ZOMER-2006-mammies

En hoe is het met de net zwangeren?? moe lees ik al haha wat heerlijk, je eerst kwaal haha

Komop piewie we gaan voor kersglitters dan he haha!

xx

Leuk dat er inmiddels al zo'n boel mama's bezig zijn met zwanger worden, danwel zijn!

Ik ben heel benieuwd wat december voor goeds zal brengen!!!

Hier een kleine update van mij;

Ik ben sinds  deze week  iets minder gaan werken. 11,5 uur werken (9 uursdienst + 2,5 reistijd) op een dag is tóch nét iets teveel van 't goede en dus niet meer vol te houden. In de middag speelt mijn bekken dan zo op dat ik als een manke nelis door het gebouw strompel. Dus sinds afgelopen maandag ga ik 2 uurtjes eerder naar huis.

Buiten bovenstaande voel ik me enórm goed!! Het is een heel andere zwangerschap  dan bij Kay. Toen had ik écht alle kwaaltjes die je je maar kon bedenken en dat al érg vroeg.  Toen  was ik rond deze tijd zelfs al 15 kilo aangekomen ipv  de 2 kilo  nu (dat zou je niet  verwachten als je die buik van me ziet).

De kleine is erg beweeglijk,  je ziet gewoon mijn buik op en neer bewegen. Wat zal ik dat straks weer gaan missen....

Ik ben dus enorm blij met hoe het nu gaat en als ik mezelf in acht neem en rustig aan doe dan haal ik het misschien wel tot aan mijn zwangerschapsverlof!! Dat zijn  nog precies 8 weekjes,.. jippiiiiiiiiiii!!!

Waarom ik daar zo blij mee ben?? Bij Kay kon ik met de 23 weken niks meer en zat ik met mn bekken al thuis in de ziektewet.

Dus nu lekker aftellen tot het verlof, fantaseren over of we nu een meisje of jongen verwachten en zwijmelen in het  mooie (vernieuwde) babykamertje,..

@ Piewie en Babytwee

Positief blijven en geniet van deze mooie maand.. Ontspan, geniet van het eten en van je gezinnetje dan komt de rest vanzelf!

@ De zwangere mutsen

Hoe gaat het met jullie nu?

Esmé mv Kay en ???

(bijna 26 wk zwanger)

Hoe gaat het met de ovulatie-testers? Dames wanneer is jullie nod, dan leven we weer mee. Want volgens mij willen we allemaal zo graag dat het raak is voor jullie!

Jeetje jongens, ik dacht eerst dat het wel mee viel maar de zwangerschap is in volle hevigheid toegeslagen. Ik ben zo onwijs moe. Was vergeten hoe dat ook al weer voelde. Ik kan staande in slaap vallen, als ik zou willen, haha.

Maandagochtend afspraak met de gyn. Omdat het al om 8:30 is nemen we Stijn maar mee. Kan ie gelijk zien wie hij ruim twee jaar geleden het leven gered heeft. Zou die man het nog weten, vraag het me af. Stel dat we een echo krijgen, dan lijkt het me niet gepast om Stijn mee de behandelkamer in te nemen, toch? Wel jammer voor de pappa, die dan natuurlijk ook niet mee kan.

Hoe doen jullie dat met de oudste kindjes?

Fijn weekend allemaal en ik beloof maandag de eerste foto van bummeltje nummer twee (als alles het toelaat ;)

hey dames!
Ik heb me ei gehad of in aantocht,de ovulatietest was eergisteren twijvel,gisteren positief..dus je begrijpt wel dat ik druk ben..
andere kant vindt ik het geen zak aan zo gedwongen,maar we kunnen er samenwel om lachen..
Dat ik nu een ei(ga er vanuit dat er een eisprong is)zou betekenen dat ik eindelijk een wat stabiel cyclus lijk te krijgen.
De vorige keer werdt ik 12 dagen na mijn eisprong ongesteld,ik denk dat ik zo ongeveer tussen 18 en 20 december mijn nod heb.ben benieuwd...
Leuk dat jullie meeleven.
Esme,wat fijn dat je je zo goed voelt!..dan is het echt genieten.heerlijk lijkt me dat..
ben heel benieuwd wat het bij jullie wordt.en ga je al over 8 weken met verlof,jeetje wat gaat dat dan snel zeg! de weken vliegen om.
En voor de andere zwangeren,rust lekker uit hoor..dit gaat even voor...
Sinterklaas was hier trouwens echt leuk,Mila vondt de pakjes uitpakken super en ze maakte het alweer zo anders mee als vorig jaar.echt leuk..
Doe het rustig aan allemaal..groetjes piewie.

We hebben het hartje gezien, hoera... ons kindje is 1.07 cm en 7 weken en 2 dagen oud. Is het niet geweldig?!
De uitgerekende datum is 23 juli 2009.
Ha, nu kan ik lekker de zwanger-agenda gaan invullen, heb er echt zin in.

Pfff, toch fijn die extra controles, van die luxe profiteren we maar lekker en de rest vergeten we maar snel weer.

Nou, ik zie dat iedereen het druk heeft, veel geluk!

Hahaha, wat een gezellige boel hier!
Nee...ik ga niet meer zwanger worden....
Nathalie (piewie) vertelde mij dat ze hier schreef dus ik ben nu even gaan kijken...
en wat leuk om jullie verhalen weer te lezen. leef helemaal mee!
Wat is het ook een gedoe om zwanger te worden en wat leuk om zwanger te zijn!

Waarom ik ff inbreek....Nathalie....alledrie mijn kinderen zijn verwekt in december!
Terwijl ik bij alledrie op andere data begonnen was met "klussen"....
ik roep ook altijd gekscherend..ik ben alleen maar vruchtbaar in december...
Toen gingen we ook gelijk op met alles, zwanger zijn en bevallen, dus wie weet volg je mij hierin ook wel op.
Ik hoop het van harte voor je, want het is je zo gegund.

Enne. wij zijn alle vijf jarig binnen 5 weken...ja...hoe verzin je het!
maar het is zoals het is..en daarna heb je het voor het hele jaar gehad!
Wij vieren onze verjaardag altijd  op de verjaardag van  de kinderen, maar de kinder verjaardagen altijd apart. Ook al zit er 5 dagen tussen.
We vinden dat zij recht hebben op hun eigen aandacht.
Als ik of John jarig  zijn, dan gaan  we als het in een weekend of vrije middag valt altijd weg met de kinderen naar bv de dierentuin of speeltuin. Zo vieren we dat intiem met zijn vijfjes....
Maar het kon mij dus ook geen bal schelen hoor om alles in een maand te hebben, ik wilde die kans nooit laten liggen....want je zal toch juist in december goed vruchtbaar zijn..  enne....nu bekaf na afgelopen weekend...

Dikke X
Pascal

hey pascal,
wat een verhaal zeg!
Bij jullie een gezellige boel dus, al die jarigen
Hoe doe je het zeg haha...
Mijn moeder zij laatst ook dat ik eind van het jaar wel zwanger zou worden,haha als we dat nou eens wisten van te voren...we zien .wel..
Gezellig he,dus hier hangt iedereen uit...
x natalie.

Voor de duidelijkheid: NEE! WHAHAHHA!! ben niet zwanger...

Hey!

Ik voel me helemaal buitengesloten hahahha, wat een gezelligheid hier! Leuk, ik sluit me hier ook maar aan...
Kwam hier per ongeluk loeren eigenlijk, wil zo graag weer. Ik geloof niet dat ik er ooit een geheim van heb gemaakt dat we er graag drie zouden willen. We gaan al beginnen deze maand om de zolder te verbouwen...
Ik ben in okt alweer gestopt met de pil, was toch al drama sinds de ks van Nina. Dan wel/dan niet/ dan veel/dan niks dat we besloten hebben er dan maar helemaal weer mee te stoppen en te gaan voor het kindje dat nog ontbreekt in ons gezinnetje, hihihi! Ben wel eindelijk weer bijna  "normaal" ongesteld geweest, maar ik vrees dat ik snel weer aan de ovulatie-testen zit... ( zeikstengels, toch Esme?) hihihi!
Het kriebelt inmiddels al net zo hard als toen we Nina wilden, erg he? Ik voel me soms zo hebberig, 2 kiddies hebben en dan nog een derde willen ook. vooral na sommige andere verhalen bij ons, toch? Jullie horen wel weer van me!

Kus, Marieke

Terug
Bovenaan