Zou het??

Valesca, spannend hoor.
Je zegt dat je nooit overtijd bent geweest, maar lees eerder dat jullie het nu 2 maand proberen. Heb je daarvoor de pil gebruikt of alleen condooms?
Als dat laatste het geval is, klinkt het positief, maar door de pil kan je cyclus nog maanden van slag zijn...

Ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent!

Liefs Joepie

alleen condoom

ik heb allergie gehad van de pil en ben er daarom al bijna 1,5 jaar geleden mee gestopt
geen kwestie van ontpillen dus

ik voel me zo rot nu.....was zo zeker zwanger te zijn en nu begin ik te twijfelen ookal voel ik me verder nog hetzelfde

Spannend meiden: ik hoop het echt voor jullie...

Ik ben zelf al bijna een jaar bezig voor ons 1e wondertje maar helaas zonder succes..

Iedere maand andere kwaaltjes, idere maand RD's...

Heel herkenbaar waarschijnlijk..

Aanstaande diinsdag heb ik mijn NOD (dag 27) normaal gesproken steeds op dag 27, alleen afgelopen maand pas dag 29...

Deze maand zijn we gestart met ovulatietesten... Bleek dat mijn eitje heel vroeg was deze maand (al op dag 9!) Dus elke maand waarschijnlijk verkeerd geklust...

Nu heb ik vandaag bruin verlies in mijn broekje... Misschien nu al RD? Of zou ik nu wel zwanger zijn?

Het is meer een bruin slijm, anders dan wanneer ik normaal ongi word???

Dus ik zit nu alweer in spanning..

Voel eigenlijk verder niet zo heel veel... wel al pijnlijke borsten vanaf dag 13!! Maar laatste week wordt de pijn wat minder...

Ik hou jullie op de hoogte en als iemand het herkent (hopelijk zwangere mensen)...graag reageren..

X

Ik weet natuurlijk nog niet of het bij mij raak is, maar ik had ook gevoelige borsten (tepels) wat minder werd en nu weer meer

ik zou je NOD ff afwachten, want ik lees zoveer verschillende dingen wat ook elke maand weer anders kan zijn

succes !!

Hai meiden,

Nou hier is het bruine slijn overgegaan in de RD's..

Dus mijn ei-sprong was toch op dag 9, nu 14 dagen later dag 23 de RD's..

Jammer, maar ik had me er toch al wel op ingesteld. Bovendien ben ik blij dat die ovu-test in elk geval mijn ei laat zien, dus dat schept hoop voor ronde nr 11..

Jullie nog heel veel geluk en hopelijk wel positief nieuws..

Fijn weekend!

Hoi,

nou hier inmiddels op dag 32 en nog steeds niet ongi en geen positieve test (heb inmiddels al diverse merken getest, maar gewoon echt helemaal niets noppes nada!)

heb echt geen idee wat er aan de hand is, maar ga er maar vanuit dat ik gewoon heeeeel laat ongi ga worden....en misschien is er wel iets aan de hand geweest en is de innesteling niet gelukt ofzo....ik ga ook maar wat bedenken hoor..haha

Nou ja als er dinsdag nog niets bekend is bel ik de gyn voor verder onderzoek, want dan wil ik t gewoon weten!!

Valesca hoe is t bij jou???

gr Yosha

gister avond flinke steken in mijn buik en lage rugpijn...vanmorgen nog erger en ben net ongesteld geworden

snap er niks van....ben nog nooit te laat geweest en nu ruim 5 dagen en ben nog steeds misselijk.

ik voelde iets en met afvegen zag ik toch echt bloed.....voel me nu ook ongesteld met flinke buikpijn en rugpijn :(

Ik was ook altijd heel regelmatig totdat we gingen klussen! Hihi, dan komt er ineens een heel andere dimensie en dat voelt je lichaam aan. door spanning en stress kun je daardoor ontregelt raken. zo was ik eens 2 weken over tijd. Nou niks aan als je steeds maar een negatieve test houdt. Je hoopt dan toch elke keer weer.
Dus verstandig is om na je ongie-week elke twee dagen te vrijen totdat je weer ongie wordt of zeker weet dat je je ei hebt gehad. Want als je dan ineens onregelmatig bent, mis je je ei op het moment dat je m hebt... (snap je het nog?) en als je gewoon doorvrijt maak je de meeste kans!!!

Veel sterkte met deze teleurstelling en misschien is het de volgende maand wel raak!

Terug
Bovenaan