Zou het??

He meiden,

net even op de fiets weg geweest en daarna ook weer erg veel last van mijn buik en veel witte vloed....nu op de bank en ben meteen weer doodop..oh het lijkt zooooo op vorig jaar!!!! Nu alleen die positieve test nog!

Valesca, hoop zo dat we beiden positief testen dit weekend!!

gr Yosha

Spannend Yosha   !!! ik zit nu op de 5e dag over tijd :D Ik zal ook super voor jou gaan duimen meis !!!!

Anna....ja de testen zullen vandaag komen, alleen mijzelf kennende kan ik toch niet wachten tot zaterdag, vandaar 3 testen besteld haha. Kan ik vanmiddag testen en als deze negatief is, zaterdag ochtend en eventueel maandag nog, want dan ben ik precies een week te laat ;)

Ik laat het nog weten....nogmaals....SUCCES Yosha   :)

Goeiemorgen!

test nog steeds negatief, vanmorgen weer op dag 31...ben nu 3 dagen overtijd en heb er geen vertrouwen meer in dat ik zwanger ben hoor...ook al voel ik mijn buik de hele dag door, neee. denk toch van niet.....geen idee waarom ik dan later ongi ga worden, want dat heb ik echt nog nooit van mijn leven gehad (behalve toen ik zwanger was)...maar goed, als ik dinsdag nog niet ongi ben zal ik naar de gyn bellen en dan mogen ze bloed prikken, maar daar zal niets uitkomen....maar misschien dat hij een verklaring weet.

Vorige keer testte ik namelijk al positief, vandaar dat ik nu toch ga denken dat het niet zo is….

Nou ja, tot zover mijn update, gelukkig maar tot 12 uur werken en dan lekker weekend!!

Gr Yosha

Oh meiden, wat een spanning zeg! Ik herken het zo, dat wachten en wachten.
Mijn cyclussen waren vanaf januari 28-26-27-33-35 dagen. In april had ik het niet meer, 5 dagen overtijd en een negatieve test! Ik had op internet al opgezocht of dat kon en ja: sommige vrouwen maken pas na 1 of 2 of zelfs 3 weken voldoende HCG aan. Helaas toen toch ongi geworden. In mei duurde mijn cyclus nóg 2 dagen langer, echt irritant. Helaas weer ongi.
Soms snap ik er niks van, eerst was ik altijd regelmatig ongesteld, nu durf ik niet te gokken wanneer het zover is. Je lichaam kan je zo voor de gek houden.

Ik hoop voor jullie dat het raak is en dat jullie gauw met een positieve test in handen mogen staan en wat meer zekerheid hebben. Succes allemaal!

Liefs Elin

houd moed yosha.....je weet maar nooit...maar idd....je kunt het zelf qua gevoel aardig inschatten.

ik voel nu voor het eerst dingen die ik nooit voel....ik ben er qua gevoel vrijwel zeker van zwanger te zijn, maar de overtuiging heb ik pas na een positieve test.

Klopt idd ook dat bij sommige vrouwen het pas veel later te meten is in de urine.....ik kan alleen maar hopen dat het snel te zien is...en hoop voor jou yosha, dat je snel de echte zekerheid hebt, want ik weet hoe vervelend het is geen zekerheid te hebben

hou vol dame !

bij twijfel doet de clearblue digitale test het erg goed en de test van de apotheek die je na 10 dagen al kunt gebruiken.

Zeker die digitale geeft altijd goed aan en ook altijd wat eerder. Het kost wat maar dan weet je het wel zeker.

Succes
Lies

ik heb net een sensitest gedaan en weer negatief :S

nog steeds niet ongesteld en dezelfde klachten....misselijk, buikpijn, vreselijk moe enz.

de moed begint me nu toch wel in de schoenen te zakken
idd maar eens de GB proberen en maandag kan ik naar het ziekenhuis bloed laten prikken

Terug
Bovenaan