Goedemorgen!
Zo het was met het weekendje wel! Zaterdag naar sinterklaas, was wel aardig, maar toch weer een gaos. Tess vond de sint super. 's Avonds kwam er wat visite voor mijn verjaardag. En hebben de tantes en de buurvrouw het nieuws te horen gekregen en ze waren allemaal heel blij voor ons. Nu mag iedereen het dus weten, heerlijk gevoel.
De nacht van zaterdag op zondag was slecht. Tess aan het spugen, dus weinig geslapen. Toch naar de sint geweest op Alex zijn werk maar Tess was zo moe en ziek dat we snel weer naar huis zijn gegaan. Gelukkig was ze gister weer een beetje de oude en hebben we een beetje slaap kunnen in halen. Want ook Tess is doodmoe.
Vanavond nog een taart voor op het werk maken en op vrijdag sinterklaas vieren en dan is de drukte weer even weg. Heerlijk, even ontspannen.
@Petra, JEAHHH!! geweldig nieuws en ik had inderdaad de goede persoon voor me. Geniet van deze super verrassing!
@Toulouse, wat een schat van een moeder en dat ze het zo goed aan voelde, super toch!
Ik ga maar eens werken, misschien vanmiddag wat eerder naar huis, ben erg moe... gaaaapppp!
Liefs Nanda