Hoe ik hier ben beland????....

Maar hier komt geen kindje meer hoor dus verheug je niet.

Maar ik wil wel zeggen dat het hier vanouds vertrouwd voelt.

Heerlijk om je gedachten wensen en geluk te delen.

Toppie dames!

Liefs Renske mv Isa en Meike (forum2006mama's)

wat een leuke reactie ,Renske..
het is zeker prettig om hier je ding neer te zetten.
Nelly,van mila ben ik in december zwanger geraakt,als het rond deze tijd dus raak zou zijn komen we ook dicht bij Mila's verjaardag...maar goed dat houdt mij ook niet bezig,ik zou superblij zijn als het zo zou zijn.
Wij houden er dus ook geen rekening mee,...ben alweer met de "sticks" begonnen   hihi..
Weer belangerijk weekje...en dan maar weer wachten..
nou zwangeren geniet er lekker van en veel luieren..
De andere meiden succes en ik duim.
groetjes piewie.

Terug
Bovenaan