Zou het??

Hier nog steeds niks :D

voel me nog steeds ongesteld, terwijl er niks komt....ben erg misselijk en heb net een hele tijd geslapen....ben zooo moe

ondanks de negatieve testen, denk ik toch echt zwanger te zijn....zoals ik me nu voel en het uitblijven van de menstruatie heb ik nog nooit gehad

Hier ook nog steeds niks....Ben nu 2 dagen overtijd!
Heb net een test gedaan...NEGATIEF!!!
Ik doe morgenochtend weer een test, als ik nog niet ongi ben!

Wat is wachten irri....:-(

Liefs Roos

@Valesca, dat klinkt allemaal heel erg hoopvol. Ik hoop voor je dat de ongi ook niet komt.

@Roos, vervelend he, dat je een test hebt gedaan en dan negatief, terwijl je overtijd bent. Misschien waren je hcg waarden nog niet hoog genoeg? Of had je teveel gedronken van tevoren? (Jeetje ik heb echt teveel informatie overal opgescharreld...hihi)

Elleste

He meiden,

hier ook nog steeds niets te bekennen, nog steeds witte vloed, moe moe en moe, koude rillingen, vlagen van misselijkheid en de hele dag door lichte steekjes en krampjes in mijn onderbuik, oh ja en inmiddels 2 dagen overtijd wat ik NOOIT ben....vanmorgen getest en weeeeeer negatief! Maar volgens mijn gyn kan dit voorkomen, dan maak je minder HCG aan, de een doet dit sneller als de ander...

Nou ja, we kunnen helaas niet meer doen als wachten wachten en wachten....

Laten jullie nog wat horen hoe het bij jullie is?

gr Yosha

Hoi dame :)

Ik ben inmiddels 4 dagen over tijd. Ohhh wat spannend !
Mijn dokter vertelde dat het soms pas na langere tijd te testen is. De een heeft gelukt is ziet het gelijk aan de test en bij andere is de test steeds negatief.

Mij is verteld, omdat ik wel de ongesteldheids krampen heb en al ruim 2 weken misselijk ben, de kans op een zwangerschap toch erg groot is.
Ik ben zelf ook druk aan het zoeken geweest en heb van heel veel mensen gelezen pas een positieve test te hebben 7 dagen na de NOD. Dus ons gedult word flink op de proef gesteld meid.

Ik heb net even 3 testen besteld via sensitest. Nog geen 6 euro voor 3 testen inc btw en verzend kosten. Ik vind die testen zo duur, dat ik niet elke dag wil testen, maar mijn gedult raakt toch wat op nu :p Als het goed is, word het direct verzonden en gezien mijn vroege tijdstip van bestellen zal ik het vanavond of morgen in huis hebben. Ik hoop vanavond nog....morgen komt mijn vriend weer thuis en een positieve test zal een leuke thuiskomst voor hem zijn :)

Ik duim voor ons allemaal !!

Hallo dames,

Nou bij mij is het ''rode duiveltje''' langs geweest....
Dus volgende keer beter...

Hoe is het bij jullie?
Fijne avond nog!

Liefs Roos

@Valesca

Het begint toch inderdaad te klinken dat je zwanger bent. Ik hoop voor je dat het inderdaad zo is. Nu nog een mooie positieve test en het plaatje is compleet.

@Roos

Balen he,   omdat je weer een maand moet wachten. En wat duurt een maand dan ineens nog lang... behalve als het vakantie is, dan lijkt het wel of de weken voorbij vliegen.

Jee, spannend Valesca! Heb je de testen morgen ws. binnen, kun je zaterdag met (geconcentreerde) ochtendurine testen! ;)

Terug
Bovenaan